A 20-a Editie a Conferinței Internaționale privind Integrarea Europeană - Realități și Perspective

Evenimente și crize care remodelează lumea în secolul 21
16 – 17 mai 2025


Această conferință hibridă va reuni o gamă diversă de participanți din universități, sectorul de afaceri și autoritățile publice.

Conferința Internațională privind Integrarea Europeană – Realități și Perspective își propune să ofere un forum pentru schimbul de idei, rezultate ale cercetării, studii de caz, etc. Ediția din acest an se va concentra pe evenimente majore și crize care remodelează lumea în secolul XXI. 

ZONE TEMATICE
Toate lucrările acceptate pot fi publicate în revistele conferinței, Actele EIRP sau în reviste selectate (care urmează să fie anunțate) sub referința ISSN 2067 – 9211 și incluse în bazele de date internaționale (BDI).

Site-ul Conferinței Internaționale EIRP 2025 ( https://conferences.univ-danubius.ro/index.php/ EIRP /EIRP2025 ) detaliază conținutul conferinței, facilitatorii, locul, condițiile financiare și termenele limită de înregistrare.

 

TERMENE IMPORTANTE:
Depunerea lucrării rezumate: 29 aprilie 2025, pe site-ul conferinței
Notificare de acceptare: 30 aprilie 2025
Depunerea lucrării finale: 31 mai 2025, pe site-ul Proceedings EIRP Proceedings (pentru cei interesați să publice în lucrările conferinței)
Termen limită de înscriere și de achitare a taxei de conferință : 2 mai 2025
Conferința internațională EIRP 2025 : 16-17 mai 2025

 

IMPORTANT: doar acele lucrări incluse în programul conferinței vor avea șansa de a fi publicate în lucrările conferinței sau în reviste selectate. 

Pentru mai multe detalii, vizitați site-ul web EIRP 2025 la sectiunea Call for Papers .

 

Contact

Geanina Iovu,

Editor,

Universitatea Internațională Danubius

Galati, Romania

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.


APEL DE INSCRIERE STUDENTI IN PROIECTELE CU FINANTARE EUROPEANA IMPLEMENTATE DE UNIVERSITATEA INTERNATIONALA DANUBIUS

Recrutam studenți cu domiciliul în Regiunea de Dezvoltare Sud-Est (județele Galați, Brăila, Tulcea, Buzău, Constanța, Vrancea), care vor intra în programul de susținere a accesului la educației, prin acordarea de burse, consiliere în carieră și programe remediale de îmbunătățire a performanțelor. 

Criterii de eligibilitate: Studenți aflați în anul I de studii, care să îndeplinească una dintre următoarele condiții: 

-Studenți ai căror părinți nu au obtinut o diploma de studii universitare, care pot avea frați/surori ce sunt deja studenți la universitate / au absolvit deja o universitate. 

- Studenți orfani de unul sau ambii părinţi, studenţi care provin din familii monoparentale sau studenţi proveniţi din centre de plasament şi care nu realizează venituri peste plafonul pentru acordarea bursei sociale (cf. OME 6463/2023, art.10, alin. 9 (a)) 

- Studenți diagnosticați cu diferite boli și forme de dizabilități (cf. OME 6463/2023, art.10, alin. 9

  • studenţii bolnavi de tuberculoză, care se află în evidenţa unităţilor medicale, pe perioada tratamentului tuberculostatic, 
  • diabet insulinonecesitant,
  • boli maligne,
  • sindroame de malabsorbţie severe,
  • boală cronică de rinichi în program de dializă,
  • astm bronşic persistent moderat sau sever, 
  • epilepsie grand mal, 
  • cardiopatii congenitale, 
  • hepatită cronică cu fibroză avansată (stadiu F3 sau F4), 
  • glaucom, miopie gravă, 
  • boli imunologice autoimune forme severe, 
  • boli rare, 
  • tulburări din spectrul autist, 
  • boli hematologice severe care necesită tratament continuu sau spitalizări frecvențe, surditate bilaterală, 
  • fibroză chistică, 
  • cei infectaţi cu virusul HIV sau bolnavi de SIDA  
  • cei cu deficienţe locomotorii severe, fără a se lua în considerare nivelul venitului mediu pe membru de familie. “ 
  • - Studenți de etnie romă; 
  • - Studenți care provin dintr-o familie ce nu a realizat în cele 12 luni de dinaintea începerii semestrului/anului universitar, un venit lunar net mediu per membru de familie mai mare decat salariul de baza minim net pe economie. 

