fbpx

Evenimente

Calendarul evenimentelor EURES este disponibil aici.

 

ACCA – SEMINARII ONLINE GRATUITE în 24 februarie și 24 martie 2022

ACCA organizează seminarii online gratuite pe 24 feb și 24 mar 2022 despre cum te poate ajuta certificarea în cariera ta în finante-contabilitate.

Seminariile vor avea loc online și vor putea fi accesate de la orice dispozitiv cu acces la internet. Participarea este gratuită dar necesită înregistrare pe link-urile următoare:

Înregistrare gratuită seminar online 24 februarie 2022

Înregistrare gratuită seminar online 24 martie 2022

Aici este disponibilă agenda completă.

 

CONFERINȚĂ ONLINE GRATUITĂ, MARCA ACCA

ACCA organizează o conferință online gratuită pe 17 februarie 2022 despre cum va arăta profesia financiar-contabilă în viitor și ce poți face pentru a-ți dezvolta abilitățile necesare pentru o carieră în domeniu. Accesul la conferință se va putea face de la orice dispozitiv cu acces la internet. Participarea este gratuită dar necesită înregistrare pe link-urile următoare:

Înregistrare gratuită conferința online 17 februarie 2022

Conferința va fi susținută de:

- Cristina Gutu, Director Advisory Services and L&D - KPMG Romania

- Smaranda Streanga, Chief Financial Officer (CFO) - DIGI Communications

- Georgiana Iancu, Head of Finance Transformation – Vodafone

Aici este agenda completă.

Mai multe informații pot fi citite aici.

 

DevTalks revine în perioada 8-10 iunie: Acum te poți preînregistra gratuit pentru a avea acces la conferințele online

DevTalks 2022 se desfășoară într-un format hybrid (online și fizic, în București) pe 8, 9 și 10 iunie.

Pre-înregistrează-te, până pe 31 ianuarie 2022, pentru a avea acces GRATUIT la conferințele și zona de networking online.

 

Seminar în domeniul financiar-contabil - The Association of Chartered Certified Accountants (ACCA) Romania

Dată: 16 noiembrie 2021, ora 16:00

ACCA, cea mai mare asociație internațională în domeniul financiar-contabil, are plăcerea de a vă la un seminar gratuit, de 30 de minute în care se va discuta cum puteți să vă dezvoltați cariera în acest domeniu.

Vor vorbi:

- Vasile Iuga, membru senior ACCA și fost Country Managing Partner al PwC South-East Europe

- Gabriel Simion, Internal Auditor BRD GSG, deținătorul primului loc din România la examenul ACCA Financial Management în sesiunea iunie 2021

Vă puteți înscrie gratuit la acest eveniment online, live aici: https://bit.ly/ACCACareer16Novejobs.

 

Brew Your Future with Ursus (preînscriere 2022)

Programul va demara la finalul verii 2022. Într-un interval de 24 luni, vei avea ocazia să vizitezi berării, să te alături forței de vânzări pe teren dar și să schimbi departamentul la fiecare trei sau patru luni, pentru a putea dobândi o perspectivă de ansamblu asupra întregii afaceri.

In cadrul programului vei avea oportunitatea să lucrezi cu mai mari branduri de bere din Romania, într-un mediu creativ, alături de o echipă în care vei lega prietenii, iar la finalul călătoriei poti primi un rol de Junior Manager sau Junior.

Cerințe:

- Ești student în ultimul an, proaspăt absolvent sau masterand;

- Ai o experiență între 0 si 2 ani, acumulată, în mediul de business;

- Pui energie și pasiune în ceea ce faci;

- Ești curios și dornic să înveți lucruri noi;

- Te dezvolți rapid;

- Vorbești fluent limba engleză și ai cunoștințe avansate de PC;

- În trecut ai primit burse, ai fost implicat în activități de voluntariat sau alte programe de internship.

 

DiscoverEU

Înscrierile următoare au început marți, 12 octombrie 2021, la ora 12:00 (CEST) și se vor încheia marți, 26 octombrie 2021, la ora 12:00 (CEST).

Pentru a fi eligibil, trebuie:

- să te fi născut între 1 iulie 2001 (inclusiv) și 31 decembrie 2003 (inclusiv)

- să ai cetățenia uneia din țările care fac parte din Uniunea Europeană la data luării deciziei de atribuire

- să completezi corect formularul de înscriere online, indicând numărul cărții de identitate sau al pașaportului.

Apoi va trebui să răspunzi la un quizz (cu excepția cazului în care te-ai înscris ca membru al unui grup).

Dacă ești selectat, poți călători pe o perioadă de cel puțin 1 zi și cel mult 30 de zile, între 1 martie 2022 și 28 februarie 2023.

Mai multe informații sunt disponibile aici.

 

Premiul UE pentru femei inovatoare

Termen de înscriere: 30 Iunie 2021

Premiul pentru femei inovatoare recunoaște rolul femeilor în jocul schimbării privind inovarea pe piață și se acordă pentru realizări remarcabile ale femeilor care conduc companii inovatoare.

Comisia Europeană va acorda până la patru premii pentru femei inovatoare (trei femei și o tânără inovatoare, numita “rising innovator”) care au creat cel mai mare impact în ecosistemul inovării prin transformarea ideilor în produse și/sau servicii noi sau avansate pentru bunăstarea cetățenilor europeni.

Criterii de atribuire:

- Dezvoltare inovatoare;

- Impact;

- Criteriu inspirațional.

Premii: Vor fi acordate trei premii de 100.000 de euro pentru fiecare din cele 3 câștigătoare de la categoria “Femei inovatoare” și 50.000 de euro pentru categoria “Rising Innovator”.

Mai multe informații sunt disponibile aici.

 

Concurs de jurnalism

Termenul limită pentru trimiterea articolelor este 31 iulie 2021.

Fundația Statul Poloniei, înființată de Banca Națională de Dezvoltare a Poloniei (BGK) invită studenții din regiunea Trei Mări să participe la o competiție pentru scrierea celor mai bune articole media despre regiune.

Autorii celor mai bune 30 articole trimise de studenții universității din cele 3 Mări vor câștiga o vizită complet plătită la Varșovia, Polonia în care câștigătorii vor participa la ′′Conferința Gen Free Youth′′ (17-18 septembrie 2021) și Festivalul Jab łonki Food and Live Music Festival (eveniment de seară 18 septembrie) organizat de Fundație.

Tema articolelor este ȚARA MEA, O POVESTE UIMITOARE.

Câștigătorii vor primi, de asemenea, oferte de locuri de muncă pentru o publicație web care va fi lansată de Fundația State of Poland. Publicația va acoperi regiunea Three Seas, oferind știri, opinii și analize despre cultură, afaceri, politică, călătorii și stil de viață din cele 12 state membre ale Inițiativei Three Seas.

Majoritatea ofertelor de locuri de muncă vor consta în locuri de muncă flexibile cu jumătate de normă, permițând studenților să mențină echilibrul necesar între muncă și obligațiile lor academice.

Pentru mai multe informații, contactați Fundația Statul Poloniei la adresa 3s@stateofpoland.pl

Mai multe informații sunt disponibile aici.

 

La Universitatea “Danubius”, s-a desfășurat sâmbătă, 26 iunie 2021, workshopul extraordinar “Despre comorile din cer și comorile de pe pământ”. Speaker a fost distinsul conf. univ. dr. Bebe MIHĂESCU, psihoterapeut, medic acupunctor internațional.

Informații au fost disponibile aici.

 

Prin Coders Lab poți urma gratuit 2 cursuri:

- Curs JavaScript Gratuit - Învață să programezi!

- Curs Tester QA Gratuit - Înscrie-te acum!

Aici:

-  poți participa fără să ai experiență în programare;

- vei învăța de la zero JavaScript, HTML și CSS;

- vei crea aplicații și pagini web.

Cursurile au loc seara de luni până vineri, între orele 18:00 – 20:00 și sâmbăta, între 09:00-12:00.

Pentru participare ai nevoie de un calculator, un webcam și o conexiune la internet.

Condiții pentru înscriere:

- domiciliul sau reședința să fie în orice județ din România (exclus Ilfov și Municipiul București);

- vârsta cuprinsă între 25-65 de ani;

- este angajat/ă, cu contract de muncă, PFA sa ÎI;

- a absolvit cel puțin 8 clase.

Mai multe informații găsești aici.

 

Competiția ACCA pentru studenti și masteranzi

ACCA este cea mai mare asociație internațională pentru profesioniștii din domeniul financiar-contabil și organizează o competiție pentru studenții și masteranzii din România.

Ce trebuie să faci?

1) Te înregistrezi online până pe 4 iulie 2021 pe acest formular.

2) Participi la competiție pe 9 iulie 2021

Competiția va consta într-un test online de jumătate de oră începând cu ora 10:00. Acesta va putea fi accesat de oriunde folosind un laptop/telefon cu acces la internet. (nu e necesar să instalezi nimic suplimentar pe dispozitivul tău).

Întrebările vor fi închise (tip grilă) și se vor baza pe materia din ACCA – modulele “F2 Management Accounting” and “F3 Financial Accounting.”

Ce poti castiga?

Premiu 1) video camera DJI Osmo-Pocket

Premiul 2) Beats Studio 3 wireless headphones

Premiul 3) Huawei Smart watch

Premiu participare: o bursa speciala pentru certificarile ACCA pentru toti participantii care obtin peste 40% raspunsuri corecte;

 Vezi premii

Mai multe informații sunt accesuibile aici.

 

Webinar de carieră pentru studenți și absolvenți: Experiență vs abilități - ce valorează mai mult în recrutarea juniorilor?

Când și unde: În 14 iulie, online, în intervalul 12:00 - 13:00

AGENDA

- De ce este valoroasă recrutarea de juniori pentru companiile din ziua de azi;

- Cum să îți pui în valoare în CV și la interviu abilitățile pe care le ai;

- Cum identifici corect joburile potrivite abilităților tale (și experienței daca ea există)

Cine poate participa?

