fbpx
Participa la H3-Healthcare in Hospitals Hackathon 2023

Te  întrebi dacă ești în grupul țintă de participanți la cea de-a 3-a ediție a H3-Healthcare in Hospitals Hackathon din 5-7 mai 2023?

Nu mai sta pe gânduri și înscrie-te la H3 – Healthcare in Hospitals Hackathon dacă ești încrezător și vrei să aduci ideile tale în prim plan, dacă vrei să faci o schimbare în sistemul de sănătate actual și dacă ești pasionat de de tehnologie, inovație și transformare digitală în domeniul medical.

Te așteptăm la competiție dacă ești:

· Student sau absolvent la Informatica sau Stiinte Economice  și ai o idee sau dorești să contribui la dezvoltarea unei idei revoluționare. Vei face parte dintr-o echipă echilibrată din punct de vedere al specializării și experienței.

· Parte dintr-o echipă dintr-o anumită specializare sau mixtă și doriți să vă implicați în dezvoltarea unei idei sau soluții, pe baza temelor propuse de organizatori. Echipa voastră pot fi completată în funcție de nevoi, pentru a asigura condiții similare tuturor participanților.

· Implicat, individual sau în echipă, într-un proiect aflat deja într-o etapă de dezvoltare, în concordanță cu tema competiției, și vrei să îl îmbunătățești prin participarea și interacțiunea cu mentorii H3.

 

Participa la H3 Healthcare in Hospitals Hackathon 2023

Competiția din acest an se va desfășura în format hibrid, în București și online și are ca obiectiv identificarea de soluții inovatoare de transformare digitală în domeniul medical, pentru diferite patologii, dar și pentru management-ul unităților sanitare și domeniul farmaceutic, soluții care pot cointeresa parteneri industriali și potențiali investitori. Tema generală este Modernizarea sistemului de sănătate, iar echipele și participanții vor putea dezvolta proiecte în funcție de patologiile sau problemele pe care le selectează.

Detalii despre H3, inclusiv formularul de înregistrare, sunt disponibile pe pagina competiției: H3 – Healthcare in Hospitals Hackathon 2023.

Comunitatea OSC-Hackathons este administrată de Oameni și Companii. Oameni și Companii-OSC oferă soluții de marketing utilizând un ecosistem propriu de +100 comunități business sau profesionale si platforme digitale asociate. O listă cu aceste platforme puteți vedea aici. O listă de comunități, aici.

Partenerul științific al comunității este Asociația Română de Lingvistică Computațională – ARLC.


Seminar de Perfecționare Vocațională SmartFIN@ISF la Universitatea Danubius din Galați – 2 martie 2023

Institutul de Studii Financiare în parteneriat cu Universitatea Danubius din Galați vă invită în data de 2 martie 2023, ora 17:00 la Seminarul de Perfecționare Vocațională SmartFIN@ISF. Seminarul cuprinde prezentări interactive pe subiectul carierei și prezentări de studii de caz, aspecte tehnice și practice din domeniul asigurărilor, pieței de capital, pensii.


Invitați speciali la sesiunea din 2 martie:

Horia GUSTĂ Director la Departamentului Juridic în cadrul SAI Muntenia Invest SA din aprilie 2021, Director General al Certinvest Societate de Administrare a Investițiilor din anul 2010 până în aprilie 2021. Prezent pe piața de capital din România din anul 2000, activând în următoarele domenii: administrarea Investițiilor, în calitate de Consilier Juridic, control intern și conducător al SAI Certinvest; intermediere financiară, prin funcțiile deținute (Consilier Juridic și Membru al Consiliului de Administrație) în cadrul Intercapital Invest; leasing, ca Senior Legal Advisor în cadrul Internațional Leasing. Absolvent al Facultății de Drept din cadrul Universității Bucuresti. Din luna martie a anului 2022 deține și funcția de Președinte al Asociației Administratorilor de Fonduri din România.

Mihaela BADEA are o experiență vastă în training, management, asigurări și presă. S-a format în companii de top și spune că motivația îi vine din interacțiunile sociale și din rezultate de calitate. Încurajează învățarea prin experiență, într-un cadru deschis și activ și spune că cel mai bine învață atunci cand îi învață pe alții. Mihaela e Manager Training și Dezvoltare Organizațională la Groupama Asigurări, companie în care a avut mai multe roluri în zonele de training, consultanță, recrutare și coordonare.

