fbpx
INTELIGENȚA ARTIFICIALĂ ȘI HERMENEUTICA

Centrul de Hermeneutică „Simboluri și Texte” (CHeST) al Universității „Danubius” din Galați organizează marți, 21 martie 2023, începând cu ora 16.00, în spațiul primitor al Bibliotecii Universitare „Benone Pușcă”, o masă rotundă având ca temă

 

INTELIGENȚA ARTIFICIALĂ ȘI HERMENEUTICA.

 

Punctul de plecare pentru dezbateri îl va constitui conferința invitatului CHeST:

 

Daniel Mazilu (doctor în filosofie) – Inteligența juridică artificială din perspectiva hermeneuticii lui Emilio Betti


IBS Americas, Florida oferă burse studenților Universității Danubius

IBS Americas, Florida oferă burse studenților Universității Danubius înscriși la programe de licență cu domeniile de studiu Business Administration, Marketing, Management

  • Managementul Inovării în Economia Digitală;
  • Scenariu Politic Internațional și Decizii de Afaceri;
  • Fuziuni și Achiziții: Perspective Economice și de Afaceri;
  • Analiza Pieței de Valori și Decizii de Investiții.

Primii 10% dintre solicitanți primesc bursa în funcție de merit și de cât de departe în avans se aplică.

 

Detalii privind înscrierea

Înregistrare: Cererile vor fi acceptate până pe 10 martie;

Beneficiu: 70% din taxa de școlarizare + voucher de reducere de 500 USD;

Locul desfășurării: IBS Americas Florida Campus;

Perioada de schimb: 3 săptămâni;

Prezentare generală a programului: prelegeri cu normă întreagă și vizite private de afaceri de luni până joi.

 

Criterii de eligibilitate

Orice student care până la momentul admiterii alese a îndeplinit toate cele trei cerințe

de mai jos:

  • Să aibă 18 ani.
  • Să fi absolvit semestrul 4 al diplomei.
  • Să aibă cel puțin un nivel mediu de cunoaștere a limbii engleze.

 

Etapele procesului de selecție

1. Consultați Broșura de Vară 2023 pentru a alege programul preferat.

2. Completați  Formularul de solicitare .

3. Scrieți o scurtă Scrisoare de intenție în care să explicați motivul pentru care aplicați și descriindu-vă așteptările cu privire la modul în care programul vă va ajuta să vă atingeți obiective viitoare.

4. După examinarea cererii dvs., consilierul pentru burse vă va contacta, astfel asigurați-vă că toate documentele necesare sunt trimise.

5. Beneficiarii burselor vor fi anunțați după 10 zile.

 

Contact

Ca o modalitate de a-l  întâmpina pe student și pentru a explora opțiunile programului, echipa noastră este disponibilă pentru asistență aici.


SE PRELUNGESC INSCRIERILE PENTRU CURSUL „INSTRUIRE SAGA”

INSTRUIRE UTILIZARE PROGRAM SAGA

Perioadă & locație derulare: 25- 26 martie (ora 9:00- 17:00)

Universitatea Danubius din Galați (bld. Galați, nr. 3)

 

Ce obțin în urma participării la programul de formare?

Programele de software te ajută să îți manageriezi afacerea într-un mod profesionist. SAGA este cel mai utilizat program de contabilitate, iar prin acest ai oportunitatea de a învăța cum să aplici cunoștințele contabile cu ajutorul unui program de contabilitate- gestiune stocuri. Acest curs se adresează categoriilor de utilizatori de nivel începător și intermediar.  

Pe perioada celor 2 zile de curs se vor parcurge următoarele module ale programului:

  1. SAGA C pentru evidenta contabila si de stocuri si permite întocmirea evidenței contabile pentru următoarele tipuri de entități:
  • Microîntreprindere
  • Societate plătitoare de impozit pe profit
  • Persoane juridice fără scop lucrativ (Organizații non-profit).
  1. SAGA P.S. pentru evidență contabilă și de stocuri în partidă simplă.
  2. Introducere în SAF-T.

Pe parcursul cursului vor fi parcurse CEL PUȚIN următoarele aspecte:

  • Preluarea balanței contabile si a soldurilor terților
  • Copierea bazei de date si mutarea acesteia pe un alt computer
  • Operarea intrărilor/ieșirilor si transferuri intre gestiuni valoric globale. Configurare gestiuni
  • Operarea imobilizări
  • Operarea achizițiilor si vânzărilor
  • Emiterea de facturi si chitanțe
  • Operarea achizițiilor si vânzărilor intracomunitare
  • Înregistrarea salariaților și întocmirea statului de plata si a pontajului lunar.
  • Generarea declarațiilor 100, 112, 300, 394
  • Generarea balanței de verificare si a bilanțului contabil.

