fbpx
Noul CERTIFICAT BANCAR EUROPEAN cu standardul TRIPLE E

Acest program de formare in domeniul financiar-bancar furnizează cunoştinţele de bază, abilităţile şi competenţele care vă asigură că veţi primi cea mai bună pregătire pentru o carieră de succes în industria serviciilor financiar-bancare.

CONŢINUT

Începând cu anul 2017, curricula programului Triple E EFCB este actualizată la nivelul standardelor europene pentru industria serviciilor financiare, cuprinzând tematicile:

  • Sistemul financiar şi monetar al U.E.;
  • Clienţii, produsele şi serviciile bancare;
  • Riscuri şi conformitate;
  • Etică, control şi audit intern etc.

Formarea va fi efectuată de către cadrele didactice ale Universității Danubius din Galați, pe baza colaborării cu Institutul Bancar Român, astfel:

Modul A: Sistemul financiar şi monetar al U.E. - Conf. univ. dr. Alina Cristina  Nuță;

Modul B: Clienţii, produsele şi serviciile bancare - Conf. univ. dr. Alina Cristina  Nuță;

Modul C: Riscuri şi conformitate, etică, control şi audit intern - Conf. univ. dr. Mihaela Nicolau.

Participanţii vor obţine, la finalizarea cu succes a programului, TRIPLE E European Foundation Certificate in Banking (TRIPLE E EFCB CERTIFICATE), emis de către EBTN – European Banking & Financial Services Training Association.

GRUP ŢINTĂ

Programul este dedicat celor care doresc în viitor activeze, sau celor care deja activează, în sectorul financiar-bancar şi sunt interesaţi de recunoaşterea şi certificarea competenţelor de bază specifice industriei serviciilor financiare, la nivel european: angajaţi din reţea/front-office, personal din diverse linii de activitate din instituţii financiar-bancare multinaţionale (de ex.: Financiar, Contabilitate, Achiziţii, Marketing, Audit, Control intern, Riscuri etc.), personal la început de carieră sau care vizează posibilitatea mobilităţii profesionale în alte funcții, ţări, regiuni etc.

Certificatul Bancar European Triple E reprezintă un plus pentru profesioniştii din orice domeniu economic, contribuind la creşterea performanţei profesionale.

BENEFICII

Absolvenţii Triple E EFCB beneficiază de următoarele avantaje:

  • dezvoltarea şi standardizarea competenţelor profesionale fundamentale în sectorul serviciilor financiare din Europa;
  • recunoaşterea statutului profesional şi a nivelului de carieră de către instituţiile financiar-bancare locale, europene, internaţionale.

Totodată, certificarea EFCB Triple E conferă absolvenţilor statutul de membru Triple E EFCB IBR.

Ulterior obţinerii Certificatului Bancar European TripleE, pentru menţinerea certificării, absolvenţii trebuie să urmeze procesul de pregătire profesională continuă (Continuous Professional Development – CPD) cu un minim de 15 ore de pregătire anual, respectiv 15 unităţi CPD.

Pentru a facilita acest proces, Universitatea Danibius și Institutul Financiar Bancar oferă membrilor TRIPLE E EFCB IBR, acces gratuit la evenimente educaţionale, pentru îndeplinirea cerinţei anuale de pregătire profesională continuă.

AVANTAJELE pachetului de training oferit de UDG/IBR pentru pregătirea în vederea obţinerii Certificatului Triple E EFCB:

  • sistem de studiu „blended learning” (la distanţă şi la clasă);
  • acumularea, dezvoltarea şi actualizarea cunoştinţelor, abilităţilor şi competenţelor profesionale fundamentale necesare pentru a activa în domeniul financiar-bancar şi tutoriat din partea unor experţi de prim rang în domeniul financiar-bancar;
  • oportunitatea de consolidare şi progres în carieră.

 

TARIF

Pachetul de training pe studenți/masteranzi/cadre didactice include: manualul, tutoriat şi seminarii la clasă/live online, examinarea şi emiterea certificatului pentru absolvenţii programului – este de 1200 lei - pentru studenţii/masteranzii/doctoranzii Universităţii Danubius (nu se aplică TVA), la care se adaugă 37 EUR - contravaloarea certtificatului final.  Plata se poate efectua în 3 rate.

Pachetul de training standard pentru alte persoane interesate include: manualul, tutoriat şi seminarii la clasă/live online, examinarea şi emiterea certificatului pentru absolvenţii programului – este de 2.000 lei (nu se aplică TVA), la care se adaugă 37 EUR - contravaloarea certtificatului final.  Plata se poate efectua în 3 rate.

Studenții, masteranzii, cadrele didactice și absolvenții Universității Danubius beneficiază de tarif special pentru curs.