- studenți, proaspăt absolvenți și tineri cu până la 3 ani experiență.

Mai multe informații sunt disponibile aici.

 

Înscrieri online: Mentorat și workshopuri pentru startup-uri tech din România

Antreprenorii români cu startup-uri de tehnologie se pot înscrie la programul de pre-accelerare StepFWD, organizat de TechHub Bucharest, în parteneriat cu Google for Startups și Orange România.

Aplicațiile sunt deschise online pe site-ul programului www.stepfwd.today până pe 5 septembrie 2021.

Mai multe informații sunt disponibile aici.

 

Oportunitate pentru scriitori și scriitoare: Bursa de Creație DLITE în valoare de 1.500 euro!

DLITE, blogul de literatură în limbile germană și română a anunțat săptămâna trecută lansarea Bursei de Creație DLITE.

În valoare de 1.500 euro, bursa se adresează scriitorilor și scriitoarelor care au cel puțin o carte publicată și un manuscris de proză scurtă sau roman în lucru.

Perioada de depunere a aplicațiilor este 1 – 30 iunie 2021.

Mai multe informații sunt disponibile aici.

 

Fonduri europene 2021: Max. 70.000 Euro sau max. 200.000 Euro pentru afaceri neagricole la sate. Ghidurile propuse la submăsurile 6.2 și 6.4 PNDR

Agenția pentru Finanțarea Investițiilor Rurale (AFIR) a publicat joi, în consultare, propunerile oficiale de Ghiduri ale solicitantului pentru submăsurile 6.2 și 6.4 din Programul Național de Dezvoltare Rurală (PNDR), pentru perioada tranzitorie 2021-2022.

Vor putea fi finanțate afaceri neagricole diverse: turism, agrement, producție, service auto, cabinete medicale, IT etc.

Ca forme juridice vor fi acceptate practic toate tipurile de întreprinderi: PFA, întreprindere individuală, familială, SRL, societate agricolă, cooperativă etc.

Beneficiari eligibili: cine va putea lua fondurile UE pentru afaceri neagricole în mediul rural

Solicitanţii eligibili pentru sprijinul financiar nerambursabil acordat prin submăsurile 6.2 și 6.4 PNDR vor fi:

Fermieri sau membrii unei gospodarii agricole care îşi diversifică activitatea prin înfiinţarea unei activităţi neagricole pentru prima dată în spaţiul rural (autorizaţi cu statut minim de PFA);

Micro-întreprinderi şi întreprinderi mici existente din spaţiul rural, care îşi propun activităţi neagricole pe care nu le-au mai efectuat până la data aplicării pentru sprijin;

Micro-întreprinderi şi întreprinderi mici noi, înfiinţate în anul depunerii aplicaţiei de finanţare sau cu o vechime de maximum 3 ani fiscali consecutivi, care nu au desfăşurat activităţi până în momentul depunerii acesteia (start-ups).

Mai multe informații sunt disponibile aici.

 

Cursul gratuit MOOC - Aspecte esențiale ale muncii în domeniul tineretului!

Data limită: 17 mai 2021

Cursul este organizat în cadrul Parteneriatului în domeniul tineretului dintre Consiliul Europei și Comisia Europeană.

Începând de la 17 mai până la 1 iulie 2021, cursul MOOC își propune să sensibilizeze publicul larg privind munca în domeniul tineretului și să atragă atenția asupra valorilor sociale ale acesteia, oferind în același timp o imagine de ansamblu asupra practicilor și politicilor în domeniul muncii de tineret din întreaga Europă. De asemenea, va prezenta evoluțiile actuale în acest domeniu la nivel european și național.

Participanții trebuie să se înregistreze aici.

 

100 Free Tickets to Web Conference @DevTalks Reimagined 2021

For one day, web development is the main focus. The conference is a powerful tool of learning sessions and you can join interesting keynotes and meet the cool experts from all around the world.

You can find more informations here.


 

Conferința națională de Drept Penal al Afacerilor, ediția a X-a, ONLINE

Revista română de drept penal al afacerilor și Editura Universul Juridic organizează vineri 4 iunie, începând cu orele 10.00, Conferința națională de Drept Penal al Afacerilor, ediția a X-a, ce va fi transmisă LIVE pe Portalul Universul Juridic.

Ediția a X-a a Conferinței este dedicată problemelor privind:

- Consecințele juridice ale folosirii ilegale a datelor cu caracter personal:

- DPO-ul și rolul acestuia în protecția datelor cu caracter personal;

- Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal;

- Violarea vieții private;

- Consecințe penale ale folosirii datelor cu caracter personal.

Mai multe detalii sunt disponibile aici.

 

INTERNATIONAL JOURNAL OF INTELLIGENCE AND COUNTER INTELLIGENCE

CALL FOR PAPERS

GENDER AND NATIONAL SECURITY

The role of separating individuals by sex and discriminating by gender has increasingly become unproductive in hybrid warfare as well as in intelligence / counterintelligence special operations. Overcoming gender bias has increasingly added depth and diversity to countering the current threats to national and international security. As the meaning of security continues to transform and expand, a broader understanding of this concept, encompassing women’s perspectives, will help formulate more efficient responses to national and international security challenges. The COVID-19 crisis has underlined the need for more diverse perspectives and approaches to crisis management in security.

This volume aims to contribute to these debates and will focus and discuss the contribution of women to intelligence, counterintelligence and national security as well as the factors and obstacles to a more gender-balanced participation in all activities involved. It is meant to broaden the perspectives in the field and the interaction between academia, senior experts, policy-makers, practitioners, the industry and the public. The themes suggested may include but are not limited to the following:

- the presence of the gender factor in defining threats, risks and vulnerabilities to national security, respectively in strategies and actions to combat them;

- experiences of women practitioners in intelligence, counterintelligence, and national security institutions and their specific relevance;

- distinctive contributions of women and men to operational and analytical intelligence;

- processes of integrating gender perspectives in the intelligence cycle;

- gender-based affirmative actions in intelligence, counterintelligence, and national security institutions.

Submission Instructions:

- Manuscript length should be 4,000 to 8,500 words, including abstract, references, and tables; formatted and submitted per standard policies and procedures

- Proposals or Abstracts will be accepted until 01 September 2021

- Papers are due 01 December 2021 for publication in Summer.

Expressions of interest, questions, and submission of proposals: ijic@snspa.ro

You can find more informations here

 

PROGRAM EUROPEAN DE ACCELERARE PENTRU STARTUP-URI CARE OPEREAZĂ CU DATE

Termen limită de aplicare până în 30 aprilie 2021

Programul de accelerare european Data Market oferă acces gratuit celor 50 de startup-uri (din Uniunea Europeană și din țările associate) admise în program la servicii și workshop-uri legate de finanțare, business development și management de produs, expertiză în legislația aferentă proceselor de colectare și operare cu date, promovare internațională și dezvoltarea de abilități specifice Data Science.

Programul se adresează startup-urilor din zona de: Agricultură, Inteligență Artificială, Blockchain, Securitate Cibernetică, Educație, Energie & Mediu, Finanțe, Sănătate, InternetofThings, Manufacturare, Servicii Profesionale, Retail, Orașe Smart & Transport, Spațiu, Sport & Lifestyle și altele.

Informații sunt accesibile pe pagina proiectului: https://thenextweb.com/programs/data-market-services-accelerator

 

Participare la emisiune marca Bebe Mihăescu

Colega noastră, Simona Giușcă, psiholog-psihoterapeut, directorul Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră din Universitatea “Danubius”, a participat ca invitată, în data de 01 Martie 2021, la emisiunea realizată cu sprijinul Asociației Europene de Hipno-Acupunctură și Hipno-Auriculo-Terapie.

Moderator: Dr. Vasile Mihăescu

Vă invit să urmăriți înregistrarea: https://www.facebook.com/telemoldova/videos/3992434750813925

 

 

UNESCO Clubs 2021 Worldwide Youth Multimedia Competition

Participants: Juniors - ages 10-14; Youth - ages 15-19; and Young Adult - ages 20-24

Product: A 3-minute video, multimedia presentation, 500-700 written essay, art work or any method that channels a specific passion that answers the prompt 

Dates: The contest starts February 21, 2021 and the final deadline is May 31, 2021. Judging will take place and final winners will be announced July 1 2021.

More informations are here.

 

International Model United Nations revine cu o serie de evenimente online!

Dacă ești un tânăr pasionat de diplomație, negociere și problem-solving, ești invitat să iei parte la o experiență de neuitat!

Conferințe online #IMUN sunt concepute pentru a oferi participanților tineri experiența reală IMUN. Participanții sunt testați pe baza unor cunoștințe aprofundate, cunoștințe de cercetare și abilități diplomatice pentru rezolvarea problemelor globale în diferite comitete ale #ONU. Subiectele includ o gamă largă de provocări, de la recesiune economică la securitate internațională, până la pandemii. Aceasta este o experiență captivantă intensivă care permite participanților să exploreze mai multe conferințe IMUN în fiecare lună.

Evenimentul IMUN ONLINE CONFERENCE 45 se va desfășura în perioada 21-22 februarie 2021. Termenul limită pentru plata taxei în valoare de $10 este 19 Februarie 2021, ora 8:30 AM.

Te poți alătura echipei IMUN prin  formularul de înscriere, folosind codul PP3699!

Mai multe detalii poți afla aici.

 

MY World 360°

Termen limită pentru înscrieri: 15 Februarie 2021

Pentru acest nou ciclu “MY World 360°” sunt invitați creatori de toate vârstele și din toate țările, să împărtășească povești care reimaginează o lume în care Obiectivele de Dezvoltare Durabilă (ODD) sunt o realitate - un apel global la acțiune pentru a pune capăt sărăciei, a proteja planeta și pentru ca toți oamenii să se bucure de pace și prosperitate până în 2030.

