fbpx
Universitatea „Danubius” din Galaţi  scoate la concurs posturi didactice vacante   Sem. II, Anul univ. 2021/2022

Universitatea „Danubius” din Galaţi scoate la concurs posturi didactice vacante în conformitate cu prevederile Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, ale H.G. nr. 457/2011 privind aprobarea Metodologiei – cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante din învăţământul superior şi a prezentei Metodologii.

Dosarul de concurs este constituit de către candidat şi se depune la Universitatea „Danubius” din Galaţi, Bulevardul Galaţi Nr. 3, Departamentul Resurse Umane, între orele 9.00-15.00, în perioadele  conform calendarului concursurilor didactice.

Concursurile se vor desfăşura la sediile facultăţilor cu respectarea termenului de înscriere din acest anunţ şi a termenelor legale de desfăşurare a probelor de concurs care vor fi făcute publice pe site-ul web al universităţii şi pe site-ul web al concursului asigurat de Ministerului Educaţiei.

 

FACULTATEA DE DREPT

Departamentul de drept public și drept privat.

 

Anunț desfășurare concurs

Rezultate

 

Profesor, poziția 5, disciplinele: Drept administrativ-I, Drept administrativ-II, Dreptul mediului,

Dreptul european al mediului, Dreptul administrativ al bunurilor;

Candidat: niciun candidat.

 

Lector universitar, poziția 19, disciplinele: Dreptul comunicațiilor și al noilor tehnologii, Dreptul comerțului internațional, Drept comercial. Întreprinderea, Drept comercial. Obligațiile, Practica de specialitate;

Candidat: Pană Alexandra-Cerasela

CV

Fisa de verificare

Lista de lucrări

 

Asistent universitar, poziția 32, disciplinele: Drept civil. Contracte, Drept civil. Succesiuni, Drept civil. Drepturi reale;

Candidat: Arat Oana-Marie

CV

Fisa de verificare

Lista de lucrări

FACULTATEA DE COMUNICARE ȘI RELAȚII INTERNAȚIONALE

Departamentul de Științe Politice și Relații Internaționale și Studii Europene

 

Anunț desfășurare concurs

Rezultate

 

Profesor, poziția 2, disciplinele: Management strategic, Managementul intelligence-ului strategic de securitate, Drept internațional și diplomație;

Candidat: Repez Filofteia

CV

Fisa de verificare

Lista de lucrări

FACULTATEA DE ŞTIINŢE ECONOMICE ŞI ADMINISTRAREA AFACERILOR

Departamentul de Finanțe și Contabilitate

 

Anunț desfășurare concurs - 1

Anunț desfășurare concurs - 2

Rezultate

 

Profesor, poziția 3, disciplinele: Finanțe Publice, Sisteme fiscale comparate, Politici economice și financiare, Fiscalitate indirectă;

Candidat: Nuță Alina-Cristina

CV

Fisa de verificare

Lista de lucrări

 

Profesor, poziția 4, disciplinele: Cadrul general de prezentare şi întocmire a situațiilor financiare, Contabilitate financiară I, Cercetare științifică;

Candidat: Nuță Florian-Marcel

CV

Fisa de verificare

Lista de lucrări

FACULTATEA DE INFORMATICĂ ŞI ŞTIINŢE APLICATE

Departamentul de Informatică

 

Anunț desfășurare concurs

Rezultate

 

Conferențiar universitar, poziția 4, disciplinele: Rețele de calculatoare, Medii virtuale de programare sau calcul numeric.

Candidat: Aramă Iulian-Nicușor

CV

Fisa de verificare

Lista de lucrări

 

[Documente necesare]

Lista posturi didactice la concurs 2021-2022 sem. II

Cerere inscriere la concurs

Documente necesare inscrierii la concurs

Consimtamant privind prelucrarea datelor cu caracter personal

DECLARATIE incompatibilitate concursuri Legea nr. 1 din 2011

Coperta dosarului de inscriere la concurs

Declaratie verificitate informatii pentru concurs didactic

Metodologie concursuri didactice

Atributii posturi vacante

Decizii comisii concursuri didactice, sem. II, an univ. 2021_2022

Calendarul concursului sem. II 2021-2022

 


