fbpx
ADMITERE 2024 – FACULTATEA DE ȘTIINȚE ECONOMICE ȘI ADMINISTRAREA AFACERILOR

Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor este o alegere de vârf pentru tinerii care doresc să devină specialiști în economie într-o societate a cunoașterii și a interconectării globale. Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor oferă un mediu universitar stimulativ și adaptiv, dedicat formării profesionale solide, orientat către nevoile studenților, cadrelor didactice și partenerilor din economia reală, fie că sunt IMM-uri, corporații sau instituții financiar-bancare.

 

Programe de Licență

Domeniul de studiu: Finanțe și Bănci (50 locuri)

  • Forma de învățământ: Licență, învățământ cu frecvență
  • Discipline fundamentale și de domeniu: finanțe, antreprenoriat, matematică aplicată în economie, management, dreptul afacerilor, marketing, informatică economică, bazele contabilității, fiscalitate, econometrie, contabilitate financiară, economie europeană, politologie.
  • Oportunități de carieră: expert financiar-bancar, inspector financiar-bancar, consilier financiar-bancar, economist în bancă, analist investiții, ofițer bancar, consultant fiscal, broker servicii de investiții financiare, funcționar ANAF.

Domeniul de studiu: Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor (75 locuri)

  • Forma de învățământ: Licență, învățământ cu frecvență (50 locuri) sau la distanță (25 locuri)
  • Discipline fundamentale și de domeniu: microeconomie, statistică economică, macroeconomie, finanțe, economie în servicii, comportamentul consumatorului, marketing internațional, antreprenoriat, economie în turism, economie comercială, tehnici de negociere în afaceri, dreptul muncii, design și estetica mărfurilor, pedagogie.
  • Oportunități de carieră: manager în domeniul comercial (magazine, distribuție), în turism (hoteluri, restaurante), agenții de turism, și în servicii publice și private.

Domeniul de studiu: Contabilitate și Informatică de Gestiune (125 locuri)

  • Forma de învățământ: Licență, învățământ cu frecvență (50 locuri) sau frecvență redusă (75 locuri)
  • Discipline fundamentale și de domeniu: doctrina și deontologia profesiei contabile, baze de date, marketing, finanțe, microeconomie, management, dreptul afacerilor, economie monetară, economie europeană, gestiune financiară a unei firme, politologie.
  • Oportunități de carieră: expert contabil-verificator, referent financiar-contabil, controlor tezaur, analist financiar, consultant bugetar, revizor contabil.

 

Programe de Master

Domeniul de studiu: Managementul Afacerilor în Comerț și Turism (25 locuri)

  • Forma de învățământ: Master, învățământ cu frecvență
  • Discipline fundamentale și de domeniu: management pentru afaceri in comerț si turism, comerț internațional, finanţarea afacerilor în comerț și turism, afaceri şi antreprenoriat în comerț și turism, managementul destinațiilor turistice, managementul calităţii în comerţ şi turism.
  • Oportunități de carieră: cunoașterea aprofundată a ariei de specializare și în cadrul acesteia, a dezvoltărilor teoretice, metodologice și practice specifice managementului afacerilor în comerț și turism; planificarea, organizarea, coordonarea și controlul afacerilor în comerț și turism; elaborare de proiecte profesionale și/sau de cercetare, utilizând inovativ un spectru variat de metode cantitative și calitative în managementul afacerilor în comerț și turism;

Domeniul de studiu: Audit și Control Public și Privat (50 locuri)

  • Forma de învățământ: Master, învățământ cu frecvență
  • Discipline fundamentale și de domeniu: reglementări contabile conforme cu directivele europene, etică și integritate academică, cadrul general de prezentare și întocmire a situațiilor financiare, management și audit al resurselor umane, cercetare științifică în audit și control, contabilitate și control de gestiune, drept comercial și fiscal etc.
  • Oportunități de carieră: auditor intern; auditor financiar; controlor de gestiune; expert contabil-verificator; referent de specialitate financiar-contabilitate; controlor tezaur; asistent de cercetare în gestiune, contabilitate, control financiar; revizor contabil; consultant bugetar; analist financiar.

