Universitatea Internațională Danubius anunţă scoaterea la concurs a unui post de secretar Colegiu.
Condiţii de participare la concurs:
- experiență în activitatea de secretariat, lucru cu documente, redactare de documente, bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office, minim 2 ani;
- experiență de relaționare cu diferite tipologii de persoane, în mediu dinamic;
- bună cunoaștere a limbii române, finețe în exprimare verbală și scrisă;
- abilități de adaptare și învățare a meseriei, legislației în vigoare;
- abilități de prezentare și promovare a ofertei educaționale;
- studii superioare;
- cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional.
ATRIBUȚII PRINCIPALE:
- transmiterea informaţiilor la nivelul unităţii de învăţământ;
- întocmirea, actualizarea şi gestionarea bazelor de date, SIIIR, UMS.
- întocmirea şi transmiterea situaţiilor statistice şi a celorlalte categorii de documente solicitate de către autorităţi, precum şi a corespondenţei unităţii;
- înscrierea copiilor/elevilor pe baza dosarelor personale, păstrarea, organizarea şi actualizarea permanentă a evidenţei acestora şi rezolvarea problemelor privind mişcarea antepreşcolarilor /preşcolarilor/elevilor, în baza hotărârilor consiliului de administraţie;
- rezolvarea problemelor specifice pregătirii şi desfăşurării examenelor şi evaluărilor naţionale, ale examenelor de admitere şi de ocupare a posturilor vacante, conform atribuţiilor prevăzute de legislaţia în vigoare sau de fişa postului;
- completarea, verificarea, păstrarea în condiţii de securitate şi arhivarea documentelor referitoare la situaţia şcolară a elevilor şi a statelor de funcţii;
- procurarea, completarea, eliberarea şi evidenţa actelor de studii şi a documentelor şcolare, în conformitate cu prevederile regulamentului privind regimul juridic al actelor de studii şi al documentelor de evidenţă şcolară în învăţământul preuniversitar, aprobat prin ordin al ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice;
- asigurarea promovării ofertei educaționale, în toate mediile selectate de unitatea școlară;
- întocmirea statelor de personal;
- întocmirea, actualizarea şi gestionarea dosarelor de personal ale angajaţilor unităţii de învăţământ;
- întocmirea şi actualizarea procedurilor activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului, în conformitate cu legislaţia în vigoare;
- orice alte atribuţii specifice școlii și în slujba școlii, rezultând din legislaţia în vigoare, contractele colective de muncă aplicabile, regulamentul de organizare şi funcţionare al unităţii, regulamentul intern, hotărârile consiliului de administraţie şi deciziile directorului, stabilite în sarcina sa.
Actele necesare înscrierii la concurs:
- copie a actului de identitate;
- curriculum vitae;
- copii ale actelor de stare civilă (certificat de naştere, certificat de căsătorie, dacă e cazul);
- copii ale diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări, calificări, etc;
- copia carnetului de muncă, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă, în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
- notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal semnată de candidat (click pentru descărcare);
- Formular consimtamant_pastrare CV (click pentru descărcare);
CONCURSUL CONSTĂ ÎN : PROBĂ PRACTICĂ ŞI INTERVIU.
Dosarele de concurs se depun la Departamentul Resurse Umane, până la data de 25.10.2024, între orele 8.00 - 16.00, de luni până vineri, precum şi on-line la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..
- Persoanele selectate să participe la concurs vor prezenta, înainte de data concursului, actele în original în vederea verificării conformităţii copiilor.
- Informaţii suplimentare se pot obţine pe site-ul Universităţii Internaționale Danubius: https://univ-danubius.ro/ sau la Departamentul de Resurse Umane, telefon 0372 361 260.