fbpx
Lansare de carte - „Peregrin în Țara Moților”

Centrul de Studii și Cercetări Danubiene împreună cu Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale organizează joi,  24 octombrie 2024, ora 12:00, lansarea de carte „Peregrin în Țara Moților”.

 

PROGRAM:

  • 12:00 – 12:10 – Primirea invitaților;
  • 12:10 – 12:30 – Prezentare autor Eva Maria SALVANU;
  • 12:30 – 12:45 – Recital poezie Conf. univ. dr. Alina Beatrice CHEȘCĂ;
  • 12:45 – 13:30 – Alocuțiuni.

 

Evenimentul este dedicat tuturor, studenților, masteranzilor și cadrelor didactice interesate și va avea loc în Biblioteca Universitară „Benone Pușcă".

 

Organizatori:

Director CSCD, Conf. univ. dr. Ștefan GHEORGHE

Conf.univ dr Liviu Mihail MARINESCU

Prof.univ.dr.  Filofteia REPEZ


Lansarea celei de-a treia ediţii a proiectului de specializare pentru studenți "Academia de  Investiții"

Institutul de Studii Financiare  (ISF) cu sprijinul Autorității de Supraveghere Financiară (ASF), Asociația Administrării Fondurilor (AAF) și al Bursei de Valori București (BVB) anunță lansarea celei de-a treia ediţii a proiectului de specializare pentru studenți "Academia de Investiții".

Proiectul este dedicat oricărui student al Universității Internationale Danubius din ciclul licenţă, care doreşte să își dezvolte cunoștințele despre domeniul financiar, prin interacțiunea cu specialiști din domeniul investițiilor financiare precum și înțelegerea funcționării unei platforme de tranzacționare.

 

Pentru înscriere:

  1. doritorii sunt invitați să-şi formeze o echipă din 3 membri din cadrul Universității, să-și aleagă liderul și pseudonimul echipei;
  2. este necesar ca echipa să fie îndrumată de un profesor coordonator din cadrul Universității
  3. echipa pregateşte CV-urile fiecărui membru şi un eseu de 1 pagină şi le trimit până pe 21 octombrie la  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;
  4. echipele selectate vor participa la sesiuni de training (90 min fiecare) oferite online pe teme precum: Piaţa de capital, Instrumente financiare tranzacţionate pe piaţa de capital, Marketing în domeniul investiţiilor, Modul aplicativ platforma ArenaXT etc., care se vor desfăşura în perioada 24.10.2024-21.11.2024;
  5. la finalizarea celor 9 module din cadrul Academiei de Investiții, fiecare echipă va realiza un studiu de caz ce va fi trimis pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. în perioada 19.11.2024-3.12.2024;
  6. echipele câştigătoare vor primi o sumă alocată pe conturile personale create la finalul modulelor pe platforma de investiţii Arena XT.

Mai multe detalii regăsiţi aici.

 

Persoana de contact: Prof. univ. dr. habil. Alina Cristina Nuta

Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 


„Educația universitară - o experiență ce transformă viața”, Misam Ali, ofițer economic al Ambasadei Statelor Unite ale Americii

Doamna Misam Ali, ofițer economic la Ambasada Statelor Unite din București, a fost invitatul special al ceremoniei de deschidere de început de an academic 2024-2025, adresându-se profesorilor, invitaților și noilor studenți cu un mesaj de încurajare. Ea a subliniat că „educația universitară este o experiență ce transformă viața, fiind o oportunitate de a explora idei noi și de a cunoaște oameni din diverse domenii și categorii sociale”. Aceste interacțiuni au contribuit la formarea unei viziuni mai ample și mai nuanțate asupra lumii.

Ea a pus accent pe importanța domeniului juridic, descriindu-l nu doar ca „un set de reguli, ci ca un cadru fundamental pentru susținerea justiției și protejarea drepturilor. Studenții care urmează acest drum vor dobândi abilități esențiale pentru a contribui semnificativ la societate”.

În discursul său, doamna Misam a împărtășit și experiențele personale din timpul studiilor sale la Universitatea din Nebraska, Lincoln. La fel ca mulți studenți de astăzi, ea a început universitatea cu emoții contradictorii, între nerăbdare și incertitudini legate de viitor. În final, perioada petrecută acolo nu i-a oferit doar cunoștințe academice, ci a ajutat-o să se descopere pe sine.