 

Inscrierea se realizeaza prin completarea formularului disponibil aici:

https://forms.gle/HAMm4xEaEy7ZEPpS6

 

Link-ul de access:
https://us02web.zoom.us/j/84182073765?pwd=UjFsNTJSL1NsQS8vbFVIelhla214Zz09

Zoom Meeting


Biblioteca Danubius a devenit BIBLIOTECA UNIVERSITARA BENONE PUȘCĂ, in memoria Fondatorului Universitatii Danubius

Evenimentul s-a desfasurat in cadrul Aniversarii Zilei Universitatii Danubius, 15 februarie, si a adus laolalta, in incinta Bibliotecii, oameni de cultura, profesori, studenti si reprezentanti ai autoritatilor locale.
Noua denumire, Biblioteca Universitara Benone Pușcă, reprezinta primul dintr-o serie de proiecte care vor fi desfasurate in cadrul Universitatii Danubius si Fundatiei Universitare Benone Pusca, pentru a omagia mostenirea culturala, dar si patrimoniala, a fondatorului.

Initiatorul acestui demers, Prof. univ. dr. habil. Florian Nuta, Prorector pentru cercetarea stiintifica si inovare, si-a propus sa realizeze mai multe activitati si proiecte culturale care sa se concentreze pe promovarea personalitatii culturale a profesorului Benone Pusca.

Presedintele Universitatii Danubius, Conf. univ. dr. Andy Pusca, si-a declarat sprijinul neconditionat pentru reusita acestor initiative care se vor realiza pentru a pastra vie memoria Fondatorului UDG, Prof. univ. dr. Benone Pusca, si a adresat invitatia catre toti membrii comunitatii Danubius de a implementa cat mai multe proiecte de acest gen, Fundatia Universitara Benone Pusca fiind organizatia care se va ocupa de gestionarea acestora.

 


Prof. univ. dr. habil. Florian NUȚĂ și Lect. univ. dr. ing. ec. Călin RANGU experți în cadrul Registrul Naţional al Experţilor pentru certificarea activității de cercetare-dezvoltare

Dl. Prof. univ. dr. habil. Florian NUȚĂ, Prorector pentru cercetare și dl. Lect. univ. dr. ing. ec. Călin RANGU, Decan al Facultății de Științe Economice și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității Danubius, Galați, au fost selectați ca experți în cadrul Registrul Naţional al Experţilor pentru certificarea activității de cercetare-dezvoltare (REXCD).

În urma unui proceduri de selecție a fost constituit în data de 13 Februarie 2023, Registrul Naţional al Experţilor pentru certificarea activității de cercetare-dezvoltare (REXCD), pe domenii de cercetare-dezvoltare, corespunzător domeniilor și subdomeniilor din  Strategia Națională de Cercetare, Inovare și Specializare Inteligentă – SNCISI 2022-2027 aprobată prin Hotărârea Guvernului Nr. 933/2022.

În cadrul acestui registru, având 7 domenii de specializare inteligentă la nivel național, au fost selectați și incluși în Ordinului MCID nr. 20242/13.02.2023 două cadre didactice din cadrul Universității Danubius:

  • Prof. univ. dr. habil. Florian NUȚĂ, Prorector pentru cercetare al Universitații Danubius din Galați – Domeniul 6 – Mediu și eco-tehnologii;
  • Lector univ. dr. ing. ec. Călin Mihai RANGU, Decan al Facultății de Stiinte Economice și Administrarea Afacerilor din cadrul UDG – Domeniul 2 – Economie Digitală.

Domeniile de specializare inteligență la nivel național la care au fost selectați experții REXCD sunt:

  1. Bioeconomie
  2. Economie digitală și tehnologii spațiale
  3. Energie și mobilitate
  4. Fabricație avansată
  5. Materiale funcționale avansate
  6. Mediu și eco-tehnologii
  7. Sănătate – prevenție, diagnostic și tratament avansat

Prin constituirea Registrului Experților, se va asigura un cadru transparent, obiectiv și predictibil pentru investițiile private în cercetare-dezvoltare ca urmare a noii legislații privind activitățile de cercetare-dezvoltare în care s-a introdus necesitatea certificării activităților de către experți înscriși în Registrul sus menționat, pe baza unei metodologii specifice.

 

 

Mioara Lepădatu,

Specialist PR


Știri recente

© 2025 Danubius International University. All Rights Reserved.