După absolvirea cursului şi obţinerea certificatului TRIPLE E EFCB, veţi deveni membru TRIPLE E EFCB şi veţi beneficia de un program educaţional oferit exclusiv membrilor, pentru îndeplinirea cerinţei de Continuous Professional Development (CPD) a EBTN.

Taxa anuală de membru este 75 lei, şi acoperă:

  • gestiunea anuală a situaţiei fiecărui absolvent, privind îndeplinirea cerinţei de CPD şi raportarea către EBTN
  • acces gratuit la evenimentele/conferinţele/mesele rotunde, în limita CPD anuală.

Perioadă de organizare: mai - septembrie 2022.

IBR este singura instituţie de training din România autorizată de EBTN, pentru Triple E EFCB.

Detalii despre certificare pot fi obţinute şi accesând website-ul www.efcb.eu.

Programul este susținut de Universitatea Danubius în colaborare cu IBR.

Detalii despre înscriere: Conf. univ. dr. Alina Cristina NUȚĂ (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.)

 

[PDF] TRIPLE E EUROPEAN FOUNDATION CERTIFICATE IN BANKING (EFCB)

 

Mioara Lepădatu

Specialist PR


Au inceput inscrierile la Colegiul Danubius

 Au început înscrierile la Colegiul Danubius

Colegiul Danubius este organizat in cadrul Universității Danubius, ca instituție de învățământ terțiar, în care predau cadre didactice din mediul universitar, dar și preuniversitar. Specialiștii din cadrul Colegiului Danubius își îndeplinesc cu succes misiunea didactică pe care și-au asumat-o - pregătirea de specialişti, cercetători şi lideri în domeniile media și informatică, prin intermediul cursurilor și laboratoarelor de specialitate.

Mediul universitar îşi concentrează resursele pentru asigurarea unei forţe educaţionale atractive, care să îmbine opţiunile cursanţilor cu necesităţile de formare profesională ale comunităţii locale, educându-i în spiritul principiilor democratice ale societăţii deschise, urmărind ca până în anul 2024 să se echilibreze numărul specialistilor în domeniile de pregătire vizate. Studiile se încheie cu examenul de certificare a competențelor profesionale pentru obținerea diplomei de studii.

Practica este susținută de către specialiști practicieni și se desfășoară, în funcție de calificare, în studioul TV al Universității Danubius, la televiziunile partenere, în laboratoare IT, dotate cu aparatură de ultimă generație, în cadrul companiilor IT partenere. Diplomele obținute sunt recunoscute în toată Europa.

CU sau FĂRĂ diplomă de bacalaureat

Colegiul Danubius este soluţia salvatoare a elevilor care nu au reuşit să treacă examenul de Bacalaureat, aceştia având posibilitatea de a nu pierde contactul cu studiile şi de a se califica în una din cele trei calificări oferite de Colegiul Danubius.

Analist Programator (Învățământ terțiar nonuniversitar ISCED 5,  1,5 ani, învățământ cu frecvență/zi)

Discipline studiate:

  • Comunicare profesională în limba modernă;
  • Comunicare profesională;
  • Managementul calității;
  • Sisteme de calcul şi reţele de calculatoare;
  • Proiectarea algoritmilor;
  • Limbaje de programare;
  • Programare modulară;
  • Metode şi tehnici clasice de programare;
  • Programarea orientată obiect;
  • Conceperea produselor multimedia;
  • Crearea site-urilor Web;
  • Baze de date.

Absolvenții vor putea lucra, conform codului de clasificare a ocupațiilor din România, ca analiști programatori, ca specialiști în tehnologia informației și comunicațiilor, consultanți în informatică.

Administrator Rețele Locale și de Comunicații (Învățământ terțiar nonuniversitar ISCED 5,  1,5 ani, învățământ cu frecvență/zi)

  • Comunicare profesională în limba modernă;
  • Comunicare profesională;
  • Managementul calității;
  • Componente, concepte şi tehnologii de reţele de calculatoare;
  • Modele de referință OSI şi TCP/IP;
  • Protocoale TCP/IP;
  • Adresare IP;
  • Comunicarea într-o reţea locală (LAN);
  • Funcționare reţele globale (WAN).

Absolvenții vor putea lucra, conform codului de clasificare a ocupațiilor din România, ca specialiști în tehnologia informației și comunicațiilor, specialiști în baze de date și rețele, specialiști în tehnologia informației și comunicațiilor.

Cameraman-Fotoreporter (Învățământ terțiar nonuniversitar ISCED 5,  1,5 ani, învățământ cu frecvență/zi)

  • Comunicare profesională în limba modernă;
  • Tehnologia informațiilor și comunicației aplicată;
  • Comunicare profesională;
  • Arta imaginii – concepte de bază;
  • Arta fotografică;
  • Comunicare vizuală;
  • Optica foto-cine-TV;
  • Tehnică foto;
  • Fotografia digitală.

