fbpx
† Benone Pușcă - 1935 - 2022

Comunitatea academică Danubius anunță decesul prematur al Fondatorului universității, după o suferință scurtă dar necruțătoare. O boală „parșivă”, cum îi plăcea acestuia s-o numească, i-a marcat ultimii ani de viață, diminuându-i puterile fizice, nu însă și bonomia caldă cu care-și onora apropiații și oaspeții ce i-au trecut pragul instituției în tot acest timp de trei decenii în care a vegheat ca spiritul Danubius să triumfe în lupta cu vremelnicia și nevolnicia unora.

A fost un luptător pentru o idee nobilă, a construit din temelii o universitate emblematică pentru spațiul academic românesc, a edificat o veritabilă coloană a cărților pe care le-a publicat, multe de pură specialitate, dar și nenumărate altele de beletristică literară. Mândria lui erau însă oamenii comunității, împreună cu care a construit demna emblemă a Universității „Danubius”. Aceștia îi veghează acum trupul neînsuflețit, îi pomenesc numele și-i rememorează faptele, în speranța că veșnicia îi va fi favorabilă și îl va plasa în arealul drepților.

Dumnezeu să-i ierte păcatele și să-l odihnească în pace! Sufletu-i să-și găsească odihna bine meritată, iar mântuirea să-i fie părtașă în vecinicie!

Președintele Fondator al Universitatii Danubius, Profesorul BENONE PUȘCĂ va fi depus astazi, 8 septembrie, de la ora 18.00, in foaierul din Corpul B al Universitatii Danubius,  iar slujba de Cină va avea loc vineri, 9 septembrie, ora 18.00. 

Ne vom lua ramas bun de la Președintele Fondator al Universității Danubius, Academician Profesor universitar doctor Benone PUȘCĂ, sâmbătă, de la ora 11.00, la sediul Universitatii Danubius, iar slujba de prohodire va avea loc la Biserica Cimitirului Eternitatea din Galati, la ora 12:00.

 

Comunitatea academică

Danubius

 


Un nou curs de formare - Specialist în activitatea de Coaching - cod COR 242412

ȘCOALA DE COACHING LIFE AND BUSINESS ACADEMY DEVELOPMENT, in parteneriat cu UNIVERSITATEA DANUBIUS, organizeaza, incepand cu data de 23 septembrie, cursul de formare, autorizat de Agenția Națională pentru Calificări (A.N.C.), recunoscut la nivel național de către Ministerul Muncii și Ministerul Educației, de SPECIALIST IN ACTIVITATEA DE COACHING.

Cursul este structurat in 3 module, se va desfasura in zilele de vineri, sambata si duminica, cu prezenta in sala, la Universitatea Danubius si se va incheia cu un examen. Evalutorii au compentențe profesionale în domeniu și sunt certificați și înregistrați A.N.C.

Acest curs de formare in activitatea de coaching este singurul acreditat ANC din zona Galati-Braila-Tulcea, avand cod COR 242412.

Inscrierea se face în baza Formularului de înscriere online, ce poate fi accesat la link-ul https://forms.gle/VCFZ1so5sUFaPiDt9, pana pe 9 septembrie.

 

Lectorul pentru acest curs este Coach Drd. Psih. Florian MIU (psiholog clinician și psihoterapeut integrativ, Fondator al Asociației ”Se poate și Altfel” prin care desfășoară „Programul de prevenire şi asistenţă psihologică a adictiilor – Prosalvita”.

 

Organizarea cursului:

Durata totală de pregătire (nr. ore): 180 ore

a) pentru pregătire teoretică 60 ore

b) pentru pregătire practică  120 ore

Vineri: 16:00- 20:00

Sambata: 9:00- 17:00

Duminica: 9:00- 17:00

Perioada desfasurare: 23.09.2022 – 20.11.2022, examen 25/26. 11.2022

Termen limita inscriere: 9.09.2022

Termen limita achitare avans rezervare loc: 9.09.2022

 

Modul I - Fundamentele procesului de coaching

Perioada desfasurare modul I: 23.09.2022 – 9.10.2022

Numar ore modul I: 60 ore (20 ore teorie + 40 ore practica)