Domeniul de studiu: Finanțe și Tehnologie Digitală (FINTECH) (25 locuri)

  • Forma de învățământ: Master, învățământ cu frecvență
  • Discipline fundamentale și de domeniu: finanțe corporative, introducere în tehnologia Ledger-ului distribuit, introducere în inteligența artificială și învățarea automată, introducere în securitatea cibernetică, piețe și instrumente financiare, industria 4.0 și Big Data, matematici aplicate, exploatarea datelor și depozite de date etc.
  • Oportunități de carieră: expert financiar-bancar; manager bancă; inspector financiar-bancar; comisar principal; consilier financiar-bancar; inspector asigurări; economist în bancă; analist investiţii; manager de fond acțiuni/obligațiuni; consultant plasamente valori mobiliare; analist financiar; ofiţer bancar; analist bancar/societate de leasing; consultant fiscal; ofiţer antifraudă financiar-bancară; broker servicii de investiţii financiare; funcţionar ANAF; asistent analist; asistent de cercetare în gestiune,contabilitate, control financiar.

Management Financiar Public și Privat (75 locuri)

  • Forma de învățământ: Master, învățământ cu frecvență
  • Discipline fundamentale și de domeniu: management strategic al administraţiei publice, managementul riscurilor financiar-bancare, managementul sistemelor informaţionale, politici contabile conforme standardelor internaționale de raportare fiscală, politici publice europene, pieţe financiare şi tranzacţii bursiere, etc.
  • Oportunități de carieră: inspector financiar-bancar, manager bancă, analist bancar/ societate de leasing, consultant bugetar, trezorier, expert in management activitati investitionale, evaluator, cenzor.

Practica de Specialitate

  • Descriere: Stagiul de practică este integrat în programul de studii pentru a oferi studenților oportunitatea de a aplica cunoștințele teoretice într-un mediu real.
  • Durată: Stagiul are o durată de 84 de ore pentru studenții din anul II de licență și se desfășoară în semestrul II al anului universitar, câte o zi pe săptămână (6 ore).
  • Locații: Practica are loc în entități publice și private, sub îndrumarea directă a personalului didactic și a tutorilor din entitățile partenere.

Studenții care își doresc o experiență diferită de practică sunt invitați să viziteze site-ul de Mobilități ERASMUS. Aici vor găsi o parte dintre destinațiile disponibile precum și tipurile de posturi deschise. Detalii suplimentare va pot fi oferite de Echipa ERASMUS.

 

Admiterea se realizează pe baza concursului de dosare. Pentru detalii suplimentare despre înscriere, accesați: https://admitere.univ-danubius.ro/programe-de-studii/facultatea-de-stiinte-economice-si-administrarea-afacerilor

Înscrierile se fac online și la sediul Universității Danubius sau în Centrele teritoriale de înscriere.

Program de înscrieri la sediu: Luni-Vineri 8-16

Telefon: 0742 444 470, e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

Mioara Lepădatu,

Specialist PR

 


ADMITERE 2024 - COLEGIUL DANUBIUS

Colegiul Danubius reprezintă o oportunitate valoroasă pentru educația în mediul universitar, adresată absolvenților de liceu care nu au reușit să obțină o medie de trecere la Bacalaureat sau pentru cei care doresc să urmeze un sistem de învățământ superior fără a deține diploma de Bacalaureat.

Învățământul terțiar non-universitar organizat în cadrul Colegiului Danubius, acreditat de Universitatea Danubius, oferă o șansă reală pentru cei interesați să-și continue studiile în domenii precum informatica și producția media. Programul educațional include cursuri de nivel terțiar non-universitar, evaluate periodic conform legislației în vigoare de către ARACIP. Durata studiilor variază între 1,5 și 2 ani, iar la finalizarea acestora, absolvenții susțin un examen de certificare a competențelor profesionale pentru obținerea diplomei de studii ISCED 5, recunoscută în toată Europa.

