Anunț începere activitate 6 proiect SUCCES

header ue

„Solutii inovatoare pentru universitati si colegiul tehnic in vederea asigurarii competitivitatii procesului educational, corelat cu domeniile de specializare inteligenta-S U C C E S”

POCU/320/6/21/122555

 

Dragi studenți

 

Universitatea „Danubius” din Galați, prin implementarea proiectului  cu titlul „Solutii inovatoare pentru universitati si colegiul tehnic in vederea asigurarii competitivitatii procesului educational, corelat cu domeniile de specializare inteligenta-S U C C E S” -POCU/320/6/21/122555, declară deschisă Activitatea 6 –„Sprijinirea participarii studenților din categoriile defavorizate la învățământul terțiar universitar, respectiv a cursanților la învățământul terțiar non-universitar tehnic prin oferirea de pachete integrate de masuri de asistență educaționala si sprijin financiarși oferă 12 burse (sprijin financiar) pentru studenti si 20 burse(sprijin financiar)  pentru cursantii de la Colegiul Danubius

Bursa (sprijin financiar) se acordă grupului țintă,  in ordinea descrescatoare a punctajului obținut în urma unei selecții .

Toți studentii recrutați în grupul țintă vor beneficia de implementarea cursurilor complementare dezvoltate în cadrul proiectului, in cadrul carora se va urmari dezvoltarea unor compente cheie pentru mediul profesional in care vor debuta viitorii absolventi: Protectia datelor cu caracter personal și  Fiscalitate aplicata.

Scopul elaborării cursurilor respective este cresterea angajabilitătii prin perfectionarea studentilor si corelarea profesională în raport cu cerinta pietei de muncă.

Rezultatul selecției dosarelor se afișează la data de 20.07.2020

Contestații se pot depune în termen de 24 ore de la afișarea rezultatelor selecției.

Anunțarea rezultatelor finale se afișează la data de 23.07.2020

 

Pentru mai multe in formații privind selecția grupului țintă puteți consulta Metodologia de selecție a studenților din grupul vulnerabil în vederea acordării  sprijinului financiar.

 

 

footer

 


ANUNȚ DE SELECȚIE A GRUPULUI ȚINTĂ aferent proiectului „Soluții inovatoare pentru Universități și Colegiul tehnic în vederea asigurării Competitivității procesului Educațional, corelat cu domeniile de Specializare inteligentă” – SUCCES - ID MySMIS 122555

header ue

 

ANUNȚ DE SELECȚIE A GRUPULUI ȚINTĂ

Aferent proiectului „Soluții inovatoare pentru Universități și Colegiul tehnic în vederea asigurării Competitivității procesului Educațional, corelat cu domeniile de Specializare inteligentă – SUCCES”

ID MySMIS 122555

               ProiectulSoluții inovatoare pentru Universități și Colegiul tehnic în vederea asigurării Competitivității procesului Educațional, corelat cu domeniile de Specializare inteligentă – SUCCES’’ – cod proiect 122555, cofinanțat  din  Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, aprobat sub codul POCU/320/6/21/122555 în cadrul Axei prioritare nr.  6 - Educație și competențe, Prioritatea de invesții, Îmbunătățirea calității și eficienței și accesul la învățământul terțiar și a celui echivalent în vederea creșterii participării și a nivelului de educație, în special pentru grupurile defavorizate este implementat de Universitatea „Danubius”, împreuna cu partenerii săi (P1 - Universitatea de Medicina și Farmacie "Grigore T. Popa" din Iași, P2 - Universitatea „Ștefan cel Mare” din Suceava, P3 - SIVECO București) începand din luna februarie 2019 și, prin activitățile sale, urmărește - asigurarea unei instruiri axate pe domeniile inteligente de specializare din sectoarele economice cu potențial competitiv prin intermediul unei oferte educaționale actualizate și diversificate, dezvoltate în strânsă corelare cu prioritățile strategice regionale și naționale, însoțită de un pachet de măsuri de atragere a tinerilor către studiu, acompaniată de acțiuni de creștere a competențelor personalului didactic și care, impreună, să contribuie la maximizarea șanselor de angajare pentru viitorii absolvenți din învățământul terțiar, universitar și non-universitar tehnic.

 

Grupul țintă este reprezentat de:

  • 300 de studenți în ani terminali din ciclurile de studii licență/master selectați, din care minimum 62 de studenți aparținând de grupuri vulnerabile.
  • 60 de studenti - Universitatea “Danubius” din Galați din care 12 vor face parte din grupul vulnerabil (Selecția grupului țintă de studenți vulnerabili se va realiza în ordinea înscrierii lor in grupul țintă. Primii 12 studenți ce îndeplinesc criteriile de apartenență în grupul vulnerabil, aceea vor primi sprijin financiar. Delimitarea studenților care vor aparține grupului țintă vulnerabil, se va face în funcție de punctajul obținut și anume, minim 20 de puncte). Toți studenții selectați vor beneficia de implementarea cursurilor complementare dezvoltate în cadrul proiectului.