Cum poți să candidezi

Trimite povestea ta în format media prin intermediul www.myworld360.org apoi distribuie adaugând @2SDGAction și @DigitalPromise și folosind #MYWorld360.

Persoane sau echipe din întreaga lume sunt invitate să creeze sau să co-creeze și să își prezinte proiectele.

Tipuri de media

Povestea ta “MY World 360°” poate include una sau mai multe dintre următoarele:

- Înregistrări audio

- Proiecte media mixte care combină desene, fotografii, înregistrări audio, video, animație și/sau text într-un mod unic

- Fotografie

- Realitatea augmentată (RA)

- Jocuri digitale interactive

- ... Sau altceva! Tu decizi ce este posibil!

Mai multe informații sunt disponibile aici.

 

FESTIVALUL IUBIRII ”ART OF LOVE”

Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră din Universitatea “Danubius” a pregătit 3 surprize care vor putea fi accesate în cadrul festivalului Iubirii ”ART OF LOVE”, în perioada 14-24 februarie 2021. Festivalul este organizat de Liga Studenților “Danubius” și Clubul Sportiv “Danubius”, în parteneriat cu Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră, cu sprijinul Shopping City Galați.

Vă așteptăm cu drag să fiți alături de noi în:

- 17 februarie, ora 16:00 la emisiunea TV: “Masculul din ea, femeia din el” – invitat, Psihoterapeut Simona Giușcă,

- 18 februarie, ora 16:00 la Workshopul “Te iubesc! … M-ai înțeles?” – Workshop Experențial despre Comunicarea în Cuplu - Psihoterapeut Simona Giușcă,

- 22 februarie, ora 16:00 la Workshopul “Arta reconectării în cuplu” – Psihoterapeut Simona Giușcă.

Întregul program al festivalului este disponibil aici.

Mai multe informații sunt disponibile aici.

 

YOUthDIG

Termen limită: 7 februarie 2021.

Dialogul cu tinerii privind guvernanța Internetului (YOUthDIG) este un eveniment annual care precede Dialogul european privind guvernanța Internetului (EuroDIG), menit să încurajeze participarea activă a tinerilor.

Sunt invitați să participe tineri cu vârsta cuprinsă între 18 și 30 de ani, din regiunea paneuropeană, care sunt interesați de guvernanța Internetului, politică digitală și cooperare.

Programul este împărțit în două etape: o etapă online (aprilie - iunie 2021) și participarea la reuniunea (26 - 30 iunie) de la Trieste, Italia (dacă restricțiile de călătorie permit).

Participanții au posibilitatea:

  • să experimenteze procesului de învățare reciprocă și networkingul cu tineri care locuiesc în Europa;
  • să afle despre guvernanța Internetului și cum pot să se implice în procesele Forumului de guvernanță a Internetului (Internet Governance Forum - IGF);
  • să discute și să facă schimb de idei cu experți în politica privitoare la Internet;
  • să elaboreze mesaje politice și să le prezinte la EuroDIG și la IGF global.

Mai multe detalii găsiți aici.

 

FORUM EUROPEAN VIRTUAL 2021

Ești student interesat să te implici pentru a face lumea un loc mai bun prin politica publică? ACUM este șansa ta să testezi apele diplomației internaționale participând la Forumul Virtual European din 2021.

Forumul reprezintă o oportunitate deosebită și este conceput pentru a ajuta studenții să-și consolideze abilitățile de conducere, să examineze problemele globale contemporane, să analizeze politicile internaționale, să negocieze acorduri bilaterale și multilaterale, să lucreze în contexte internaționale virtuale pentru crearea de soluții viabile și durabile.

Prin simularea rolurilor miniștrilor de externe și ai apărării, precum și prin ascultarea factorilor de decizie și a experților în domeniu, participanților li se oferă oportunitatea unică de a-și aprofunda cunoștințele despre modul în care funcționează instituțiile multinaționale, generând simultan soluții inovatoare pentru provocările universale în creștere.

Evenimentul se va derula în patru weekenduri consecutive, începând cu 6 martie 2021.

Află mai multe și aplică aici.

 

Capitala Europeană a Tineretului 2024

Competiția se adresează orașele interesate care sunt invitate să-și prezinte viziunea pentru a deveni Capitală Europeană a Tineretului și modalitățile prin care pot fi împuterniciți tinerii și poate fi stimulată participarea acestora.

Termene limită:

- 17 ianuarie 2021 (23:59 CET), pentru trimiterea documentelor conceptuale. Înscrierea include o taxă de 300 de euro, ce urmează să fie plătită înainte de termenul limită la Forumul European al Tineretului. 

- 23 mai 2021 (23:59 CET), pentru trimiterea formularelor complete. Înscrierea include o taxă de 700 de euro, ce urmează să fie plătită înainte de termenul limită la Forumul European al Tineretului.

- 20 septembrie 2021 (23:59 CET), pentru formularele finale. A treia rundă de înscriere nu include o taxă.

Mai multe informații pot fi găsite aici.

 

 

EVALUAREA PSIHOLOGICĂ CLINICĂ ÎN CONTEXT JUDICIAR - Reduceri pentru studenți

Asociația PSIWorks în colaborare cu Centrul de Formare Continuă - Danubius International Business School din cadrul Universității "Danubius" din Galați

organizează

programul de formare profesională autorizat de Colegiul Psihologilor din România (CPR): EVALUAREA PSIHOLOGICĂ CLINICĂ ÎN CONTEXT JUDICIAR

Trainer: psiholog clinician principal Aurel Lefter

Data desfășurării programului de formare: 05 decembrie 2020 (în funcție de evoluția pandemică la nivelul județului Galați, se va decide cum se va desfășura cursul – în sală și/sau on-line).

Durata cursului va fi de 8 ore. Alte 2 ore se vor realiza sub forma activităţilor individuale supervizate (portofoliu). Conținutul portofoliului individual va fi discutat la curs și se va trimite pe adresa alef111@gmail.com. Realizarea portofoliului condiționează primirea certificatelor cu credite de formare continuă.

Durata programului: 10 ore

Număr de credite CPR: 10

Taxa de participare: 250 RON

Înscrieri: tel. 0743573556; e-mail: alef111@gmail.com

Informații suplimentare sunt disponibile aici.

 

Fonduri europene de aproape 1 miliard euro pentru IMM, PFA, ONG. Proiectele de proceduri

Statul a anunțat adresa web la care urmează să se deschidă sistemul informatic prin care firmele mici și mijlicii, persoanele fizice autorizate și alți beneficiari vor putea să se înscrie pentru a cere fondurile europene de aproape 1 miliard de euro pentru relansare economică. Înscrierea se va face în 2 etape.

Platforma de înscriere la ajutoarele de 1 miliard Euro este operațională. Ghidul de preînregistrare este disponibilă aici.

„Procedura va avea două etape: în prima fază toți beneficiarii celor trei scheme de finanțare se pot înscrie în aplicație pentru a-și verifica firma și introduce toate datele necesare, iar în cea de-a doua etapă beneficiarii vor putea aplica efectiv și încărca documentele necesare pentru accesarea granturilor”, a anunțat, luni, pe Facebook, ministrul Economiei, Virgil Popescu.

Informații suplimentare găsiți aici.

 

Conferința internațională a tinerilor 2020

Termen limită: 12 august 2020

Un think tank internațional de tineret a lansat un apel pentru a putea participa la cea de a doua Conferință internațională a tinerilor. Tinerii sunt invitați să discute despre o societate deschisă și democratică cu factorii de decizie europeni, să își prezinte ideile și sugestiile pentru susținerea unei societăți deschise și democratice printr-un discurs de 15 minute.

Conferința va avea loc în perioada 16 - 19 noiembrie 2020, la Göteborg, Suedia.

 Pot candida

- tineri cu vârsta cuprinsă între 18 și 24 de ani;

- rezidenți ai uneia dintre țările SEE (țările UE și Islanda, Liechtenstein și Norvegia).

Participanților selectați le vor fi acoperite cheltuielile de călătorie, cazare și masă.

Detalii pot fi găsite aici.

 

Webinar online gratuit: 5 essential skills for a career in Finance-Accounting in 2020

Date: Wednesday, June 24, 2020

Time: 12:30 PM Eastern European Summer Time

Duration: 1 hour

What can you learn by attending the online seminar:

- What changes will affect the job market in finance-accounting;

- Which are the 5 essential areas you should develop your skills for;

- How to develop your own career in this evolving landscape;

- What do employers expect from the accounting specialist in the future;

- How to prepare for the digitalization process;

- How to get a top job in finance-accounting.

Detalii găsești aici.

Actualizare: Înregistrare gratuită seminar 2 iulie 2020

 

EYE Online

Termen limită de aplicare: 31 mai 2020

Deoarece Evenimentul european de tineret (EYE2020) a fost amânat din cauza epidemiei COVID-19, Parlamentul European a lansat o ediție online specială a evenimentului, cu diferite activități organizate în format digital.

EYE Online oferă tinerilor din toată Uniunea Europeană, dar nu numai, o oportunitate unică de a se întâlni virtual și de a se inspira reciproc, de a-și împărtăși poveștile și de a schimba puncte de vedere cu experți, factori de decizie, activiști și influenceri.

Programul se va desfășura până la sfârșitul lunii mai 2020.

EYE Online va aborda, de asemenea, preocupările tinerilor privind acțiunile și rolul Uniunii Europene în contextul crizei COVID-19, răspunzând unui mesaj puternic de responsabilitate civică adresat tinerilor europeni în cadrul campaniei #EuropeansAgainstCovid19.

Activitățile se vor concentra pe mai multe teme, inclusiv:

  • Sănătate mintală
  • Viitorul educației
  • Hrana de mâine și reînnoirea rurală
  • Fake news
  • Cumpărături lente (Slow shopping)
  • Viitorul muncii
  • Supravegherea în masă
  • Vaccinarea

Activitățile vor fi transmise online pe canalele de socializare ale Evenimentului european de tineret și pe pagina de Facebook a evenimentului. Puteți consulta programul aici.