*Participantii sunt rugati sa vina cu laptop personal pe care vor lucra pe toata perioada cursului, descarcand pe acesta in prima zi softul de contabilitate SAGA SOFT;

https://www.sagasoft.ro/

TAXĂ PARTICIPARE: 450 LEI

Înscrierile se efectuează până la data de 15.03.2023, completarea formularului de mai jos si transmiterea in format scan, impreuna cu o copie a cartii de identitate si dovada platii taxei de participare la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .

Plata taxei de participare, in valoare de 450 lei se efectueaza prin virament bancar  în contul Universității Danubius Galați, deschis la ING Bank, sucursala Galați – RO87INGB0010000041708911. Pe ordinul de plată vor fi menționate denumirea cursului (SAGA), precum si numele și prenumele participantului la curs.

FORMULAR DE ÎNSCRIERE


 Rezultatele selecției de formatori pentru Proiectul UDIGI

„PNRR: Fonduri pentru România Modernă și Reformată!”

 

APEL selecţie formatori pentru programul postuniversitar ”Pedagogia digitală” în cadrul Proiectului  ”Transformarea digitală și metode inovative de învățare în învățământul gălățean”- UDiGi, Contract de finanțare nr. 14064/ 16.09.2022 -PNRR, Componenta 15: Educație, Granturi pentru digitalizarea universităților

 

Universitatea ”Danubius” Galați organizează selecție pentru 5 posturi de formatori în cadrul Proiectului ”Transformarea digitală și metode inovative de învățare în învățământul gălățean”- UDiGi, Activitatea 4.

Scopul acestei activități este de a contribui la dezvoltarea cunoștințelor și abilităților digitale necesare cadrelor didactice pentru îmbunătățirea procesului de predare, învățare și evaluare în sistem hibrid, printr-un program de formare postuniversitar nou, ”Pedagogia digitală”, cu durata de 375 de ore, 15 ECTS, organizat prin Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic.

 

 I. Criterii de selecție:

a) generale:

- să aibă experiență relevantă în domeniul formării adulților (minimum 5 ani);

- să fie specialist recunoscut în domeniul propriu de activitate, după cum prevede cadrul legal în vigoar

b) specifice (vor fi îndeplinite cumulativ):

- să fie doctor în științe, cadru didactic universitar sau formator;

- să aibă experiență în activități didactice și de formare, minimum 5 ani;

- să dețină competențe didactice / educaționale / pedagogice/ digitale;

- să posede abilități de lucru cu instrumente online/TIC;

- să aibă experiență relevantă în domeniul proiectelor cu finanțare externă (cel puțin o participare într-un proiect, în calitate de grup țintă sau de membru al echipei de  implementare/coordonator);

- să aibă capacitate de analiză și sinteză; capacitate de planificare și monitorizare; capacitate de comunicare și relaționare.

II. Documente necesare pentru înscrierea în procesul de recrutare și selecție:

1. Scrisoare de intenție;

2. Copie după cartea de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;

3. Curriculum vitae în format europass, semnat și datat;

4. Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor (diploma de licență, doctorat) ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice;

5. Cazier judiciar sau o declarație pe propria răspundere potrivit căreia nu are antecedente penale, urmând să prezinte cazierul judiciar în original la angajare;

6. Adeverință medicală, care atestă starea de sănătate corespunzătoare, postului solicitat.

Lipsa documentelor, neconcordanța între informațiile din dosar și documentele solicitate candidaților, depunerea acestora la altă adresă decât cea indicată în anunț sau după termenul limită precizat atrag automat excluderea/ respingerea dosarului candidatului.

III. Informații privind modalitatea de depunere a documentelor necesare:

Dosarele de înscriere se depun la sediul Universității ”Danubius” Galați, Bd. Galați nr.3, 800654, Galați, Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic, sala A 33 sau se trimit prin poștă la adresa menționată mai sus.

Informații suplimentare: e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.; Tel. 0733180170; Tel. 0372361230

IV. Calendar selecție formatori:

Nr. crt.

Etapa

Perioada

1

Depunerea dosarelor

22-28 februarie 2023

2

Verificarea dosarelor

1-3 martie 2023

3

Afișarea listei cu candidați admiși

3 martie 2023

4

Depunerea contestațiilor*

6 martie 2023, ora 16

5

Soluționarea contestațiilor

7 martie 2023, ora 16

6

Afișarea listei cu candidați admiși în urma soluționării contestațiilor

7 martie 2023, ora 16

*Eventualele contestații se trimit pe e-mail în termen de cel cel mult 24 de ore de la data afișării rezultatelor selecției, la adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


 

REZULTATELE SELECȚIEI FORMATORILOR
Proiectul UDiGi - ”Transformarea digitală și metode inovative de învățare în învățământul gălățean”
REZULTATELE SELECȚIEI FORMATORILOR ÎN URMA SOLUȚIONĂRII CONTESTAȚIILOR
Proiectul UDiGi - ”Transformarea digitală și metode inovative de învățare în învățământul gălățean”


 


Știri recente

© 2025 Danubius International University. All Rights Reserved.