ANUNŢ privind organizare concurs pentru ocuparea  unui post de asistent manager pentru Departamentul de Recrutare și Extensiuni Universitare

Universitatea Internațională Danubius anunţă scoaterea la concurs a unui post de asistent manager pentru Departamentul de Recrutare și Extensiuni Universitare.

 

Condiţii de participare la concurs:

  • studii medii sau superioare;
  • vechime în muncă - 3 ani (minim);
  • amabilitate, aptitudini de a relaționa cu publicul;
  • disponibilitate, adaptabilitate, capacitate organizatorică și de lucru în echipă;
  • cunoştinţe de operare pe calculator: Sisteme de operare (operare Windows), Office (WORD, EXCEL, Internet).
  • cunoștințele/competențele de limba engleză.

 

ATRIBUȚII PRINCIPALE:

  • oferă informaţii şi acordă consiliere studenţilor;
  • se implică în sprijinirea studenţilor pentru integrarea în mediul academic dezvoltat de universitate;
  • propune soluţii de îmbunăţăţire  continuă a comunicării între studenţi, cadre didactice, angajatori, experţi în consiliere;
  • participă la întâlnirile organizate pentru identificarea nevoilor specifice de asistenţǎ din partea viitorilor studenţi, studenţilor actuali şi absolvenţilor;
  • participă la activităţile de promovare a ofertei educaţionale a universității.

 

Actele necesare  înscrierii la concurs:

 

CONCURSUL CONSTĂ ÎN : PROBĂ PRACTICĂ (CUNOȘTINȚE PC + LIMBA ENGLEZĂ) ŞI INTERVIU.

____________

Dosarele de concurs se depun la Departamentul  Resurse Umane, până la data de 14.02.2025, între orele 8.00-16.00, de luni până vineri, precum şi on-line la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..  

Persoanele selectate să participe la concurs vor prezenta, înainte de data concursului, actele în original în vederea verificării conformităţii copiilor.

Informaţii suplimentare se pot obţine pe site-ul Universităţii Internaționale Danubius: www.univ-danubius.ro sau la Departamentul de Resurse Umane, telefon 0372 361 116.


ANUNŢ privind organizare concurs pentru ocuparea unui post de specialist în promovare pe platforme sociale

Universitatea Internațională Danubius anunţă scoaterea la concurs a unui post de specialist în promovare pe platforme sociale

 

Condiţii de participare la concurs:

  • Studii de licenta in domeniul stiintelor comunicarii;
  • Experiență relevantă în gestionarea campaniilor de social media și marketing digital.
  • Capacitate de analiză și elaborare a rapoartelor detaliate de performanță.
  • Cunoștințe solide de Google Ads și cele mai bune practici în marketing digital.
  • Creativitate și abilități excelente de creare de conținut (texte, imagini, video).
  • Experiență cu platformele de social media (Facebook, Instagram, TikTok, etc.).
  • Abilitatea de a adapta strategiile la tendințele pieței și nevoile clienților

 

ATRIBUȚII PRINCIPALE:

Angajăm o persoană serioasă, punctuală și cu atenție la detalii.

 

Responsabilități:

  • Dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing și social media.
  • Gestionarea conturilor de social media ale companiei (Facebook, Instagram, TikTok etc.).
  • Crearea și administrarea campaniilor publicitare online pentru atragerea clienților.
  • Monitorizarea rezultatelor campaniilor și optimizarea lor conform obiectivelor.
  • Crearea de conținut atractiv (texte, imagini, video) adaptat fiecărei platforme.
  • Monitorizarea tendințelor actuale din social media și marketing digital

 

Actele necesare înscrierii la concurs:

 

 

CONCURSUL CONSTĂ ÎN : PROBĂ PRACTICĂ ŞI INTERVIU.

 

Dosarele de concurs se depun la Departamentul Resurse Umane, până la data de 25.01.2025, între orele 8.00 - 16.00, de luni până vineri, precum şi on-line la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..  

Persoanele selectate să participe la concurs vor prezenta, înainte de data concursului, actele în original în vederea verificării conformităţii copiilor.

Informaţii suplimentare se pot obţine pe site-ul Universităţii Internaționale Danubius: univ-danubius.ro sau la Departamentul de Resurse Umane, telefon 0372 361 260.