Pentru mai multe detalii accesați aici

 

Programul de burse Alianța Civilizațiilor din cadrul Națiunilor Unite

Programul de burse Alianța Civilizațiilor din cadrul Națiunilor Unite își propune să conteste stereotipurile culturale și să dezvolte parteneriate interculturale între oamenii de religii și culturi diferite.

În 2020, programul de burse se va concentra pe “Construirea păcii în epoca noilor media”.

Ai realizări profesionale în domeniile media, social media și consolidarea păcii? Candidează pentru o bursă până la date de 8 martie 2020, 23:59 EST!

Cum poți să candidezi:

- completezi aplicația “Fellowship” în limba engleză;

- răspunzi cu acuratețe la toate informațiile cerute și întrebările solicitate din formular;

- atașezi toate documentele cerute;

- nu atașezi decât documentele solicitate.

Detaliile necesare sunt disponibile aici.

 

Tineri voluntari ONU

Termen limită: 29 februarie 2020

Tinerii voluntari ai Organizației Națiunilor Unite reprezintă o categorie separată a voluntarilor ONU, creată recent ca răspuns la apelul secretarului general al Organizației Națiunilor Unite pentru o mai mare implicare în voluntariat a celei mai mari generații de persoane cu vârsta sub 30 de ani din istorie.

Cele mai multe misiuni ale programului Tineri voluntari ONU au o durată cuprinsă între 6 și 24 de luni. Ocazional, misiunile naționale și internaționale ale programului Tineri voluntari ONU durează mai puțin de șase luni și sunt denumite misiuni "pe termen scurt".

Atunci când tinerii voluntarii ONU sunt finanțați de o instituție academică, ei sunt numiți Tineri voluntari ONU în universități. Misiunile lor au o durată mai scurtă, în general, între 3 și 6 luni.

Cine sunt Tinerii voluntarii ONU

Tineri motivați și talentați cu vârsta cuprinsă între 18 și 29 de ani (cu vârsta mai mică de 29 de ani pe toată durata misiunii lor) care doresc să se implice în inițiative de dezvoltare și pace în propria lor țară sau într-o altă țară din întreaga lume.

Background-ul educațional și experiența cerute tinerilor voluntari variază în funcție de misiune, dar, în general, nu se așteaptă ca aceștia să aibă o experiență de lucru mai mare de doi ani.

Voluntarii pot lucra în domeniile: drepturile omului, adaptare la efectele schimbărilor climatice, asistență medicală primară, gestionarea dezastrelor, consolidarea păcii, implicarea tinerilor sau în multe alte domenii. Aceștia pot lucra direct într-o agenție a Națiunilor Unite sau pot fi repartizați la una din organizațiile partenere, la o universitate sau la guvern.

Indemnizație

Voluntarii primesc o indemnizație de bază care le permite să trăiască sănătos și în siguranță în zona în care își desfășoară activitatea.

Dacă ei efectuează activități de voluntariat în afara zonei de origine, cheltuielile pentru transportul aerian sau transportul terestru (după caz) și alte costuri de bază sunt acoperite de agenția gazdă.

Ei vor beneficia de pregătire înainte și după misiune.

Informații suplimentare sunt disponibile aici.

 

CAFENEAUA STUDENȚILOR

Joi, 20 februarie 2020, la Bufet Danubius, studenții și absolvenții universității sunt invitați de Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră la un eveniment dedicat danubienilor.

Pentru că nu întotdeauna îndrăznim să intrăm în cabinetul psihologului și poate nu ne confruntăm cu o problemă reală, dar avem nevoie de răspunsuri la tot felul de întrebări, Simona GIUȘCĂ - psihologul universității, vine în întâmpinarea voastră și vă invită la o discuție relaxantă pe orice temă doriți să abordați.

Vă asteptăm cu drag!

 

TEHNICI INOVATIVE DE PREDARE ȘI ÎNVĂȚARE PENTRU STUDENȚII DIN ÎNVĂȚĂMÂNTUL TERȚIAR UNIVERSITAR ȘI NON-UNIVERSITAR

SEMINAR REGIONAL NR. 4

Unde?

Centrul de Înscrieri al Universității “Danubius” din Onești, jud. Bacău (str. Str. Oituz nr. 7, Cladirea Școlii "Voievod Ștefan cel Mare și Sfânt")

Când?

18. 02. 2020, începând cu ora 16.00.

Vă așteptăm cu drag!

 

EUROPEAN CHARLEMAGNE YOUTH PRIZE

Dear students,

Each year since 2008, the European Parliament and the Foundation of the International Charlemagne Prize of Aachen invite young people from all EU Member States to come up with projects led by young people for young people which actively contribute to the development of Europe.

Within that spirit of cooperation, support and shared development, we are working to broaden the scope of the prize to include more projects by and for young people carrying Europe in their hearts and souls.

Anyone between 16 and 30 who resides in an EU Member State can enter projects for the European Charlemagne Youth Prize. Projects can be submitted individually or, preferably, by groups. They must promote European and international understanding, foster a sense of shared European identity and integration, provide role models for young people living in Europe and offer practical examples of Europeans living together as one community.

The prize for the best project is EUR 7 500, the second prize is EUR 5 000 and the third prize is EUR 2 500. The three European prize winners will be invited to visit the European Parliament in Brussels or Strasbourg.

One representative of each of the national winners will be invited to Aachen for several days to attend a number of events, including the Charlemagne Youth Prize Award Ceremony, which always takes place two days before Ascension Day, the day on which the prestigious International Charlemagne Prize of Aachen is awarded.

The prizes for the best three projects will be presented by the President of the European Parliament and representatives of the Foundation of the International Charlemagne Prize of Aachen.

The closing date for the submission of projects is 21st February 2020.

The prize is a unique opportunity for young people to share their projects and their values. It also gives them a chance to become part of an international network of like-minded actors.

See the website for more information: https://www.europarl.europa. eu/charlemagneyouthprize/en/ introduction.html

You can find us on twitter and Instagram as @EUYouthPrize”

For any questions, please, directly contact Anja Duchateau in the EP (anja.duchateau@europarl. europa.eu).

 

 FOAMEA EMOȚIONALĂ – UN WORKSHOP SUSȚINUT DE PSIHOTERAPEUT SIMONA GIUȘCĂ

Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră organizează în data de 22.01.2020, ora 14:00, în sala B17 un workshop de excepție dedicat angajaților Universității “Danubius”.

Participanții vor afla că emoțiile noastre ne influențează apetitul culinar și vor beneficia de un program alimentar care ne permite să mâncăm ce vrem, cât vrem și când vrem, fără să acumulăm kilograme în plus nedorite.

 

LOCURI DE MUNCA SI STAGII DE PRACTICA IN HOTELURI DE LUX DIN GRECIA

În data de 12 decembrie 2019, Facultatea de Științe Economice, Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră și Liga Studenților din Universitatea Danubius, în parteneriat cu firma Job Trust din Grecia, au organizat în parteneriat, pentru studenții danubieni, o prezentare online de locuri de muncă și stagii de practică în hoteluri de lux din Grecia, pentru vara anului 2020.

Evenimentul a fost interactiv și studenții au putut afla direct de la angajator atât detalii privind oportunități de angajare și internship, cât și facilități adresate studenților referitoare la comisioane, salarii, beneficii cu cazare, masă, transport.

Posturi vacante 2020 pe site Job Trust

Înregistrări video

Album foto CCOC

 

MASĂ ROTUNDĂ "CUM SE CONSTRUIEȘTE O AGENȚIE DE TURISM; DE LA ANGAJAT LA ANGAJATOR"

Facultatea de Științe Economice, Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră și Biblioteca Universității "Danubius" Universității "Danubius" au plăcerea să invite studenții și masteranzii la Masa Rotundă "Cum se construiește o agenție de turism; De la angajat la angajator".

Evenimentul va avea loc joi, 28.11.2019, ora 10:00, în Biblioteca Universității "Danubius".

Speaker: Lect. univ. dr. Oana Andreea NAE (CONTOMAN)

Moderator: Prof. univ. dr. Anca TURTUREANU

Dintre temele de discuție pomenim doar:

- Cum se înființează o agenție de turism?

- Legislație, fiscalitate

- Cu ce provocări se consultă un angajat în turism?

- Cum arată contractele cu clienții?

- Cum se construiesc ofertele de pachete turistice?

- Cum arată profilul consilierului de turism ideal?

Q & A

Vă așteptăm cu drag!

Actualizare: Album foto pe social-media CCOC

 

WORKSHOP “ÎMBLÂNZEȘTE-ȚI FRICILE”

Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră are plăcerea să vă invite în data de 20 noiembrie 2019, orele 14:00-16:00 în Clubul Seniorilor, la workshop-ul “Îmblânzește-ți fricile”. Dacă vrei să ai o carieră de succes și recunoaștere profesională, dar observi că "ceva" te blochează, vino la workshopul susținut de psihoterapeutul Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră, doamna Simona GIUȘCĂ. Vei afla cum să-ți transformi fricile în aliatul tău prețios.

Intrarea este liberă!

Vă așteptăm cu drag!

Actualizare: Album Workshop Îmblânzește-ți fricile!

 

TOP TALENTS ROMANIA 2019

Anul acesta îți sunt oferite insight-uri valoroase despre cum poți deveni „a most wanted candidate”. The Future You: Building a Powerful Brand for Your Career este tema ce va aduce în fața participanților speakeri de top, companii pe măsură și activități diverse.

Unde și când: Timp de doua zile, pe 22 și 23 Noiembrie 2019, cei mai buni 250 de tineri din țară se reunesc la Hotel Marriott Bucuresti.

Ce presupune experiența Top Talents Romania 2019?