Colegiul Danubius oferă două specializări principale:

  • Cameraman fotoreporter (2 ani) - cu accent pe discipline fundamentale și specializate precum: comunicare profesională în limba modernă, tehnologia informației și comunicațiilor aplicate, arta imaginii, tehnică foto și altele, pregătind absolvenții pentru activități în producțiile TV și multimedia.
  • Analist programator (1,5 ani) - concentrat pe discipline esențiale cum ar fi: sisteme de calcul și rețele, limbaje de programare, baze de date, pregătind studenții pentru cariere în dezvoltarea și implementarea sistemelor informatice.
  • Administrator rețele locale și de comunicații (1,5 ani) - cu materii ce acoperă domenii precum protocoale TCP/IP, securizarea rețelelor, managementul proiectelor, pregătind absolvenții pentru gestionarea echipamentelor și tehnologiilor de rețea.

Practica reprezintă o componentă esențială a programului de studii și se desfășoară în colaborare strânsă cu specialiști din industrie, oferind studenților oportunitatea de a aplica cunoștințele teoretice într-un mediu real de lucru.

Admiterea la Colegiul Danubius se realizează pe baza concursului de dosare. Pentru mai multe detalii și pentru a vă înscrie, vă invităm să accesați pagina web a universității noastre la adresa: admitere.univ-danubius.ro/programe-de-studii/colegiu

Echipa Colegiului Danubius din Galați este disponibilă pentru orice întrebări sau informații suplimentare prin intermediul adresei de email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la numărul de telefon: +40 745 232 776.

Vă așteptăm cu nerăbdare să vă avem alături în cadrul programelor noastre educaționale de înaltă calitate!


Ceremonia de Absolvire a studenților Universității Internaționale Danubius – Promoția 2024

Pe data de 6 iunie, Universitatea Internațională Danubius a avut onoarea de a organiza festivitatea de absolvire a promoției 2024. Acest eveniment memorabil a fost marcat de prezența a numeroase personalități și de momente pline de emoție, bucurie și recunoștință.

Toate cele patru facultăți ale Universității Danubius - Facultatea de Drept, Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor, Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale și Facultatea de Științe Comportamentale și Aplicate - au fost reprezentate în cadrul ceremoniei. Împreună cu Președintele Consiliului de Administrație, Conf. univ. dr. Andy Pușcă, Rectorul, Prof. univ. dr. Steve O. Michael, Președintele Senatului, Prof. univ. dr. Georgeta Modiga, Prorectorul pentru Activitatea Didactică, Conf. univ. dr. Filip Stanciu și invitații speciali Alumni Danubius, Zamfira Burlacu, primar al comunei Șendreni și Lăcrămioara Stavire, avocat în Baroul Galați, alături de decani, profesori, absolvenți, familiile și prietenii lor, au sărbătorit într-o atmosferă de sărbătoare în Amfiteatrul I al Universității Internaționale Danubius.

Ceremonia a început cu intonarea imnului României, urmată de o binecuvântare din partea preotului paroh, Cătălin Buia, care le-a vorbit absolvenților despre importanța încrederii în sine și în viitorul lor. Rectorul UID, Prof. univ. dr. Steve O. Michael, a fost gazda ceremoniei și a inspirat audiența cu un discurs memorabil (întregul discurs al Rectorului îl regăsiți aici), urmat de fraza rostită la unison: „Great things are happening at Danubius International University!”.

Și pentru că „Doar împreună putem face ca lucrurile să se întâmple.”, Președintele Consiliului de Administrație, Conf. univ. dr. Andy Pușcă, a susținut un discurs despre puterea comunității și importanța colaborării pentru a transforma visele în realitate la Universitatea Internațională Danubius. De asemenea, studenții au fost felicitați și încurajați, de către Președintele Senatului, Prof. univ. dr. Georgeta Modiga și Prorectorul pentru Activitatea Didactică, Conf. univ. dr. Filip Stanciu.

Invitații speciali, Alumni Danubius, Zamfira Burlacu, primarul comunei Șendreni, și Lăcrămioara Stavire, avocat în Baroul Galați au împărtășit amintiri din anii studenției și-au exprimat recunoștință față de toți cei care au contribuit la formarea profesională.