 

Condiții de eligibilitate

La selecție pot participa studenții care îndeplinesc cumulativ următoarele condiţii de eligibilitate:

  • Sunt înmatriculați în cadrul Universității Danubius din Galați, Lider în cadrul prezentului proiect;
  • Au domiciliul în mediul rural sau urban, în Regiunea de Sud-Est a României;
  • Sunt cetățeni români sau ai unui stat membru al Uniunii Europene;
  • Au disponibilitatea de a participa la activităţile prevăzute în Proiect;
  • Nu au beneficiat de finanţare prin alte proiecte de cursuri de formare profesională;
  • Sunt de acord cu utilizarea şi prelucrarea datelor cu caracter personal furnizate în procedura de selecţie.

   Dosarul de inscriere cuprinde:

  • Copie după CI/BI al studentului;
  • Copie după certificatul de căsătorie (dacă este cazul);
  • Anexa nr.1 - Cerere de înscriere în grupul țintă;
  • Anexa nr.2 - Declarație disponibilitate;
  • Anexa nr.3 - Declarație apartenență grup țintă;
  • Anexa nr.4 - Declarație de evitare a dublei finanțări
  • Anexa nr.5. Adeverinţă student apartenență grup țintă, eliberată de universitate privind statutul de student, cu datele de identificare (nume, prenume, forma de învățământ, anul de studii, domeniul de pregătire, specializarea);
  • Anexa nr.8. Formular de înregistrare individuală a participanților la operațiunile finanțate prin POCU 2014-2020.

     IMPORTANT:

  • Documentele necesare pentru includerea în grupul ţintă se pot ridica de la expertul grup țintă.
  • Candidatul va completa dosarul cu toate documentele solicitate şi va semna fiecare anexă.
  • Dosarul de candidatura se depune la Expertul Grup Țintă.
  • Responsabilul grup țintă va verifica îndeplinirea cerinţelor privind conţinutul dosarului de candidatură şi a criteriilor de eligibilitate.
  • Vor fi acceptaţi doar candidaţii care îndeplinesc condiţiile de eligibilitate prezentate anterior şi au dosarele complete.

 

Metodologie acordare subventie SUCCES

 

Pentru mai multe detalii despre inscrierea in grupul tinta al proiectului, o puteti contacta pe Dna. Hodorogea Mirela, Responsabil GT, la adresa de email

Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

Întocmit,

Hodorogea Mirela, Responsabil grup tinta S

 

 

footer

 


PRELUNGIRE TERMEN DE ÎNSCRIERE PENTRU PARTICIPAREA LA PROGRAMUL DE SCHIMB DE EXPERIENȚĂ ȘI DISEMINARE DE BUNE PRACTICI

header ue

PROIECT COFINANȚAT DE UNIUNEA EUROPEANĂ DIN FONDUL EUROPEAN STRUCTURAL ȘI DE INVESTIȚII PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL CAPITAL UMAN 2014 - 2020

Axă prioritară

6 - Educație si competențe

Obiectiv specific

Operațiune compozită OS. 6.7, 6.9, 6.10

Titlu proiect

Antreprenoriat Competent în rândul  Tinerilor – Învățământ Inovativ pentru Viitor – ACTIV

Nr. contract finanțare

POCU/379/6/21/-124635

 

PROIECT POCU 124635 – ACTIV

ANUNT PENTRU GRUPUL TINTA PROFESORI

PRELUNGIRE TERMEN DE INSCRIERE PENTRU PARTICIPAREA LA PROGRAMUL DE SCHIMB DE EXPERIENTA SI DISEMINARE DE BUNE PRACTICI

 

Termenul pentru depunerea dosarelor pentru a fi selectati sa participati la programul de schimb de experienta si diseminare de bune practici, in cadrul proiectului POCU 124635 – ACTIV,  s-a prelungit pana pe 29 mai 2020.

Dosarele de candidatura se pot depune online, la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau se pot depune la secretarul proiectului, dna. Carmen Mihaila, la sala B11, de luni pana vineri, in intervalul orar 8.00-16.00. 

Programul include o vizita transnationala intr-o universitate din U.E. si realizarea unui ghid de bune practici, alaturi de colegi de-ai dvs din institutiile partenere, in total 12 cadre didactice insotite de un expert. Experți organizare schimb de experienta asigură buna derulare a vizitei si participă la realizarea ghidului de bune practici.

Aceste vizite, finalizate ulterior cu elaborarea ghidului de bune practici (termen limita octombrie-noiembrie 2020), isi propun sa faciliteze identificarea celor mai bune practici privind metodele și continutul educativ inovator precum și resursele de învățare moderne și flexibile, adaptarea învățământului la noile tehnologii și la noua dinamică a pieței muncii.