- Dezvoltare;

- Networking;

- Consiliere profesională;

- Branding profesional;

- Branding personal;

- Comunitate highpotential.

Află detalii despre eveniment și despre înscriere.

 

Workshop intensiv: De vorbă cu înțeleptul interior

Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră are plăcerea să vă invite în data de 23 octombrie 2019, ora 14:00 în Biblioteca Universității "Danubius", la un workshop de excepție în care veți descoperi soluții la problemele voastre, soluții despre care nici nu credeați că există. Ne vom „juca” cu mai multe tipuri de carduri metaforice și ne vom familiariza cu tehnici specifice meseriei de psiholog.

Orice danubian interesat să își acceseze resursele interioare prin intermediul cardurilor metaforice este așteptat să se înscrie la adresa de email simona.giusca@univ-danubius.ro și noi vă vom anunța data următorului workshop. Ne vom bucura împreună de înțelepciunea interioară a fiecăruia dintre noi și ne vom distra cu poveștile năstrușnice ce pot ieși dintr-o poză.

Informații găsiți aici.

Vă așteptăm cu drag!

Actualizare: Album foto

 

Informare

Pe parcursul zilei de miercuri, 09.10.2019, Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră, Biblioteca Universității “Danubius” și Liga Studenților “Danubius”, au fost gazde primitoare pentru un grup de elevi de liceu, coordonați dra Mădălina Condrea – coordonator regional la The Social Incubator, București.

Tinerii au primit informații despre departamentele și serviciile de care pot beneficia ca studenți danubieni în cadrul facultăților universității sau ca elevi la Colegiul Danubius, despre programele de studii oferite de universitate, li s-a răspuns la întrebări, au discutat cu profesori. O parte din discuțiile cu consilierul de orientare în carieră și cadrele didactice au fost axate pe dezvoltare personală, planuri de viitor, inserție pe piața muncii.

Cu ocazia turului în care elevii au vizitat universitatea, domnul profesor Cătălin Angelo Ioan a discutat personal cu ei, ocazie cu care le-a transmis invitația să participe la pregătirea gratuită pentru bacalaureat, oportunitate oferită tinerilor de Universitatea “Danubius” prin activitatea Bacalaureat 2020.

 

Workshopul “Oportunități de carieră”

CECCAR și Universitatea „Danubius” prin Facultatea de Științe Economice și Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră invită studenții Facultății de Științe Economice să participe la workshopul “Oportunități de carieră”, marți, 15.10.2019, ora 11:00, în Sala B12 (Corp B, Etajul 1).

Moderator al evenimentului este doamna conf. univ. dr. Ecaterina Necșulescu, Decan al Facultății de Științe Economice.

Invitat special este doamna Chivu Elena-Ecaterina, Președinte al Filialei Galați a CECCAR.

 

Deschiderea anului universitar 2019-2020

Dragi studenți, Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră din Universitatea “Danubius” vă invită să participați la festivitatea de deschidere a anului universitar 2019-2020.

Evenimentul se va desfășura vineri, 30 septembrie 2019, începând cu ora 11:00 în Aula Magna.

În completarea informațiilor și a sprijinului oferit la admitere, pentru anul universitar care începe curând, Centrul pregătește o activitate diversificată în care este alături de boboci și colegii lor din ani mai mari cu prezență activă în campus, informații utile studenției privind serviciile Universității, dezvoltarea personală, oportunități de joburi, formare, evenimente utile dezvoltării carierei, cu consiliere în carieră și psihologică.

Vă așteptăm cu drag!

 

Cursuri gratuite pentru pregătirea examenului de bacalaureat 2020

Universitatea “Danubius” din Galați organizează de 8 ani cursuri gratuite de pregătire pentru bacalaureat, sprijinind tinerii în promovarea acestui examen. Rezultatele educației de calitate, centrate pe elev, sunt frumoase: peste 45% din cursanți obțin note peste 9, peste 75 % obțin note peste 8 și 99,37% reprezintă promovabilitate între elevii care au participat regulat la cursurile de pregătire.

Puteți beneficia de cursuri gratuite de pregătire pentru Bacalaureat 2020 începând cu 10 octombrie 2019, dacă trimiteți un email cu numele dumneavoastră, liceul la care sunteți înscriși și opțiunea: matematică/limba română.

Subiectul emailului să fie: VREAU SĂ CONTINUI TRADIȚIA!

Persoană de contact: Conf. univ. dr. Cătălin Angelo Ioanan, email: catalinangeloioan@gmail.com; catalin_angelo_ioan@univ-danubius.ro.

Detalii găsiți aici.

Vă așteptăm!

 

Cursuri CECCAR

Facultatea de Științe Economice și Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră din Universitatea Danubius din Galați invită studenții și masteranzii Facultății de Științe Economice la cursurile organizate de CECCAR Filiala Galați în zilele de 27 septembrie 2019 și 28 septembrie 2019, Amfiteatrul 1 (Corp A), Universitatea Danubius.

Programarea este următoarea:

Curs 1: Contabilitatea și fiscalitatea impozitului pe profit. noutăți contabile și fiscale pentru anul 2019, Data: 27 septembrie 2019, ora 16:00

Curs 2: Contabilitatea și fiscalitatea lichidării societăților comerciale și ong-urilor. retragerea și excluderea asociaților, Data: 28 septembrie 2019, ora 09:00

 

 Admitere 2019 - PROGRAME DE FORMARE PSIHOPEDAGOGICĂ

Departamentul pentru Pregatirea Personalului Didactic (DPPD) din cadrul Universității Danubius din Galati este o structură de învățământ abilitată să ofere programe de pregătire psihopedagogică în vederea exercitării profesiei didactice.

Informații privind admiterea la PROGRAME DE FORMARE PSIHOPEDAGOGICĂ găsiți aici.

Misiunea DPPD este de a crea, valorifica și disemina cunoștinţe psihopedagogice, precum și de a crea competențe psihopedagogice, prin programe speciale de pregatire și dezvoltarea unui mediu de învățământ și de cercetare pentru membrii comunitaţii preuniversitare și universitare. Fundamentul acestor performanţe îl constituie formarea unei puternice comunități academice, în care atragerea, dezvoltarea și promovarea valorilor științifice și didactice primează, împreună cu preponderența unei culturi organizaţionale bazate pe excelenţă. Prin programele de învățământ de nivel universitar, DPPD asigură societății românești profesori specialişti, în conformitate cu cerinţele învățământului românesc contemporan.

Metodologia de admitere la DPPD este disponibilă aici

 

ANUNȚ IMPORTANT

În perioada 2-25 septembrie 2019 la Universitatea „Danubius” se desfăşoară a doua perioadă de admitere.

Centrul de Consiliere şi Orientare în Carieră invită persoanele interesate să solicite informații sau să se programeze pentriu consiliere la adresa de email antonetaglod@univ-danubius.ro .

Informații privind admiterea puteți studia aici.

Anterior venirii la universitate vă invităm să studiați informaţii privind oferta educaţională pentru:

* Facultatea de Drept:

- program de licenţă în domeniul drept,

- programe de master,

- cursuri postuniversitare.

* Facultatea de Științe Economice:

- programe de licență,

- programe de master,

- cursuri postuniversitare.

* Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale:

- programe de licență,

- programe de master.

* Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic (DPPD)

Informaţii necesare privind Departamentul pentru Învăţământ la Distanţă şi Frecvenţă Redusă găsiţi aici.

Vă aşteptăm!

 

Apel pentru inițiative în cadrul Forumului mondial pentru democrație

Forumul mondial pentru democrație va reuni lideri, factori de decizie, activiști din societatea civilă, reprezentanți ai mediului de afaceri, inovatori în domeniul social, reprezentanți din mediul academic și din media și este dedicat dezbaterilor privind principalele provocări cu care se confruntă democrațiile din întreaga lume. Sunt invitate să participe organizații/instituții din întreaga lume și să prezinte inițiative care vizează schimbarea modului în care oamenii primesc și procesează informația.

Ediția din 2019 va avea loc în perioada 7-8 noiembrie, la Strasbourg și se va concentra pe informare și democrație.

Laboratoarele reprezintă punctul central al Forumului și le permit participanților să se familiarizeze cu inițiative inovatoare care oferă raspunsuri la probleme cheie legate de consumul de informație și impactul acestora.

Inițiativele trebuie să contribuie la înțelegerea modului în care democrația și instituțiile democratice pot combate fenomenul știrilor false și dezinformării, precum și a modului în care inteligența artificială și noile tehnologii pot deveni un factor de democrație.

Înscrierea se face răspunzând la întrebările din chestionar. Răspunsurile trebuie să fie trimise la adresa forum_democracy@coe.int până la data de 24 mai 2019.

Detalii găsești aici.

 

CARIERA TA. DE LA DORINȚĂ LA REALITATE - MASĂ ROTUNDĂ CU ANGAJATOR DE TOP DIN GALAȚI

Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră, Facultatea de Științe Economice și Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale din Universitatea "Danubius" vă invită joi, 23 mai 2019, ora 11:00 în Sala Senatului, la Masa Rotundă “Cariera ta. De la dorință la realitate". Evenimentul este susţinut de invitatul special Constantin Nistor – Director Rent A Car.

Sunt invitați să participe studenți de la toate facultățile universității.

Vă așteptăm!

Actualizare: Album foto

 

Carieră în Finanțe-Contabilitate : Seminar online gratuit

Doi directori financiari cu experiență îți împărtășesc în cadrul seminariilor online ce poți face pentru a-ți dezvolta cariera în finanțe-contabilitate și a-ți face CV-ul mai atractiv.

Pe 28 mai si 4 iunie 2019 ei vor susține câte un seminar online gratuit în care veți afla:

- cum să vă stabiliți și atingeți obiectivele în carieră,

- lucrurile care i-au ajutat să evolueze profesional,

- cum să obțineți o poziție de top în finanțe-contabilitate,

- sfaturi din experiența lor de angajator de specialiști în finante-contabilitate.