A 17-A EDIȚIE A CONFERINȚEI INTERNAȚIONALE „EUROPEAN INTEGRATION. REALITIES AND PERSPECTIVES” – EIRP 2022

Evenimentul s-a desfăşurat în perioada 12-14 mai în cadrul Universitatea Danubius din Galați, România, alături de  partenerii săi co-organizatori ai evenimentului, Universitatea din Camerino, Italia, Universitatea din Ruse "Angel Kanchev", Bulgaria, Universitatea Aleksander Moisiu din Durres, Albania, Universitatea din Tirana, Albania, Universitatea Liberă Internațională din Moldova.

Astfel, în data de 12 mai a avut loc Sesiunea plenară 1 (fizic în Sala Senatului). Tot în data de 12 mai, după amiază, a avut loc prima secţiune tematică, care s-a desfăşurat online (Zoom). Ziua a doua a conferinţei a fost deschisă de Sesiunea plenară 2, desfăşurată online (Zoom) şi a continuat cu secţiunile tematice online (Zoom), conform programului. Ziua a treia a continuat cu secţiunile tematice programate, conferinţa finalizându-se la ora 12:00.

Doi dintre speakerii principali ai evenimentului au fost Dr. Muhammad Shahbaz și Profesor Dr. Steve O. Michael, care au oimpartasit audientei cele mai recente studii din domeniile lor de cercetare, ale caror rezultate sunt importante pentru intreaga lume, mai ales in aceasta perioada in care omenirea este nevoita sa treaca prin schimbari majore de mentalitate in ceea ce priveste economia mediului, dar si evolutia sistemelor de educatie.

Dr. Muhammad Shahbaz este profesor de Economie la Institutul de Tehnologie din Beijing, China și Visiting Research Fellow la Universitatea din Cambridge, Marea Britanie. Și-a luat doctoratul în Economie la Colegiul Național de Administrare a Afacerilor și Economie, Lahore, Pakistan. Cercetările sale se concentrează pe economia dezvoltării, energiei, mediului și turismului.

Profesor Dr. Steve O. Michael este vicepreședinte executiv de doctorat pentru Afaceri Academice și Rector al Universităţii de Medicină şi Ştiinţă “Charles R. Drew” din Los Angeles, California. De asemenea, este Președinte al Asociației pentru Progresul Global al Universităților și Colegiilor (AGAUC) și Director executiv interimar al Association of Chief Academic Officers (ACAO) — o Asociație Națională pentru preoți și vicepreședinți pentru afaceri academice.

Managerul general al acestui eveniment stiintific, conf. univ. dr. Florian Nuță, prorector pentru activitatea de cercetare si asigurarea calitatii, in cadrul Universitatii Danubius, ne-a declarat că:

,,Conferinţa internaţională EIRP2022 s-a desfăşurat pe durata a trei zile (12-14 mai) în sistem hibrid. Am avut în acest an 5 universităţi partenere din străinătate şi un număr de 173 participanţi, cu un număr de 105 comunicări. Ediţia din acest an a beneficiat de participarea în calitate de keynote speaker a profesorului Muhammad Shahbaz, unui cercetător foarte cunoscut şi apreciat la nivel internaţional. O altă realizare importantă a acestei ediţii a fost numărul mare de lucrări înscrise de studenţii noştrii, în secţiunea dedicată comunicărilor studenţeşti. Acest fapt ne bucură pentru că atragerea studenţilor în activitatea de cercetare este un obiectiv strategic al nostru, care înregistrează deja rezultate palpabile,,.

 

Mioara Lepădatu

Specialist PR


UN NOU PROGRAM DE LICENȚĂ! ASISTENȚĂ SOCIALĂ

Incepand cu anul universitar 2022, la Universitatea Danubius exista un nou program de licenta, invatamnat de zi, ASISTENTA SOCIALA, pentru care preinscrierile au inceput deja, pe platforma online www.admitere.univ-danubius.ro

Discipline generale ale programului de studii: Introducere în Sociologie, Bazele asistenței sociale, Tehnici de comunicare în asistența socială, Introducere în Psihologie, Dezvoltare umană, Deontologia profesională, Psihologie socială, Sistemul de asistență socială, Drept și legislație în asistența socială, Metodologia cercetării în știintele sociale, Politici sociale, Teorii şi metode de intervenţie în Asistența Socială.