După discursurile inspiraționale, a urmat momentul mult așteptat al oferirii diplomelor de către decani. Absolvenții au fost aclamați cu aplauze entuziaste din partea familiei, prietenilor și susținătorilor. Ceremonia s-a încheiat cu tradiționalul „Gaudeamus Igitur” și aruncatul tocilor, simbolizând bucuria și realizarea unui capitol important din viața lor.

Universitatea Internațională Danubius își felicită absolvenții pentru succesul lor și le urează un viitor plin de realizări și satisfacții!

Fotografiile pot fi vizualizate accesând link-ul: https://drive.google.com/drive/folders/1tGD6L_P0Gja_TPgdwSY8LhdOrL2y9p9K?usp=drive_link

Videoclipul Festivității de Absolvire a Promoției 2024, poate fi urmărit aici: https://drive.google.com/drive/folders/18Etcl_JTQjM4X-gBukLzi5KxpYhKr3dS?usp=sharing

 

Mioara Lepădatu,

Specialist PR


Conferința Internațională privind Educația în Era Digitală, Ediția a III-aConferința Internațională privind Educația în Era Digitală, Ediția a III-a

Universitatea Internațională Danubius împreună cu partenerii săi co-organizatori, Universitatea Camerino, Universitatea Liberă Internațională din Moldova, Republica Moldova, Universitatea din Ruse „Angel Kanchev”, Bulgaria, Universitatea Aleksander Moisiu din Durres, Albania, Inspectoratul Școlar Județean, Galați și Casa Corpului Didactic, Centrul Județean de Resurse și Asistență Educațională Galați, Asociația „Education Is Power”are plăcerea să vă invite la CONFERINȚA INTERNAȚIONALĂ in format hibrid ,,Educația în era digitală - ediția a 3-a”, care se va desfasura in perioada 26 – 27 iulie 2024

 

Tema centrală a acestui eveniment se concentrează pe căutarea de soluții practice pentru predare, învățare și evaluare în acest nou context provocator al digitalizării. Participanții, cadrele universitare și cercetătorii, dar si studentii si doctoranzii in stiintele educatiei isi prezinta, in cadrul acestui eveniment international, cele mai recente idei, preocupari, rezultate ale cercetarii din domeniul stiintelor educatiei si al digitalizarii.

 

Scopul Conferinței Internaționale ,,Educația în era digitală” este de a oferi un forum pentru schimbul de idei și rezultatele cercetării pe următoarele teme:

1. Profesorul reflexiv, creativ și inovator în era digitală;

2. Mediul Educațional Incluziv în Școala Virtuală;

3. Profesionalizarea carierei didactice în lumea digitală;

4. Formarea inițială a cadrelor didactice și dezvoltarea profesională continuă – o nouă provocare;

5. Inteligența artificială în cercetarea educațională.

6. Estudentiana (Studenti si doctoranzi)

 

Acest eveniment știintific este coordonat de Lector univ. dr. Doinița Popa, Director DPPD Universitatea Internațională Danubius.

Toate lucrările acceptate vor fi publicate în revista Didactică Danubiensis , ISSN 2821-4374, inclusă în baza de date EBSCO.

KEYNOTE SPEAKERS: Informații disponibile în curând.

 

TERMENE IMPORTANTE:

Depunerea rezumatului: Trimiterea preliminară a titlului și a rezumatului în limba engleză: 18 iulie 2024, la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Notificarea acceptării: 19 iulie 2024

Trimiterea finală a lucrării pentru revistă: 30 august 2024

Pentru înregistrare puteți trimite e-mail la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Conferința va avea loc într-un format hibrid. (Join Zoom Meeting)

https://zoom.us/j/97623712308?pwd=RkJXyZ4iZ2Bqrx3pQbYTelHnySiXa0.1

ID întâlnire: 976 2371 2308

Codul de acces: 204221

Pentru informații suplimentare consultați site-ul:https://conferences.univ-danubius.ro/index.php/EED/EED2024/schedConf/overview

TAXE ȘI ÎNREGISTRARE


Știri recente

© 2025 Danubius International University. All Rights Reserved.