De la cercetare la impact social: perspective transdisciplinare în cadrul conferinței Bridging Research and Society

La răscrucea dintre cunoaștere și responsabilitate socială.

Universitatea Internațională Danubius, prin Facultatea de Drept și Guvernanță Internațională, are onoarea de a fi partener instituțional al conferinței internaționale:

Bridging Research and Society:
Reflections on Human Rights and Civil Society Engagement,
evenimentul final al Observatorului HRJust-Intersect.

Detalii suplimentare: https://www.iir.cz/online-bridging-research-and-society-reflections-on-human-rights-and-civil-society-engagement

7 noiembrie 2025
09:00–11:30 (ora României)
Online

Conferința este co-organizată de:  Institute of International Relations Prague, the World Trade Institute of the University of Bern, the University of Gothenburg, the Swedish Network for European Legal Studies (SNELS), the Danubius International University, and Adjuris International Academic Publisher.

În cadrul evenimentului, Decanul Facultății de Drept și Guvernanță Internațională, Conf. univ. dr. Cristina Elena Popa Tache, va susține prezentarea:

Centrele de cercetare ca motoare ale transformării transdisciplinare și sociale. Perspective din CIRET, COST și Adjuris.

Cercetare care transformă. Cunoaștere care conectează. Societate care evoluează.


Elevii proiectului „Educație Incluzivă și Succes Academic – EISA”, descoperă arta teatrală

pnrr a

În cadrul proiectului „Educație Incluzivă și Succes Academic – EISA” (cod SMIS 325392), a fost organizată o activitate culturală dedicată dezvoltării personale și educaționale a elevilor, constând în participarea la o reprezentație teatrală. Evenimentul a urmărit stimularea interesului pentru cultură, cultivarea spiritului critic și înțelegerea valorilor transmise prin intermediul artei dramatice.

Proiectul este finantat prin Programul Operational Educatie si Ocupare, in cadrul apelului Primul student din familie - Regiuni mai puțin dezvoltate, PEO/291/PEO_P6/OP4/ESO4.6/PEO_A40.

Prin contactul direct cu universul teatrului, elevii au avut prilejul de a-și consolida competențele de comunicare, empatie și reflecție, toate esențiale pentru o formare armonioasă. Activitatea se înscrie în demersurile proiectului EISA de a promova educația incluzivă, egalitatea de șanse și succesul academic prin experiențe de învățare nonformale și complementare procesului educațional.

 

 

eisa footer

 

 


Facultatea de Drept și Guvernanță Internațională, partener instituțional al conferinței internaționale „Bridging Research and Society: Reflections on Human Rights and Civil Society Engagement”

Facultatea de Drept și Guvernanță Internațională, are onoarea de a fi partener instituțional al conferinței internaționale : Bridging Research and Society: Reflections on Human Rights and Civil Society Engagement, eveniment final al HRJust-Intersect Observatory.

                                     

  • 7 noiembrie 2025
  • 09:00–11:30 (ora României)
  • Online

 

Conferința este co-organizată de:

  • Institute of International Relations Prague
  • World Trade Institute, University of Bern
  • University of Gothenburg

În cadrul evenimentului, Decanul Facultății de Drept și Guvernanță Internațională,
Conf. univ. dr. Cristina Elena Popa Tache, va susține prezentarea intitulată:
 „Research Centres as Engines of Transdisciplinary and Societal Transformation: Insights from CIRET, COST and Adjuris”.

 Evenimentul reunește experți internaționali în domeniul drepturilor omului, al guvernanței și al colaborării știință–societate, fiind in sine o platformă de reflecție asupra rolului cercetării interdisciplinare în transformarea socială și juridică globală.

 


Program postuniversitar de Psihopedagogie pentru profesori de sprijin (CES) la UID

Programul postuniversitar „Psihopedagogie – formarea profesorilor de sprijin pentru persoanele cu cerințe educaționale speciale (CES)” oferit de Universitatea Internațională Danubius se desfășoară pe durata a 720 ore, echivalent a 60 credite profesionale transferabile, în cadrul Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic. Se adresează absolvenţilor de studii universitare care doresc să îşi desfăşoare activitatea în educaţia specială sau în unităţi de învăţământ ce gestionează persoane cu CES.

Din punct de vedere curricular, programul abordează discipline precum „Psihopedagogia copilului cu cerinţe educaţionale speciale”, „Pedagogia şi didactica specială pentru dizabilităţile intelectuale”, „Pedagogia şi didactica specială pentru dizabilităţi senzoriale”, precum şi „Tehnologii asistive în educaţia copiilor cu cerinţe educaţionale speciale”. Activităţile se desfăşoară în format hibrid (online şi faţă-în-faţă/seminarii) şi includ practică de specialitate, ceea ce asigură o componentă aplicativă fundamentală pentru formarea de competenţe profesionale în intervenţia educaţională.

Programul postuniversitar de formare psihopedagogică pentru profesorii de sprijin în domeniul cerințelor educaționale speciale (CES), oferit de Universitatea Internațională Danubius, reprezintă o oportunitate valoroasă pentru toți cei care doresc să se implice activ în educația incluzivă și să contribuie la integrarea reală a copiilor cu nevoi speciale în sistemul educațional. Printr-o structură academică solidă, cadre didactice cu experiență și o abordare modernă a procesului de predare-învățare, programul formează specialiști capabili să răspundă provocărilor actuale din domeniul educației speciale.

Pentru mai multe detalii, vă rugăm să accesați: https://www.univ-danubius.ro/dppd/programe-postuniversitare-dppd/ces .

 

Contact:

Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic, Sala A33, Etaj 3

Violeta Ghinis-secretar DPPD

Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Tel. 0733180170

 


Știri recente

© 2025 Danubius International University. All Rights Reserved.