La finalul studiilor, absolvenții-licențiați în științe sociale, specialitatea Asistență Socială se pot încadra în diverse agenții, instituții, organizații, în realizarea serviciilor de asistent social, cercetător în asistența socială, consilier familiar, consilier de probațiune, consilier al grupurilor de risc ridicat, consilier de reintegrare socio-profesională, consilier școlar, facilitator comunitar, supervizor în asistența socială consultant în probleme sociale, mediator social, expert în politici sociale, specialist în proiecte sociale, coordonator proiecte sociale, inspector social, inspector de pensii și asigurări sociale, profesor în învățământul secundar, furnizor independent de servicii sociale, etc.

Studenții care vor urma specializarea Asistență Socială vor fi capabili de încadrare eficientă la nivelul pieței muncii naționale și internaționale deoarece:

- își vor forma deprinderile necesare intervenţiilor specifice pentru reducerea riscurilor sociale la nivel individual, familial, de grup, comunitar şi societal;

- vor fi în măsură să elaboreze, implementeze şi evalueze proiectele, programele si politicile sociale pentru diferite categorii vulnerabile etc.;

- își vor însuși, pe parcursul anilor de studii, metodele de intervenţie specializată acordate în mediul familial sau instituţional (spitale, şcoli, penitenciare, centre anti-drog, instituţii specializate de asistenţă socială etc.);

- își vor dezvolta capacitatea de a identifica, descrie și aplica principiile profesionale etice, standardele specialității în diverse domenii de activitate practică;

- își vor dezvolta abilitățile de autoapreciere și autodezvoltare personală și profesională continuă prin autoinstruire a cunoștințelor și abilităților corespunzătoar

 

INSCRIERILE SE FAC PE PLATFORMA ONLINE  admitere.univ-danubius.ro

Relatii despre admitere, FRONTOFFICE - 0372 361 250/ 0372 361 251

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Acte necesare: https://admitere.univ-danubius.ro/inscriere

 

Mioara Lepadatu,

Specialist PR


Decanul FSEAA, invitat de Consiliul Fiscal pentru elaborarea documentului „CONSOLIDAREA BUGETARĂ ȘI CREȘTEREA VENITURILOR FISCALE – NECESITATE VITALĂ PENTRU STABILITATEA ȘI SECURITATEA ECONOMICĂ A ROMÂNIEI”

Lect. univ. dr. Călin Mihai Rangu, Decanul Facultății de Științe Economice și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității Danubius a fost invitat sa contribuie la elaborarea Capitolului 4 - „Implicațiile transformării digitale asupra sistemului fiscal din România”, din documentul „CONSOLIDAREA BUGETARĂ ȘI CREȘTEREA VENITURILOR FISCALE – NECESITATE VITALĂ PENTRU STABILITATEA ȘI SECURITATEA ECONOMICĂ A ROMÂNIEI” găzduit de către Consiliul Fiscal.

„Implicarea a venit în urma invitației dl. Acad. Daniel Dăianu și a dl. Prof Bogdan Căpraru de a contribui pe baza experienței naționale și internaționale în domeniul transformării digitale și al managementul sistemelor informatice, atât din perspectiva practică, ca fost CIO și cofondator al CIO Council Romania, promotori ai conceptului de CIO Office Guvernamental, cât și din perspectiva academică, dezvoltând primul master în domeniul tehnologiilor financiare inovative – Fintech. S-a plecat de la viziunea dl. Acad. Dăianu că Transformarea digitală (TD, conceptul corect când vorbim popular de digitalizare, are un rol multiplu deoarece poate fi privită ca un deziderat, fiind ceva implacabil, benefiile de eficiență, de dezvoltare, de transparență fiind evidente, dar și ca un instrument, mijloc care să contribuie la îndeplinirea a două obiective principale: reforma ANAF, ameliorarea colectării veniturilor fiscale.”, a spus Lect. univ. dr. Călin Mihai Rangu, Decanul Facultății de Științe Economice și Administrarea Afacerilor.