Printre lecțiile importante învățate de-a lungul anilor de studii, ea a menționat: „curiozitatea, construirea de relații, menținerea unei minți deschise, asumarea riscurilor și găsirea echilibrului între viața personală și cea academică”. A încurajat studenții să profite din plin de anii universitari, să își gestioneze atât sănătatea fizică, cât și mentală și să fie deschiși la noi experiențe.

În final, i-a felicitat pentru alegerea Universității Internaționale Danubius și le-a urat succes în studiile lor, exprimându-și încrederea că vor realiza lucruri extraordinare.

 

Mioara Lepădatu,

Specialist PR


Anunt privind organizare concurs pentru ocuparea unui post de secretar Colegiu

Universitatea Internațională Danubius anunţă scoaterea la concurs a unui post de secretar Colegiu.

 Condiţii de participare la concurs:

  • experiență în activitatea de secretariat, lucru cu documente, redactare de documente, bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office, minim 2 ani;
  • experiență de relaționare cu diferite tipologii de persoane, în mediu dinamic;
  • bună cunoaștere a limbii române, finețe în exprimare verbală și scrisă;
  • abilități de adaptare și învățare a meseriei, legislației în vigoare;
  • abilități de prezentare și promovare a ofertei educaționale;
  • studii superioare;
  • cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional.

 

ATRIBUȚII PRINCIPALE:

  • transmiterea informaţiilor la nivelul unităţii de învăţământ;
  • întocmirea, actualizarea şi gestionarea bazelor de date, SIIIR, UMS.
  • întocmirea şi transmiterea situaţiilor statistice şi a celorlalte categorii de documente solicitate de către autorităţi, precum şi a corespondenţei unităţii;
  • înscrierea copiilor/elevilor pe baza dosarelor personale, păstrarea, organizarea şi actualizarea permanentă a evidenţei acestora şi rezolvarea problemelor privind mişcarea antepreşcolarilor /preşcolarilor/elevilor, în baza hotărârilor consiliului de administraţie;
  • rezolvarea problemelor specifice pregătirii şi desfăşurării examenelor şi evaluărilor naţionale, ale examenelor de admitere şi de ocupare a posturilor vacante, conform atribuţiilor prevăzute de legislaţia în vigoare sau de fişa postului;
  • completarea, verificarea, păstrarea în condiţii de securitate şi arhivarea documentelor referitoare la situaţia şcolară a elevilor şi a statelor de funcţii;
  • procurarea, completarea, eliberarea şi evidenţa actelor de studii şi a documentelor şcolare, în conformitate cu prevederile regulamentului privind regimul juridic al actelor de studii şi al documentelor de evidenţă şcolară în învăţământul preuniversitar, aprobat prin ordin al ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice;
  • asigurarea promovării ofertei educaționale, în toate mediile selectate de unitatea școlară;
  • întocmirea statelor de personal;
  • întocmirea, actualizarea şi gestionarea dosarelor de personal ale angajaţilor unităţii de învăţământ;
  • întocmirea şi actualizarea procedurilor activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului, în conformitate cu legislaţia în vigoare;
  • orice alte atribuţii specifice școlii și în slujba școlii, rezultând din legislaţia în vigoare, contractele colective de muncă aplicabile, regulamentul de organizare şi funcţionare al unităţii, regulamentul intern, hotărârile consiliului de administraţie şi deciziile directorului, stabilite în sarcina sa.

 

Actele necesare înscrierii la concurs:

 

CONCURSUL CONSTĂ ÎN : PROBĂ PRACTICĂ ŞI INTERVIU.

 

Dosarele de concurs se depun la Departamentul Resurse Umane, până la data de 25.10.2024, între orele 8.00 - 16.00, de luni până vineri, precum şi on-line la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..  

  • Persoanele selectate să participe la concurs vor prezenta, înainte de data concursului, actele în original în vederea verificării conformităţii copiilor.
  • Informaţii suplimentare se pot obţine pe site-ul Universităţii Internaționale Danubius: https://univ-danubius.ro/ sau la Departamentul de Resurse Umane, telefon 0372 361 260.

 


Știri recente

© 2025 Danubius International University. All Rights Reserved.