fbpx
Simpozion - Etica între teorie și practică

Centrul de Studii și Cercetări Danubiene împreună cu Comisia de Etică și Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale organizează în data de 30 octombrie, începând cu ora 12:00, Simpozionul cu tema „Etica între teorie și practică”.  

În cadrul evenimentului se vor prezenta următoarele lucrări:

  1. Priorități ale eticii și integrității academice;
  2. Etica creștină;
  3. Comportamente periculoase (hărțuirea sexuală). Cauze și intervenții” (sunt prevăzute și două experimente practice).

 

PROGRAM:

  • 12:00 – 12:10 – Primirea invitaților;
  • 12:10 – 12:20 – Conf. univ. dr. Vasile BOGDAN – „Priorități ale eticii și integrității academice;
  • 12:30 – 12:50 – Preot asist.univ. drd. Nelu GHEORGHIȚĂ – „Etica creștină;
  • 12:50 – 13:20 – Prof. univ. dr. Țuțu PIȘLEAG – „Comportamente periculoase (hărțuirea sexuală). Cauze și intervenții” (sunt prevăzute și două experimente practice).
  • 13:20 – 13:45 – Discuții;

 

Evenimentul este dedicat tuturor, studenților, masteranzilor și cadrelor didactice interesate și va avea loc în Biblioteca Universitară „Benone Pușcă".

Intrarea este liberă.

 

Organizatori:

Director CSCD, Conf. univ. dr. Ștefan GHEORGHE

Prof.univ.dr. Filofteia REPEZ

 


Danubius International Entrepreneurial Hub

Start înscrieri!

Universitatea Internațională Danubius în colaborare cu JARomania lansează proiectul ”Danubius International Entrepreneurial Hub”.

Proiectul se adresează studenților Universității Internaționale Danubius care doresc să își dezvolte abilitățile antreprenoriale, viziunea, gândirea critică și capacitatea de luare a deciziilor.

 

Ce va include proiectul?

Activitatea va consta în participarea studenților la 9 sesiuni de mentorat și 3 webinarii, toate desfășurate online, de-a lungul cărora participanții vor învăța cum să-și creeze propriul lor plan de afaceri.

 

Cât timp va dura proiectul?

Activitățile proiectului se vor derula în perioada Noiembrie 2024 - Decembrie 2024. Proiectul se va încheia cu o participare fizică în care echipele își vor prezenta planul de afaceri.

 

Cum se pot înscrie participanții?

În acest link veți găsi formularul de înscriere:

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdUTRu2u_LmqMyOPZgDDzWFvNfUA1pNS9RUojyN0m0hvdNQVw/viewform?usp=sf_link

 

Înscrierile vor avea loc până la data de 06.11.2024.

 

Împreună putem realiza lucruri extraordinare!




Lansare de carte - „Peregrin în Țara Moților”

Centrul de Studii și Cercetări Danubiene împreună cu Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale organizează joi,  24 octombrie 2024, ora 12:00, lansarea de carte „Peregrin în Țara Moților”.

 

PROGRAM:

  • 12:00 – 12:10 – Primirea invitaților;
  • 12:10 – 12:30 – Prezentare autor Eva Maria SALVANU;
  • 12:30 – 12:45 – Recital poezie Conf. univ. dr. Alina Beatrice CHEȘCĂ;
  • 12:45 – 13:30 – Alocuțiuni.

 

Evenimentul este dedicat tuturor, studenților, masteranzilor și cadrelor didactice interesate și va avea loc în Biblioteca Universitară „Benone Pușcă".

 

Organizatori:

Director CSCD, Conf. univ. dr. Ștefan GHEORGHE

Conf.univ dr Liviu Mihail MARINESCU

Prof.univ.dr.  Filofteia REPEZ


Lansarea celei de-a treia ediţii a proiectului de specializare pentru studenți "Academia de  Investiții"

Institutul de Studii Financiare  (ISF) cu sprijinul Autorității de Supraveghere Financiară (ASF), Asociația Administrării Fondurilor (AAF) și al Bursei de Valori București (BVB) anunță lansarea celei de-a treia ediţii a proiectului de specializare pentru studenți "Academia de Investiții".

Proiectul este dedicat oricărui student al Universității Internationale Danubius din ciclul licenţă, care doreşte să își dezvolte cunoștințele despre domeniul financiar, prin interacțiunea cu specialiști din domeniul investițiilor financiare precum și înțelegerea funcționării unei platforme de tranzacționare.

 

Pentru înscriere:

  1. doritorii sunt invitați să-şi formeze o echipă din 3 membri din cadrul Universității, să-și aleagă liderul și pseudonimul echipei;
  2. este necesar ca echipa să fie îndrumată de un profesor coordonator din cadrul Universității
  3. echipa pregateşte CV-urile fiecărui membru şi un eseu de 1 pagină şi le trimit până pe 21 octombrie la  Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;
  4. echipele selectate vor participa la sesiuni de training (90 min fiecare) oferite online pe teme precum: Piaţa de capital, Instrumente financiare tranzacţionate pe piaţa de capital, Marketing în domeniul investiţiilor, Modul aplicativ platforma ArenaXT etc., care se vor desfăşura în perioada 24.10.2024-21.11.2024;
  5. la finalizarea celor 9 module din cadrul Academiei de Investiții, fiecare echipă va realiza un studiu de caz ce va fi trimis pe email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. în perioada 19.11.2024-3.12.2024;
  6. echipele câştigătoare vor primi o sumă alocată pe conturile personale create la finalul modulelor pe platforma de investiţii Arena XT.

Mai multe detalii regăsiţi aici.

 

Persoana de contact: Prof. univ. dr. habil. Alina Cristina Nuta

Email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 


Știri recente

© 2025 Danubius International University. All Rights Reserved.