Simpozionul “ZIUA CULTURII NATIONALE EMINESCU SI OPERA LUI”

CENTRUL DE STUDII SI CERCETARI DANUBIENE si FACULTATEA DE COMUNICARE SI RELATII INTERNATIONALE organizeaza

Miercuri 15 ianuarie 2025  simpozionul ZIUA CULTURII NATIONALE EMINESCU SI OPERA LUI”

 

PROGRAM:

13.00–13.10: Deschiderea lucrărilor;

13.00–13.40: Recital de poezie:

Florentina BUCUR Teatrul Masca Bucuresti;

univ.dr. Alina Beatrice CHESCA. Universitatea Interantionala Danubius;

13.45-14.00: Discuții.

 

Invitati:

Istoric Florin PREDA, Biblioteca Metropolitana, Bucuresti;

Col (r) Tiberiu TĂNASE, Secretar al DIS/CRIFST, al Academiei Române;

 

Ziua Culturii Naționale are scopul de a promova cultura, arta, și efortul academic.

Scopul evenimentului este dorința de a recupera activitatea și opera lui Mihai Eminescu. Conștient de dificultățile timpului său, poetul a încercat din răsputeri să contribuie la împlinirea idealului național al neamului, unirea tuturor românilor în granițele unui singur stat.

Evenimentul este destinat atât cadrelor didactice cât și studenților, masteranzilor și absolvenților Universității Danubius și va fi susținut fizic în Biblioteca Universitară "Benone Pușcă" și online, miercuri 15.01.2025, începând cu ora 13:00.

 

Link-ul  pentru conectare: https://www.facebook.com/100087380482660/live_videos/

 

Organizatori:

Director CSCD,

Conf. univ. dr. Stefan Gheorghe

Prof.univ.dr.  Filofteia Repez

Asist. univ. dr. Florin PRUNĂU


Recunoaștere, excelență și comunitate - Universitatea Internațională Danubius

Finalul de an a adus bucurie și recunoștință în comunitatea Danubius, marcând un moment special prin evenimentul mult așteptat „Danubius X-Mas Party”. Mai mult decât o simplă petrecere festivă, acest eveniment a fost o celebrare a pasiunii, dedicării și eforturilor remarcabile care au definit anul 2024.

În cadrul festivității, au fost acordate premii celor care au excelat în diferite domenii, subliniind realizările notabile ale comunității:

UNIT OF THE YEAR: Departamentul pentru Proiecte și Finanțări Europene și Departamentul Secretariat au fost premiate pentru excelența operațională și rezultatele lor de excepție.

STAFF OF THE YEAR: Rectoratul și Departamentul Financiar au fost recunoscute pentru profesionalismul și contribuția lor semnificativă la succesul instituției.

PROFESSOR OF THE YEAR: Premii oferite cadrelor didactice care au demonstrat excelență în predare, inovație și impact pozitiv asupra studenților:

  • Colegiul Danubius: Conf. univ. dr. Beteringhe Adrian
  • Facultatea de Drept: Prof. univ. dr. Georgeta Modiga
  • Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale: Prof. univ. dr. Filofteia Repez
  • Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor: Lect. univ. dr. Constandache Nicoleta
  • Facultatea de Științe Comportamentale și Aplicate: Lect. univ. dr. Susanu Neaga și Lect. univ. dr. Antohe Valerian
  • Profesorul anului 2024, Universitatea Internațională Danubius: Prof. univ. dr. Filofteia Repez
  • Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic (D.P.P.D.): Lect. univ. dr. Aurel Marin Drămnescu

PROFESSOR OF THE YEAR (DISTANCE LEARNING DEPARTMENT): Lect. univ. dr. Vanina Botezatu a fost recunoscută pentru abordările inovatoare și suportul excepțional oferit studenților în educația la distanță.

RESEARCHER OF THE YEAR: Prof. univ. dr. habil. Cristinel Munteanu și Prof. univ. dr. habil. Alina Cristina Nuță au fost premiați pentru contribuțiile deosebite aduse în domeniul cercetării, consolidând prestigiul academic al universității.

Mulțumim fiecărui membru al comunității Danubius pentru implicarea neprețuită și privim cu entuziasm spre noi provocări și realizări în anul ce urmează!

 

Mioara Lepădatu,

Specialist PR


Știri recente

© 2025 Danubius International University. All Rights Reserved.