Absolvenții vor putea lucra, conform codului de clasificare a ocupațiilor din România ca tehnicieni în informatică și comunicații, tehnicieni în domeniul telecomunicațiilor și al radiodifuziunii și televiziunii, fotoreporteri, jurnaliști.

 

ÎNSCRIERI

1 - 29 iulie

1 - 23 septembrie

ADMITERE

1 - 5 august

26 - 30 septembrie

ADMITEREA CONSTĂ ÎN CONCURS DE DOSARE

Admiterea se organizează online la: https://admitere.univ-danubius.ro/

 

Mioara Lepădatu,

Specialist PR

 


DUNĂREA POLIS 2022 - CONFERINȚELE ASOCIAȚIEI EUROPENE "DUNĂREA"

În fiecare an, începând din anul 2004, la 29 iunie se sărbătorește ZIUA INTERNAȚIOANLĂ A DUNĂRII de către statele situate în bazinul Dunării.

Cu acest prilej, Muzeul Brăilei „Carol I” are programate următoarele manifestări culturale:

  • la sediul din Piața Traian, nr. 3, miercuri, 29 iunie, ora 12.30, în sala „Regele Ferdinand și Regina Maria”, DUNĂREA POLIS - Conferințele Asociației Europene „Dunărea”, activitate organizată în colaborare cu Universitatea „Danubius” Galați; parteneri media: Agerpres și Radoi România Actualități; evenimentul este susținut de Uniunea Generală a Industriașilor din România și Camera de Comerț, Industrie și Agricultură Brăila;
  • la sediul din Piața Traian, nr. 3, miercuri, 29 iunie, ora 14.30, vizionarea filmului ”Taming the Garden”/ Pădurea domestică, regizat de Salomé Jashi. Prezintă: Anca Andrei, biolog, Insula Mare a Brăilei; eveniment organizat de Asociația Culturală CineFeel Brăila;
  • la Casa Memorială „D. P. Perpessicius” (strada Cetății, nr. 70), miercuri, 29 iunie, ora 10, o activitate interactivă cu tema Dunărea, fluviul imperiilor, realizată în colaborare cu un grup de elevi ai clasei a IX-a de la Liceului Tehnologic „Edmond Nicolau” Brăila; coordonatori: Liliana Șerban, muzeograf, Secția „Memoriale” și Cornelia Miler, profesor.

Bazinul hidrografic al Dunării joacă un rol important în contextul politic, social, economic și cultural, pentru dezvoltarea Europei Centrale și de Sud-Est.


UN EVENIMENT DIGITAL CHIAR PENTRU TINE

Sunteți pregătiți pentru noi povești? Într-o lume în care transformarea digitală a schimbat complet stilul de viață, de educație și de muncă, a adus concepte noi dar și pericole majore în lumea virtuală. 

Într-un concept care promovează noul, viziunea, cariera, tehnologiile, adaptate vremurilor și definesc viitorul; poveștile noastre cu drag despre România din noi!

 

OXYGEN Events împreună cu Universitatea Danubius organizează pe 29 iunie, online, de la 10.00. - 12.30, cu sprijinul Băncii Transilvania, Clinicii Soft Skill, Microgreens și Editurii Integral, a 5-a ediție a unui eveniment din ciclul „Oameni & Povești de secol 21”. Această ediție este despre România din noi, cu target pe Inovație, Cybersecurity, Wellbeing, Meserii de viitor, toate grupate într-un singur concept EDUCAȚIA.

 

Un eveniment despre viață, cariere, pasiuni și viitor, povești personale care se împletesc cu poveștile echipelor lor. Fiecare invitat are o poveste a lui construită în timp și care încă se scrie. Sunt povești despre viață, despre carieră, despre pasiuni. Dar în fiecare poveste se regăsește echipa care face parte din povestea tuturor.  

 

Poveștile de secol 21 sunt poveștile oamenilor și ale echipelor lor, iar succesul se scrie într-o operă comună. Pentru că Ei sunt Echipa: 

 

Gazdă și moderator Adrian Locusteanu, Head of Demand ThoughtWorks

Daniela Palade Teodorescu, Director editorial Tudor Communication

Valentina Saygo, Managing Partner Ask for Accounting, fost Secretar de Stat la Ministerul Economiei

Livia Dilă, Jurnalist

Călin Rangu,  Decan Facultatea de Științe Economice Universitatea Danubius, Vicepreședinte Cio Council

Sergiu Zaharia, Director Cyber Strategy Advisory

Dan Orlandea, Business & Team coaching

Alexandru Ghica, Instructor fitness & aerobic Wellness Coach.  

 

Înregistrare: https://forms.gle/NA9kJvkgxPVwkakEA

 

 

Mioara Lepădatu,

Specialist PR


Știri recente

© 2025 Danubius International University. All Rights Reserved.