Pret modul I: 300 eur

Termen limita achitare taxa modul I: 16.09.2022

 

Competențe dobândite în urma parcurgerii modulului I:

  1. Fundamentele teoretice ale coachingului

 

  1. Modele de coaching

 

  1. Domenii de aplicabilitate ale coachingului

 

  1. Coaching în organizaţii

 

  1. Coachingul vieţii personale

 

  1. Etică și standarde profesionale în coaching

 

Modul II- Tehnici specifice de coaching

 Perioada desfasurare modul II: 14.10.2022 – 30.10.2022

Numar ore modul II: 60 ore (20 ore teorie + 40 ore practica)

Pret modul II: 300 eur

Termen limita achitare taxa modul II: 7.10.2022

 

Competențe dobândite în urma parcurgerii modulului II:

  1. Crearea relaţiei de coaching

 

  1. Tehnici de comunicare în coaching

 

  1. Ascultarea activă

 

  1. Întrebările puternice

 

  1. Mindfulness(Prezența) - instrument de coaching

 

  1. Ridicarea nivelului de conştientizare al clientului

 

  1. Facilitarea schimbării

 

  1. Stabilirea obiectivelor de către client

 

  1. Conceperea planului de acţiune

 

  1. Stimularea învăţării continue

 

  1. Monitorizarea şi evaluarea progreselor

 

Modul III- Organizarea activităţii de coaching

Perioada desfasurare modul III: 4.11.2022- 20.11.2022

Numar ore modul III: 60 ore (20 ore teorie + 40 ore practica)

Pret modul III: 300 eur

Termen limita achitare taxa modul III: 28.10.2022

 

Compețențe dobândite în urma modulului III:

  1. Auto- observarea coachului

 

  1. Dezvoltarea continuă în coaching

 

  1. Supervizare şi mentorat in coaching

 

  1. Managementul contractului comercial de prestare a serviciilor de coaching

 

  1. Marketingul serviciilor de coaching

 

  1. Vânzarea serviciilor de coaching

 

Pret total curs: 990 euro

Rezervarea locului pe baza de avans: 90 euro, până la data de 9.09.2022

Pret pe modul: 300 euro, până la data menționată la fiecare modul în parte

!!!Persoanele care vor parcurge toate modulele pot sustine examenul final in vederea obtinerii certificatului “Specialist în activitatea de Coaching”- cod COR 242412, emis de Ministerul Educației Naționale.  Agenția Națională pentru Calificări (A.N.C.), recunoscut la nivel național de către Ministerul Muncii și Ministerul Educației.

!!!Persoanele care vor alege sa participe la un singur modul, sau doua, nu vor fi eligibile sa sustina examenul de certificare, dar vor  primi diploma de participarea din partea Universitatii Danubius din Galati, pentru fiecare modul parcurs.

Detalii despre modalitatile de plata si de inscriere se pot obtine la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la telefon 0774 978 616 sau 0372 361 175

PROGRAMUL SE ADRESEAZĂ TUTUROR PERSOANELOR CU STUDII SUPERIOARE DE LICENTA ABSOLVITE

Plata se face catre Asociația Se poate si Altfel

Modalitatea de plată:  Asociația Se poate si altfel

RO20 RNCB 0141 1678 7995 0001

Taxa se poate achita integral sau înainte de inceperea fiecarui modul, conform calendarului, cu rezervarea locului pana la data de 9.09.2022

Taxa se achita in lei sau in euro (la valoarea euro din ziua achitarii ratei).

 

Documente necesare pentru înscriere:

Completarea online a formularului de înscriere -

BI/CI

 Certificat nastere

 Certificat casatorie(unde este cazul)

Ultima diploma de studii

 Adeverinta medicala eliberata de medicul de familie

 

În termen de 3 zile lucrătoare de la completarea formularului de înscriere, trebuie transmise documentele de înscriere la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. în format scan și aduse în original la sediul Universității Danubius din Galati, bld. Galați nr. 3, sala B2.