Administrațiile fiscale au un rol cheie în asigurarea veniturilor statului, într-un mod echitabil, echilibrat și cu un nivel scăzut al sarcinii administrative. Acest lucru susține percepția publică privind corectitudinea, care, la rândul său, creează o cultură a conformării fiscale care este esențială atât timp cât administrațiile fiscale, în mare măsură, depind de conformarea voluntară a contribuabililor. Transformarea digitală creează noi oportunități pentru administrațiile fiscale, având în vedere că datele care sunt colectate despre contribuabili pot facilita aplicarea unor tratamente noi și îmbunătățite în scopul conformării fiscale.

La rândul său, această nouă perspectivă poate fi folosită pentru a fundamenta viitoarele decizii de politică ce pot atât lărgi baza de impozitare, cât și atenua riscurile de neconformare fiscală. Astfel, procesul de transformare digitală este un deziderat, dar, mai ales, prin schimbările pe care le implică, reprezintă un mijloc de reformare a ANAF în scopul îmbunătățirii colectării veniturilor fiscale.

Beneficiile digitalizării se vor concretiza prin reducerea consistentă a evaziunii și creșterea conformării, fără a necesita intervenții nepopulare de compensare a ineficienței sistemului actual de colectare. Prin impactul direct asupra creșterii conformării fiscale și a reducerii semnificative a decalajelor bfiscale, digitalizarea contribuie la creșterea nivelului de încredere în modelul fiscal și susținerea predictibilității, doi dintre factorii favorizanți ai investițiilor străine în România.

Lect. univ. dr. Călin Mihai Rangu, Decanul Facultății de Științe Economice și Administrarea Afacerilor ne-a marturisit faptul ca: „Se propune creșterea maturității abordării transformării digitale, într-o manieră profesionistă, care să susțină o cultură a conformării, să fundamenteze viitoarele decizii de politică fiscală, să asigure o valoare adăugată în cadrul ecosistemului economic și fiscal prin transparență, trasabilitate și încredere mai mare a contribuabililor în sistemul fiscal, reducerea poverii fiscale, previne/combate corupția.

Se impune implementarea unei abordări top-down a transformării digitale, de la definirea catalogului de servicii către cetățeni/firme, pe baza unei arhitecturi multi-nivel, care să asigure interoperabilitate, o guvernanță unitară IT și a datelor, prin aplicarea abordărilor “orientare spre informație”, a “platformei deschise și distribuite”, “orientarea spre client” și a “securității și a confidențialității”.

Se propune implementarea cât mai curând a unui sistem de analiză tip BigData/Data Analitycs/Business Intelligence, un management al datelor pentru aplicarea conceptului de “o singură versiune a adevărului“ (principiul „once-only”) pentru aplicarea de tratamente optime și monitorizarea efectelor.

Este necesară implementarea rapidă a cadrului de interoperabilitate, imediat ce legislația va fi votată, precum și a modelelor de arhitecturi specifice ce vor sta la baza dezvoltării proiectelor ANAF, astfel încât să fie facilitată tranziția către tehnologii de tip cloud, block-chain, chatbot, robotic process automation și inteligență artificială.

Se propune aplicarea principiilor compliance by design, secure by design, cloud ready, one-stop-shop, once-only în integrarea fluxurilor actuale prin transformare și integrare care va

 

Sursa: http://consiliulfiscal.ro/Consolidarea%20bugetar%C4%83%20%C8%99i%20cre%C8%99terea%20veniturilor%20fiscale%20%E2%80%93%20necesitate%20vital%C4%83%20pentru%20stabilitatea%20%C8%99i%20securitatea%20economic%C4%83%20a%20Rom%C3%A2niei.pdf?fbclid=IwAR0dqYwm0-GWSwPSuPXAEzgvvpLhu1Sp7qr7FpPTGNKduMcRr-WC42NkAok

 

Mioara Lepădatu

Specialist PR


Știri recente

© 2024 Danubius University. All Rights Reserved.