Seminariile vor avea loc online și vor putea fi accesate de la orice pc, mobil sau tabletă cu acces la internet.

Participarea este gratuită dar necesită înregistrare pe link-urile următoare:

- Înregistrare gratuită seminar online 28 mai 2019, Eduard Grigore - Head of Center of Excellence in FP&A, Micro Focus;

- Înregistrare gratuită seminar online 4 iunie 2019, Vitalie Corniciuc - Chief Financial Officer, Victoriabank (parte din Grupul Financiar Banca Transilvania).

Seminariile sunt organizat de ACCA - cea mai mare asociație internațională pentru profesioniștii din domeniul financiar-contabil cu aproximativ 700.000 de studenți și membri la nivel internațional.

Informații suplimentare găsești aici.

 

CURS DE FISCALITATE

Facultatea de Științe Economice și Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră din Universitatea Danubius din Galați invită studenții și masteranzii Facultății de Științe Economice la Cursul de Fiscalitate organizat de CECCAR Filiala Galați în zilele de 17 mai la ora 17:00 și 18 mai la ora 09:00, Amfiteatrul 3, Universitatea Danubius.

Vă așteptăm!

 

CURS DE FISCALITATE

Facultatea de Științe Economice și Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră din Universitatea Danubius din Galați invită studenții și masteranzii Facultății de Științe Economice la Cursul de Fiscalitate organizat de CECCAR Filiala Galați în zilele de 8 și 9 mai 2019, ora 17:00, Amfiteatrul 3, Universitatea Danubius.

Vă așteptăm!

 

Workshop – CINE SUNTEM NOI? CUM NE FORMĂM?

Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale și Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră din Universitatea "Danubius" vă invită miercuri, 8 mai 2019, ora 11,00 în Sala A 38, la Workshopul “Cine suntem noi? Cum ne formăm?”, susţinut de psiholog & psihoterapeut Sanda Docan.

Tematica abordată va viza:

- Comportamente,

- Atitudini,

- Credințe,

- Nevoi,

- Dorințe,

- Realizări/Eșecuri.

Vă aşteptăm cu drag!

Eveniment pe social-media creat de Danubius University

Actualizare: Album foto

 

 Campanii Hipo Boot Camps

Campaniile Hipo Boot sunt evenimente dedicate studenților de vârf și absolvenților interesați de dezvoltarea unei cariere în domeniul Finanțelor, HR, Vânzări & Marketing.

Evenimentele reprezintă oportunitatea perfectă pentru studenți și absolvenți de a intra pe shortlistul companiilor pentru programele lor de internship sau pentru pozițiile entry-level din departamentele respective, oportunități de carieră pe care aceștia le au deschise în următoarea perioadă.

Locurile sunt limitate, iar accesul la eveniment se face pe bază de preselecție.

* Finance Boot Camp – 15 – 16 martie 2019

Evenimentul este pentru tine dacă:

- Ești student, masterand sau proaspăt absolvent al unei facultăți cu profil economic sau ai maxim 2 ani de experiență în domeniul financiar;

- Ai obținut rezultate academice remarcabile în timpul anilor de studiu;

- Te-ai implicat în activități extracurriculare, precum: ONG-uri studențești/voluntariat, programe de internship sau management-trainee.

- Te-ai bucurat de o experiență internațională, prin intermediul unor programe sau studii.

- Îndeplinești cel putin unul dintre criteriile de mai sus? Ești persoana perfectă pentru Finance Boot Camp!

* Sales & Marketing Boot Camp – 16 aprilie 2019

Te vei întâlni cu tineri, la fel ca și tine:

- Ești student, masterand, proaspăt absolvent al unei facultăți cu profil economic, sau ai maxim 2 ani de experiență în Sales sau Marketing;

- Ai obținut rezultate academice remarcabile în timpul anilor de studiu;

- Te-ai implicat în activități extracurriculare, precum: ONG-uri studențești/voluntariat, programe de internship sau management-trainee;

- Te-ai bucurat de o experiență internațională, prin intermediul unor programe sau studii;

- Sau pur si simplu ești interesat de unul dintre cele două domenii.

* Digital HR Boot Camp – 16 mai 2019

 

WORKSHOP SUSȚINUT DE PSIHOLOG&PSIHOTERAPEUT SANDA DOCAN: “VALORI ȘI PRINCIPII PENTRU O CARIERĂ DE SUCCES”

Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră din Universitatea "Danubius" vă invită miercuri, 20 februarie 2019, ora 11,00 în Clubul Seniorilor la Workshopul “Valori și principii pentru o carieră de succes”.

Gazdă a evenimentului este doamna psiholog & psihoterapeut doamna Sanda Docan.

Invitat special este domnul Constantin Nistor – Director Autonom Rent-A-Car.

Vă aşteptăm cu drag!

Update: Album foto

 

În atenția studenților danubieni!

Vă puteți înscrie pentru selecția de participanți în exercițiu de politici publice pentru educație și tineret.

Informații necesare pentru înscrierea candidaților găsiți în evenimentul creat pe social-media Exerciții de politică publică în educație și tineret și un video de prezentare.

Atenție la termenul limită pentru înscriere!

Succes!

 

7 ABILITĂȚI ESENȚIALE PENTRU O CARIERĂ ÎN FINANȚE-CONTABILITATE ÎN 2019 - SEMINAR ONLINE GRATUIT

Domeniul finanțe-contabilitate s-a plasat în mod constant în topul industriilor cu cele mai multe anunțuri de angajare active pe hipo.ro în 2018.

ACCA (Association of Chartered Certified Accountants) a realizat o cercetare amplă la nivel global pentru a identifica care vor fi abilitățile necesare pentru a lucra în finanțe-contabilitate în următorii ani.

Un manager de top din echipa de cercetare a ACCA UK îți va împartăși concluziile studiului și îți va oferi sfaturi practice despre ce poți să faci pentru a-ți dezvolta competențele necesare dorite de angajatori.

Seminariile vor avea loc online și vor putea fi accesate de la orice calculator, mobil sau tabletă cu acces la internet.

Participarea este gratuită dar necesită înregistrare pe link-urile următoare:

Înregistrare gratuită Seminar 1, 22 ianuarie 2019

Înregistrare gratuită Seminar 2, 30 ianuarie 2019

Mai multe informații găsiți aici.

 

 Masă rotundă: Delincvența juvenilă. Infracțiuni contra persoanei

Facultatea de Drept - Cercul Științific Studențesc de Drept Public "Nicolae Titulescu" în parteneriat cu Centrul de Detenție Tichilești, Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale - specializarea Psihologie, Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră și Liga Studenților Danubius, organizează în data de 14 decembrie 2018, ora 10:30, Sala Senatului, Masa rotundă - „Delincvența juvenilă. Infracțiuni contra persoanei”.

Invitați speciali la eveniment sunt dr. Didi Miller – fost director – Serviciul de Reintegrare socială la Penitenciarul Brăila și doamna Comisar-Șef Adriana Brânzea – Director adjunct – Serviciul de Reintegrare Socială la Centrul de Detenție Tichilești, Brăila.

Keynote Speaker este doamna lect. univ. dr. Ana Alina Ionescu Dumitrache - Decan al Facultăţii de Drept.

Studenții și absolvenții danubieni sunt așteptați să participe la discuții.

Update - Danubius News: VIITORII JURIȘTI ȘI PSIHOLOGI, ACCES LA CĂRȚI VII: FAȚĂ ÎN FAȚĂ CU TINERI INFRACTORI AFLAȚI ÎN EXECUTAREA PEDEPSELOR
 

CURS DE EXPERTIZĂ CONTABILĂ ORGANIZAT DE CECCAR - FILIALA GALAȚI - INVITAȚIE PENTRU STUDENȚII ECONOMIȘTI

Universitatea „Danubius” prin Facultatea de Științe Economice și Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră invită studenții Facultății de Științe Economice să participe gratuit la cursul de expertiză contabilă organizat de CECCAR - Filiala Galați. Oportunitatea vine în întâmpinarea nevoilor studenților pentru orientare în carieră și interacțiune cu profesioniști în domeniu.

Evenimentul se va desfășura la Universitatea „Danubius”, sâmbătă, 15 decembrie 2018, ora 09:00, Amfiteatrul 1, Corp A.

Vă aşteptăm cu drag!

Update - Danubius News: EXPERTIZA CONTABILA JUDICIARA, CURS INEDIT PENTRU STUDENTII FACULTATII DE ȘTIINȚE ECONOMICE

 

Proiectul "Bookurie fără etichetă"

Rotaract Galaţi alături de trei facultăți ale Universității "Danubius" (Facultatea de Științe Economice, Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale și Facultatea de Drept) precum și Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră și Liga Studenților Danubius te invită să participi într-o acțiune caritabilă: dotarea unui centru pentru îngrijirea copiilor cu dizabilități neuromotorii.

Prin proiectul "Bookurie fără etichetă", te provocăm să alegi o carte fără să îi cunoști titlul, genul sau autorul, pentru o donație de minim 10 lei. Bineînțeles, poți lua mai multe cărți, pentru a împărți bookuria cu persoanele dragi!

Fii pe fază şi vino la universitate în Corpul A, parter.

Album foto.

 

Workshop „Trezirea potențialului psiho-emotional pentru cariera ta"

Centrul de Consiliere şi Orientare în Carieră şi Liga Studenţilor Danubius au plăcerea să vă invite la Workshopul „Trezirea potenţialului psiho-emotional pentru cariera ta” care va avea loc miercuri, 12 decembrie, ora 10, în Clubul Seniorilor.

Speaker la eveniment este doamna psiholog & astrolog Elena Angheloiu care vă va ajuta în găsirea celor mai bune răspunsuri la întrebarile ,,Cum să ai succes în cariera ta? / Ce profesie ţi se potriveste cel mai bine?".