3 burse de studiu la masterul FINTECH – Finanțe și tehnologie Digitală (Universitatea Danubius) oferite de Asociația Română de Fintech (RoFin.tech )

București, 29 august 2022 –Asociația Română de Fintech (RoFin.tech), organizația care reunește industria de fintech din România anuntă susținerea programului de master ‚ FINTECH – Finanțe și tehnologie Digitală prin oferirea a trei burse integrale de studiu

 

În calitate de partener al Universității Danubius, Asociația Română de Fintech (RoFin.tech) face încă un pas în cadrul strategiei de dezvoltare a pieței de fintech din România și susținere a educației specifice în domeniu. 

 

"Ne bucurăm să susținem inițiativele academice care vin să completeze oferta de programe de profesionalizare a tinerilor cu posibilitatea de a se formă în domeniul fintech. Absolvenții de facultăți economice pot acum să își pună bazele unei cariere extrem de interesante în zona digitală a industriei financiare, iar noi vrem să susținem acești tineri oferind 3 burse de studiu, facilitând învățământul gratuit în cadrul acestui program pentru o parte din viitorii specialiști în domeniu." Cosmin Cosma, Președinte al Asociației Române de Fintech.

Printre obiectivele RoFin.tech se află dezvoltarea resurselor umane specializate în domeniul Fintech atât pentru membrii asociației cât și pentru partenerii acesteia, la nivel european, prin implicarea directă în dezvoltarea programelor educaționale specializate. Astfel în cursul lunii Iunie 2022, a fost încheiat un prim parteneriat cu Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității Danubius în vederea formării primei serii de studenți spelcializati în domeniul Fintech.

Conf. Univ. Dr. Andy Pușcă, Președintele Universității Danubius: “Ne bucurăm ca Asociația Română de Fintech ne sustine în dezvoltarea acestui master si ne asigură premizele de conectare a studentilor nostrii la know-how-ul specialistilor și expertiza companiilor de profil. Domeniul Fintech este prezent în viața de zi cu zi, iar nevoia de a dezvolta noi competente, de a susține noi planuri de carieră pentru actualii sau viitorii economiști este esențială atât pentru aceștia cât și pentru companiile unde lucrează.”

 

Lectr. Univ. Dr. Călin Rangu, Decanul Facultății de Științe Economice și Administrarea Afacerilor menționează“ Acest master este adresat celor care doresc să activeze în lumea viitorului, să îsi asigure o carieră sigură, fie dezvoltând afaceri utilizând inteligența artificială, blockchain-ul, robotica etc, fie activând în companii pe partea de dezvoltare produse, este o punte între economie și tehnologie, susținută de profesori cu experiență și de către Asociația Română de Fintech căreia îi mulțumim mult pentru implicare.“

 

Tinerii absolveti care doresc să aplice pentru a beneficia de una din cele 3 burse de studii trebuie să acceseze următorul link.

Aplicațiile se primesc în perioada 1 – 23 Septembrie 2022, procesul de admitere se derulează în perioada 26 – 30 Septembrie 2022, apoi anunțându-se câștigătorii burselor.

Asociația Română de Fintech are o strategie de colaborare cu toate universitățile de profil care doresc să dezvolte astfel de programe de educație oferind sprijin în dezvoltarea curiculei educaționale , internship-uri practice în cadrul companiilor membre ale Asociației dar și cursuri aplicate susținute de către findatori companiilor de fintech . În cadrul programului sunt dezvoltate proiecte dedicate în funcție de curicula aprobată individual de fiecare universitate .

 

RoFin.tech

Asociația Română de Fintech a fost înființată în ianuarie 2020 și reunește în prezent 21 de membri care reprezintă start-up-uri și scale-up-uri din industria tehnologiei financiare (fintech). Are două obiective bine fundamentate încă de la înființare: conectarea asociației la autoritățile financiare naționale și europene care pot avea un impact asupra industriei fintech, dar și crearea și facilitarea a cât mai multor oportunități de dezvoltare pentru membrii asociației. RoFin.Tech este membru fondator al European Digital Finance Association (EDFA), o asociație la nivel european care reprezintă companiile fintech din întreaga Uniune în interacțiunile lor cu instituțiile UE.