 

Fiecare candidat va depune un dosar de înscriere, ce va cuprinde: 

1. Cerere de înscriere 

2. Adeverință de student, emisă de unitatea de învățământ la care studiază 

3. Copie CI 

4. Acord de prelucrare a datelor cu caracter personal 

5. Chestionar de evaluare a potențialului studentului de a continua studiile universitare 

6. Declarație pe propria răspundere a studentului, care atestă faptul ca face parte din grupul țintă, privind categoria persoanelor cu nivel educațional scăzut al părinților, însoțită de copii ale actelor de studii ale părinților 

7. Documente care atestă încadrarea în condițiile de acordare a burselor sociale (declarații financiare) 

8. Documente din care rezultă gradul de dizabilitate 

9. Declarație privind evitarea dublei finanțări Toți candidații au obligația ca la întocmirea dosarului să aibă în vedere toate documentele menționate în apelul de înscriere. Dosarele incomplete vor fi respinse.

 

Pentru mai multe detalii și informații despre condițiile și depunerea dosarelor,ii puteti contacta pe reprezentanții fiecărei facultăți: 

Facultatea de Drept:

Oana Nae

adresa email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

telefon: - 0745428290

Iulian Mitran - 

adresa email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

telefon: - 0724099097

 

Facultatea de Științe Comportamentale și Aplicate

Coman Varvara 

telefon: - 0740040882

adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Gafton Florin

telefon: - 0775278617

adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor

Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale

Anca Turtureanu

telefon: - 0740076386

adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Nicoleta Constandache 

telefon: - 0751033849

adresa de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

 

 


COMUNICAT LANSARE PROIECT -  "Educatie Incluziva si Succes Academic – EISA”

ue header

Vineri, 14 martie, începând cu ora 10:00, se va organiza evenimentul de lansare a  proiectului " Educatie Incluziva si Succes Academic – EISA” -cod SMIS 325392, în Sala Senatului a Universității Internaționale Danubius.

Proiectul este finantat prin Programul Operational Educatie si Ocupare, in cadrul apelului Primul student din familie - Regiuni mai puțin dezvoltate, PEO/291/PEO_P6/OP4/ESO4.6/PEO_A40.

Acest proiect este implementat de către UNIVERSITATEA INTERNATIONALA DANUBIUS, în calitate de Lider, și de ASOCIAŢIA CLUBUL SPORTIV "AQUA 1969 BAIA MARE"(Partener 1), împreună cu LICEUL TEHNOLOGIC "VASILE COCEA" MOLDOVIŢA(Partener 2).

Obiectivul general al proiectului il reprezinta cresterea accesului si a participarii la invatamantul tertiar, in special pentru persoane apartinand unor familii in care nivelul educational al parintilor este unul scazut, precum si pentru persoane de etnie roma.

Obiectivul specific il constituie promovarea accesului egal la educație și formare de calitate și favorabile incluziunii, precum și a absolvirii acestora, în special pentru grupurile defavorizate, începând de la educația și îngrijirea timpurie, continuând cu educația și formarea generală și profesională până la învățământul terțiar, precum și educația și învățarea în rândul adulților, inclusiv prin facilitarea mobilității în scopul învățării pentru toți și a accesibilității pentru persoanele cu dizabilități.

Durata proiectului: 36 luni

Valoarea totala a proiectului: 7.941.468,02 RON

eisa footer


COMUNICAT LANSARE PROIECT -  "Acces la Dezvoltare si Educatie pentru Toti - ADEPT”

ue header

Vineri, 14 martie, începând cu ora 12:00, se va organiza evenimentul de lansare a  proiectului "Acces la Dezvoltare si Educatie pentru Toti – ADEPT” - cod SMIS 325391, în Sala Senatului a Universității Internaționale Danubius.

Proiectul este finantat prin Programul Operational Educatie si Ocupare, in cadrul apelului Primul student din familie - Regiuni mai puțin dezvoltate, PEO/291/PEO_P6/OP4/ESO4.6/PEO_A40.

Acest proiect este implementat de către UNIVERSITATEA INTERNATIONALA DANUBIUS, în calitate de Lider, și de ASOCIAŢIA CLUBUL SPORTIV "AQUA 1969 BAIA MARE"(Partener 1), împreună cu LICEUL TEORETIC "GHEORGHE MUNTEANU MURGOCI"(Partener 2).

Obiectivul general al proiectului il reprezinta cresterea accesului si a participarii la invatamantul tertiar, in special pentru persoane apartinand unor familii in care nivelul educational al parintilor este unul scazut, precum si pentru persoane de etnie roma.

Obiectivul specific il constituie promovarea accesului egal la educație și formare de calitate și favorabile incluziunii, precum și a absolvirii acestora, în special pentru grupurile defavorizate, începând de la educația și îngrijirea timpurie, continuând cu educația și formarea generală și profesională până la învățământul terțiar, precum și educația și învățarea în rândul adulților, inclusiv prin facilitarea mobilității în scopul învățării pentru toți și a accesibilității pentru persoanele cu dizabilități.

Durata proiectului: 36 luni

Valoarea totala a proiectului: 7.918.968,02 RON

 

eisa footer


Știri recente

© 2025 Danubius International University. All Rights Reserved.