Mai multe informaţii găsiţi aici.

Vă aşteptăm cu drag!

 

Masă rotundă cu tema „OPORTUNITĂŢI ALE PROFESIEI JURIDICE”

În data de 26 noiembrie 2018, ora 12:00, sala A12, Facultatea de Drept şi Centrul de Consiliere şi Orientare în Carieră din Universitatea „Danubius” au organizat Masa rotundă cu tema „OPORTUNITĂŢI ALE PROFESIEI JURIDICE”, cu invitat special: Absolvent Crina LUPU – Inspector de specialitate în cadrul Agenţiei Naţionale Împotriva Traficului de Persoane (A.N.I.T.P.), Centrul Regional Galaţi.

Scopul evenimentului a fost facilitarea comunicării deschise şi a contactului studenţilor cu absolvenţi care au carieră şi vine ca urmare firească a evenimentului din 15 noiembrie 2018 –Masa rotundă cu tema ”CUNOAȘTE-ȚI DREPTURILE! RESPECTĂ-ȚI OBLIGAȚIILE!".

Moderatori au fost doamna Lect. univ. dr. Ana Alina Ionescu Dumitrache - Decan al Facultăţii de Drept şi doamna Antoneta Glod - Consilier orientare în carieră.

 

Workshop Extraordinar - Inteligenţa emoţională

Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră din Universitatea "Danubius" vă invită miercuri, 21 noiembrie 2018, ora 11,00 în Clubul Danubius (corp A, etajul 3) la Workshopul “Inteligenţa emoţională”, susţinut de psiholog & psihoterapeut Sanda Docan.

Tematica abordată va viza:

- Conştientizarea propriilor emoţii,

- Gestionarea emoţiilor,

- Motivare personală,

- Empatie,

- Gestionarea relaţiilor interpersonale

Vă aşteptăm cu drag!

Actualizare: Albumul foto realizat la eveniment este disponibil aici.

 

CAMPANIA NAȚIONALĂ DE PREVENIRE A TRAFICULUI DE PERSOANE ÎN SCOPUL EXPLOATĂRII PRIN MUNCĂ ”CUNOAȘTE-ȚI DREPTURILE! RESPECTĂ-ȚI OBLIGAȚIILE!"

Facultatea de Drept a Universității ”Danubius” și Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră al acestei universități, în calitate de organizatori, vă invită joi, 15 noiembrie, începând cu ora 10.00, în Sala Senatului, la masa rotundă dedicată diseminării informațiilor a două sesiuni subsumate campaniei naționale de prevenire a traficului de persoane în scopul exploatării prin muncă ,,Cunoaşte-ţi drepturile! Respectă-ți obligațiile!".

Agenda evenimentului cuprinde o întâlnire cu specialiști din instituțiile publice și ong-uri locale care pot intra în contact cu victimele traficului de persoane și o întâlnire cu studenții facultăților Universității ”Danubius”.

Campania este implementată de Agenția Națională Impotriva Traficului de Persoane în parteneriat cu Ministerul Afacerilor Externe, Ministerul Educatiei Nationale, Ministerul Pentru Românii de Pretudindeni, Asociatia Ecumenică a Bisericilor din România - AIDRom, Asociatia eLiberare, Fundația World Vision România.

Mai multe informații găsiți aici.

Album foto de la eveniment este disponibil aici.

 

Workshop-ul cu tema: Oportunități în carieră

Luni, 12 noiembrie 2018, ora 9:30, sala A38 la Universitatea “Danubius” va avea loc Workshop-ul cu tema: Oportunități în carieră. Evenimentul a fost organizat de și Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră în colaborare cu Job Trust Team, Grecia. Gazde și moderatori vor fi conf. univ. dr. Necșulescu Ecaterina - decan al Facultății de Științe Economice și doamna Glod Antoneta – consilier orientare în carieră.

Update: Articolul OPORTUNITĂŢI ÎN CARIERĂ PENTRU STUDENŢII FACULTĂŢII DE ŞTIINŢE ECONOMICE. LOCURI DE MUNCĂ ÎN GRECIA

Albumul foto realizat la eveniment este disponibil aici.

 

Conferința națională "Cariera în secolul XXI. Centrele de consiliere la nivel preuniversitar şi universitar și piața muncii"

Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră din Universitatea "Danubius" din Galați a participat în perioada 6-9 noiembrie 2018, în București, la Conferința națională "Cariera în secolul XXI. Centrele de consiliere la nivel preuniversitar şi universitar și piața muncii". Evenimentul este la a IV-a ediţie. Evenimentul a fost organizat de Departamentul de Consiliere și Orientare în Carieră al Universității din București cu sprijinul Agenției Universitare a Francofoniei şi Asociaţiei Consilierilor Români.

La conferință au participat reprezentanți ai Ministerului Educaţiei Naţionale, Ministerului Culturii, Ministerului pentru Mediul de Afaceri, Comerţ şi Antreprenoriat, Centrelor de carieră din universități, precum și ai Centrelor Județene de Asistență Psihopedagogică și Centrelor Judeţene de Resurse şi Asistenţă Educaţională din mediul preuniversitar. De asemenea, la eveniment au participat angajatori, studenții şi cadre didactice din facultățile Universității din București.

În cadrul conferinței au avut loc dezbateri, workshop-uri şi activități practice cu studenții, consilierii, angajatorii, precum şi cu reprezentanţii ONG-urilor participante.

Aici găsiţi albumul foto realizat la eveniment.

 

Conferință studențească în Indonezia

Conferința internațională The Bali Democracy Students Conference (BDSC) este dedicată studenților preocupați de problemele democrației. Tema conferinței de anul acesta este: Democracy for Prosperity: Youth”s Perspective.

Organizatorii acoperă costurile doar pentru cazare, transport local și mese.

Perioada desfășurării: 6-7 decembrie 2018.

Locul desfășurării: Bali, Indonezia

Termenul limită pentru depunerea candidaturilor este 22 octombrie 2018.

Mai multe detalii aici.

 

Call for Applications to the October School in Philosophy, Economics and Politics 2018: The Minimal State Solution for Romania

The Center for Institutional Analysis and Development – Eleutheria (CADI), The Atlas Network, The Friedrich Naumann Foundation for Freedom (FNF), the Institute for Economic Studies Europe (IES - Europe) and the Society for Individual Freedom (SoLib) welcome you to the 2018 edition of the October School in Philosophy, Economics and Politics entitled „The Minimal State Solution for Romania”. The event will take place between October 23rd – 27th, at the National Museum of Contemporary Art in Bucharest, Romania.

Location of Event: National Museum of Contemporary Art, Auditorium Room in the Palace of the Parliament, Str. Izvor 2-4 (entrance through Calea 13 Septembrie), 4th floor, Bucharest, Romania.

Accommodation & Dinner: Hotel Ibis Palatul Parlamentului, Strada Izvor 82-84, București;

Tel: 004 021 401 1000/ Bliss Residence - Parliament, Strada Liveni 22, București,

Tel: 004 0744 223 223

Language: English/Romanian

Who can apply?

They say that you don’t pay close attention to politics. That you care little to nothing about what’s happening in the world today. We know that’s not true! You are part of an ever-increasing cohort of freedom lovers eager to both listen to ideas and share the values of liberty. If so, then you are a perfect match, as we are brewing something really interesting for you this autumn.

How to apply or register:

Please send your application or registration to evenimente@cadi.ro and make sure it contains the following:

A. Application. If you apply for a fully sponsored place (event, board and accommodation):

1 Your resume in English including your name, contacts, birthdate, citizenship and eventual institutional affiliation.

2. A letter of motivation no longer than 500 words.

Application deadline October 7 for Romanians. Acceptance letters will be sent October 9.

B. Registration. If you don’t need accommodation:

1. Your resume in English including your name, contacts, birthdate, citizenship and eventual institutional affiliation.

Registration deadline is Monday, Oct. 15 and will be confirmed by Oct. 17.

Please pass this call to anyone you think may be interested. For further inquiries feel free to write to evenimente@cadi.ro and office@cadi.ro or call 004 021 316 0252. Please find attached the draft program; follow www.cadi.ro homepage and CADI Facebook page for the latest program updates.

Fundația Centrul pentru Analiză și Dezvoltare Instituțională “Eleutheria”

Tel: +400213160252

Fax: 0213160251

Good luck!

 

Anunţ!

În perioada 3-26 septembrie 2018 la Universitatea „Danubius” se desfăşoară a doua perioadă de admitere.

Centrul de Consiliere şi Orientare în Carieră vă aşteaptă în incinta Bibliotecii Universităţii (Corp C) pentru consiliere şi sprijin la înscriere.

Informații privind admiterea puteți studia aici.

Anterior venirii la universitate puteţi consulta informaţii privind oferta educaţională pentru:

* Facultatea de Drept:

- program de licenţă în domeniul drept,

- programe de master,

- cursuri postuniversitare.

* Facultatea de Științe Economice:

- programe de licență

- programe de master.

* Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale:

- programe de licență

- programe de master.

Informaţii necesare privind Departamentul pentru Învăţământ la Distanţă şi Frecvenţă Redusă găsiţi aici.

Vă aşteptăm!

 

Festivalul Internațional al Cărții AXIS LIBRI

În perioada 13-17 iunie 2018, Universitatea “Danubius” din Galati va participa cu stand la Festivalul Internațional al Cărții AXIS LIBRI. Colegi de la Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră, Editură și Bibliotecă vă așteaptă vizita la stand.

Ediția a X-a a evenimentului este dedicată Centenarului Marii Uniri și este organizată de Biblioteca Județeană “V.A. Urechea” Galati.

Deschiderea oficială va avea loc miercuri, 13 iunie 2018, ora 11,00. Vă așteaptă un complex expozițional cu aproximativ 55-60 standuri mobile outdoor și două caravane de carte, cuprinzând produsele a cca 230-250 de edituri românești și străine.