Mai multe informaţii despre membrii si activitatile asoctiatiei puteţi găsi accesând: https://www.rofin.tech/.

 

Universitatea Danubius oferă cursuri de licență și de master în domeniile drept, științe economice și administrarea afacerilor, comunicare și relații internaționale, psihologie și asistență socială și media digitală. Universitatea Danubius este o instituție de învățământ superior non-profit, persoană juridică de drept privat și de utilitate publică, acreditată prin Legea nr. 409/2002. Universitatea Danubius promovează cunoașterea și inovarea prin oferirea unei experiențe unice de învățare, cercetare și dezvoltare, indiferent de vârstă, experiență, nivelul de cunoaștere sau forma de pregătire a studenților și clienților săi.

 

Mioara Lepădatu,

Specialist PR


ÎMPREUNĂ PENTRU EDUCAȚIE

Împreună pentru Educație, acesta a fost sloganul de la care a pornit dezbaterea interactivă PROIECTELE DE LEGI ALE EDUCAȚIEI ÎN CONSULTARE PUBLICĂ organizată pe 23.08.2022 de către Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic (DPPD) din Universitatea ”Danubius” Galați.

Subiectele dezbaterii au atins atât domeniul preuniversitar, cât și domeniul universitar, alături de invitați care activează în învățământ și în cadrul Ministerului Educației.

„Aceasta este o dezbatere foarte importantă, din punctul meu de vedere, rolul unei universități este de a găzdui un astfel de eveniment. ”, Steve O′Michael, vice-președinte al Consiliului de Administrație al Univerității Danubius.

„Vom face tot ce este posibil ca să sprijin educația în România. Dorim ca parteneriatul american să fie unul strategic pentru Danubius, pentru România. Împreună cu partenerii noștri europeni și cei din alte zone ale lumii dorim să aducem în zona aceasta, a graniței de est, cea mai bună Universitate privată pe care, noi, românii putem să o construim.” Conf. univ. dr. Andy Corneliu Pușcă, Președintele Consiliului de Administrație al Universității Danubius.

Evenimentul s-a desfășurat în două părți, în prima parte, domeniul preuniversitar a fost reprezentat de Radu Szekely, Secretarul de Stat al Ministerului Educației.

 „Mă bucur că am putut răspunde invitației și sunt onorat că pot fi alături de dumneavoastră. Prin această propunere legislativă încercăm să dăm șansa tuturor elevilor din învățământul preuniversitar să aibă o rută deschisă în învățământ fără dead-end-uri.”, Radu Szekely, Secretar de Stat

Domnul Secretar de Stat, Radu Szekely a pus accent pe mai multe principii ale proiectului de lege: învățământul superior de tip dual care va favoriza relația cu mediul de afaceri și cu piața muncii, rute flebxibile în ceea ce privesc alegerile de viitor, consiliere și orientare în carieră din gimnaziu și anticiparea cererilor de pe piața muncii, specializarea profesorilor pe domenii de interes și posibilitatea acordării unor cursuri care nu sunt în programa didactică, modul în care vor fi sprijiniți elevii/studenții din grupe vulnerabile (burse) pentru a reduce abandonul școlar și universitar.

În cea de-a doua parte, domeniul universitar a fost reprezentat de Valentin Popescu, Directorul General al Ministerului Educației.

„Proiectul România Educată este cel care fundamentează și cel care este motorul sprijinului logistic și administrativ. El caută să modernizeze ceea ce contează în viața noastră de zi cu zi, adică educația în România.”, Valentin Popescu, Directorul General al Ministerul Educației.

Directorul General al Miniterului Educației, Valentin Popescu a pus accent pe mai multe principii ale Proiectului de Lege „România Educată”: provocări și oportunități în domeniul învățământului, condiții pentru utilizarea fondurilor europene, implementarea de programe/proiecte finanțate din fonduri europene aferente cadrului financiar 2021-2027, orientări strategice, mobilizarea investițiilor, cât și bugetul alocat României.

 

Mioara Lepădatu,

Specialist PR


Știri recente

© 2024 Danubius University. All Rights Reserved.