Invităm comunitatea danubiană să viziteze și să participe la activitățile culturale din cadrul festivalului.

Vă așteptăm alături de noi, pe Aleea “Axis Libri” (Zona “P”-urilor spre Elice).

Danubius University a postat album ce este disponibil aici.

Album foto creat de Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră găsiți aici.

Clip video de la eveniment poate fi vizionat aici.

 

Workshop intensiv de consiliere și orientare în carieră cu absolvenți de succes ai Facultății de Științe Economice - Universitatea "Danubius" din Galați

Marți, 29 mai 2018, ora 17.00, absolvenți cu carieră de succes în domeniul studiilor universitare urmate în cadrul Facultății de Științe Economice din Universitatea “Danubius”, se reunesc în incinta Sălii Senatului cu membri ai comunității danubiene pentru workshopul interactiv cu tema consilierii și orientării în carieră.

Așteptăm cu drag să participe la eveniment atât studenți și masteranzii danubieni, cât și viitori studenți.

Actualizare: Aici este disponibil albumul foto realizat la eveniment.

 

Întâlnire cu angajatori de top - SC SELIR SRL, 23 mai 2018

Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră din Universitatea “Danubius” te invită miercuri, 23 mai 2018, ora 10.00, sala A21, la o întâlnire cu reprezentanți ai Companiei SC Selir SRL - vor face o prezentare generală a firmei, alături de descrierea joburilor disponibile, cerințe și beneficiile de care beneficiază angajații companiei.

Nu uitați să vă aduceți CV-urile, pentru cazul în care doriți să aplicați la unul din posturile vacante disponibile la SC Selir SRL.

Informații suplimentare utile găsiți în evenimentul creat pe social-media.

Reprezentanții SELIR care vor discuta cu participanții la eveniment și vor răspunde la întrebări sunt:

- Istrati Adrian – Specialist Resurse Umane

- Diana Mocanu – Specialist Comunicare

Detalii puteți citi aici.

Actualizare: Aici este disponibil albumul foto realizat la eveniment.

 

Workshop intensiv - Cele 5 răni care ne împiedică să fim noi înșine

Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră te invită miercuri, 23 mai 2018, ora 13.00 în Clubul Seniorilor (Corp B, et. 3) la workshopul intensiv“ Cele 5 răni care ne împiedică să fim noi înșine”.

Informații suplimentare privind workshopul intensiv susținut de doamna Sanda Docan, psiholog în cadrul Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră din Universitatea "Danubius".

"Vei ști că ești pe calea vindecării atunci când devii conștient că o rană s-a activat, când ești capabil să observi durerea rănii și când îți permiți să fii uman.

Poți verifica dacă ai trecut prin aceste etape atunci când nu mai simți nevoia să porți masca asociată rănii, când nu mai ai nici o reacție asociată acesteia.

Acceptarea aduce ușurare, face să dispară durerea treptat și te readuce în momentul prezent. Poți vedea ansamblul situației ca pe o lecție de viață."

La eveniment Marius OLTEANU - vicepreședinte AIESEC Galați pe aria Internshipuri plătite în companii și neplătite în start-upuri, va participa cu o prezentare a ONG-ului pe care îl reprezintă și a oportunităților de practică și internship de care pot beneficia studenții și masteranzii danubieni prin rețeaua internațională AIESEC.

Vrem să auzim ce are de spus pentru că AIESEC este o organizație internațională, independentă, condusă de studenți. Rețeaua este extinsă în peste 120 de țări și teritorii, cu peste 60.000 de membri activi în 1150 de filiale.

Evenimentul creat pe social-media este disponibil aici.

Actualizare:

- Aici este disponibil albumul foto realizat la eveniment;

- pentru informații suplimentare privind participarea la program de schimburi internaționale prin AIESEC Galați, îl puteți contacta pe Cătălin Cristea - președinte AIESEC Galați - telefon: 0756 350 528.

 

Întâlnirea studenților cu angajatorul SC Dunărea SA, 14 mai 2018

Luni, 14 mai 2017, ora 10.00 în sala A15, Centrul de Consiliere si Orientare în Carieră îi invită pe studentii danubieni la discuții privind cariera și posibilități de recrutare în cadrul grupului de firme GALTOUR-DUNAREA S.A.

Invitată la discuții cu studenții este doamna Simona OBREJA, specialist resurse umane în cadrul GALTOUR DUNAREA S.A. Vor fi prezentate profilul angajatului acestei companii și posibile traiectorii ale carierei în turism și industria ospitalității, în cadrul acestei companii.

Detalii găsiți aici.

Actualizare: Aici este disponibil albumul foto realizat la eveniment.

 

Comunicare prin wireless, spre viitor la Colegiul Tehnic “Paul Dimo”

Joi, 26 aprilie 2018, Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră din Universitatea ”Danubius” a participat la inaugurarea unui cabinet wireless în cadrul Colegiului Tehnic “Paul Dimo” Galați, ocazie cu care a felicitat conducerea instituției pentru frumoasa reușită.

Colegiului Tehnic “Paul Dimo” Galația câștigat un proiect cu care a participat la Competiția “Idei din Țara lui Andrei”, domeniul “Educație profesională”, 2017, sponsorizat de OMV Petrom.

Colaborarea Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră din cadrul Universității “Danubius” cu Colegiul Tehnic “Paul Dimo” Galați este îndelungată și are la activ evenimente frumoase: Album 1, Album 2, Album 3, Album 4, Album 5.

Detalii sunt prezentate aici.

 

Proiectului “DREAM – Dezvoltare Regională prin Expertiză Antreprenorială Multisectorială”

Universitatea ”Danubius” – Facultatea de Științe Economice, în calitate de partener al Camerei Consultanților Fiscali, va găzdui, pe data de 7 martie 2018, sala B5, ora 11.00, workshopul cu tema DREAM – Dezvoltare Regională pentru Expertiza Antreprenorială Multisectorială, eveniment organizat în cadrul proiectului cu același titlu organizat de Camera consultanților Fiscali în parteneriat cu Universitatea din București.

Prin acest proiect, românii care vor să-și deschidă mici afaceri în zona de sud-est a țării vor putea să obțină fonduri europene de maximum 160.000 de lei (circa 34.000 de euro) fiecare, cu înscriere on-line.

Înscrierile sunt deschise în perioada 15 ianuarie – 15 martie 2018, pe site-ul oficial al proiectului “DREAM – Dezvoltare Regională prin Expertiză Antreprenorială Multisectorială”.

Viitorii antreprenori ar urma să-și deschidă mici afaceri în domeniul non-agricol în mediul urban, în Regiunea de Dezvoltare Sud Est, adică în județele: Brăila, Buzău, Constanța, Galați,Tulcea, Vrancea.

Alte informații găsești aici.

Actualizare: Aici este disponibil albumul foto realizat la eveniment.

Notiță Career4u cu oportunități privind oportunități de finanțare pentru start-up-uri.

 

Workshop interactiv "Tu știi ce pași ai de urmat în cariera de Psiholog-Psihoterapeut?"

Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră vă invită miercuri, 29.11.2018, ora 14.00 la workshopul cu tema Repere practice în profesia de psiholog, susținut invitata Centrului de Consiliere și Orientare în Carieră, doamna psiholog Sanda Docan.

Evenimentul va avea loc în incinta Bibliotecii Universității “Danubius”.

Actualizare: Album foto de la eveniment este disponibil aici.

 

Conferința națională "Cariera în secolul XXI", 6-9 noiembrie 2017

Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră din Universitatea "Danubius" din Galați participă în perioada 6-9 noiembrie 2017, în Sinaia, la Conferința națională "Cariera în secolul XXI. Centrele de Consiliere de Carieră și Piața Muncii", ediția a III-a.

Evenimentul este organizat de Universitatea din București, Departamentul de Consiliere și Orientare în Carieră, cu aportul financiar și logistic al Agenției Universitare a Francofoniei.

Actualizare: Album foto de la eveniment găsiți aici.

 

În atenția studenților și absolvenților

În 13 decembrie 2017 Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră din Universitatea "Danubius" din Galați are deosebita plăcere să invite studenții și absolvenții danubieni la discuții cu reprezentanta HR a firmei Webhelp, doamna Uliana Pîrlea, privitor la ofertele de angajare disponibile și la oportunitățile de dezvoltare profesională în echipa Webhelp Romania.

Discuțiile se vor purta în Corpul A, parter.

Succes!

Actualizare: Fotografii găsiți aici și aici.

 

Eveniment caritabil “Generozitatea vindecă inimi”

Studenții Facultății de Comunicare și Relații Internaționale, specializarea Psihologie, în colaborare cu Centrul de Consiliere și Orientare în Carieră din cadrul Universității „Danubius”, inițiază seria de campanii umanitare destinate copiilor din zone defavorizate, în cadrul căreia vor fi oferite donații de haine, rechizite, jucării, cărți și dulciuri.

În această primă campanie sunt vizați copii cu vârste cuprinse în intervalul 3-8 ani, din cadrul Școalii Speciale nr. 2 „Constantin Pufan”, din Galați, și Grădiniței nr. 49⁄19 „Do Re Mi⁄Step by Step”, din Brăila.

Perioada în care se primesc donațiile este 30 Noiembrie - 17 Decembrie 2017, la sediul Universității „Danubius”.

Este important ca persoanele dornice să contribuie, să contacteze una din următoarele persoane:

Lector univ. dr. Iulian Negulescu - 0721704207;

Antoneta Glod - 0740096806;

Alina Ciocoiu - 0746896952;

Manea Cosmina - 0724512394.

Actualizare: Video postat de Partener Media - TV Galați - Orasul Meu cu IULIAN NEGULESCU, 29-11-2017 este disponibil aici. La dialog participă domnișoara Alina CIOCOIU, studentă anul I învățământ cu frecvență, Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale, specializarea Psihologie.

 

© 2024 Danubius University. All Rights Reserved.