Va anuntam faptul ca perioada de inscriere se va incheia la data de 29 mai 2020, data pana la care aveti oportunitatea sa va inscrieti ca sa puteti participa la acest program si sa valorificati beneficiile oferite pe termen lung, sub multiple aspecte. Factori responsabili cu aceasta activitate se preocupa in prezent sa stabileasca toate coordonatele derularii programului in cele mai bune conditii, in raport cu contextul actual, privind institutia selectata si perioada optima de participare.  

In cadrul Universitatii Danubius, vor fi selectate 3 cadre didactice din grupul tinta al proiectului, din totalul persoanelor care se vor inscrie la programul de schimb de experienta si diseminare de bune practici.

 

Pentru detalii, va rugam sa va adresati:

Secretarului proiectului, dna. Carmen Mihaila (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.),

sau Coordonatorului Perfectionare Profesionala, dna. Georgeta Dragomir (Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.).

 

Intocmit,

Oana Draganescu, Responsabil GT

 

footer v2 ue activ


INVITAȚIE PARTICIPARE PROCEDURA DE SELECȚIE A GRUPULUI ȚINTĂ aferent proiectului “Învățământ terțiar inovativ corelat cu strategia de dezvoltare inteligentă”

header ue

PROIECT COFINANȚAT DE UNIUNEA EUROPEANĂ DIN FONDUL EUROPEAN STRUCTURAL ȘI DE INVESTIȚII PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL CAPITAL UMAN 2014 - 2020

Axă prioritară

6 - Educație si competențe

Prioritatea de investiție 10.iv Îmbunătățirea utilității sistemelor de educație și formare pentru piața muncii, facilitarea trecerii de la educație la muncă și consolidarea sistemelor de educație și formare profesională și a calității lor, inclusiv prin mecanisme pentru anticiparea competențelor, adaptarea programelor de învățământ și crearea și dezvoltarea de sisteme de învățare bazate pe muncă, inclusiv sisteme de învățare duale și de ucenici

Obiectiv specific

Operațiune compozită OS. 6.7, 6.9, 6.10

Titlu proiect

ÎNVӐŢӐMÂNT TERŢIAR INOVATIV CORELAT CU STRATEGIA DE DEZVOLTARE INTELIGENTӐ

Nr. contract finanțare

POCU/320/6/21/121659

INVITAȚIE PARTICIPARE PROCEDURA DE SELECȚIE A GRUPULUI ȚINTĂ

aferent proiectului 

“Învățământ terțiar inovativ corelat cu strategia de dezvoltare inteligentă”

Universitatea “Dunărea de Jos” din Galați, în parteneriat cu Universitatea „Danubius” din Galați, implementează pe o perioadă de 30 de luni, începând cu data de 11 februarie 2019, proiectul „ÎNVĂȚĂMÂNT TERȚIAR INOVATIV CORELAT CU STRATEGIA DE DEZVOLTARE INTELIGENTĂ” - ITI, cod proiect 121659, cofinanţat din Fondul Social European (FSE), în cadrul Programului Operaţional Capital Uman 2014-2020, Axa prioritară 6 –Educație și competențe.

În vederea îndeplinirii obiectivelor stabilite prin proiect, vor fi susținute activități de formare specifică adresate personalului didactic din învățământul terțiar non-universitar, în relație cu: proiectarea de cursuri complementare, organizarea și furnizarea în medii online a cursurilor/aplicațiilor și promovarea de medii noi de învățare, solicitarea și utilizarea feedback-ului și o evaluare eficientă a rezultatelor învățării.

În acest sens, va fi organizat în cadrul Universității Danubius din Galați, programul postuniversitar de perfecționare profesională intitulat ”Strategii didactice inovative”. Cursul va avea o durata de 56 ore de formare, din care 50% vor reprezenta aplicații practice și 50% teorie, fiind tratate subiecte legate de importanța utilizării metodelor inovative și a metodelor IT în activitatea de predare.

Participanții la curs vor fi inițiați și încurajați în prezentarea cursurilor în mod interactiv și modern. De asemenea, li se va asigura dezvoltarea unei evaluări permanente a programelor pentru competențe transversale și de antreprenoriat, cum ar fi: dezvoltarea de studii pentru monitorizarea performanței absolvenților; îmbunătățirea programei TIC pentru completarea ofertei existente.

 

Criterii de selecție

Criteriile de selecţie pentru întreg grupul ţintă al proiectului vizează motivarea și potențialul grad de implicare al cadrelor didactice în activitățile proiectului. Criteriile primare de selecţie sunt:

  • Interesul de a participa la cursurile de formare;
  • Disponibilitatea și angajamentul de participare la activitățile proiectului;
  • Evitarea dublei finanțări pentru activitățile din cadrul proiectului;
  • Principiul ”Primul venit, primul servit”.

În contextul trecerii de la starea de urgență la starea de alertă pe teritoriul României în temeiul Hotărârii nr. 24/14.05.2020 privind aprobarea instituirii stării de alertă la nivel național și a măsurilor de prevenire și control a infecțiilor, în contextul situației epidemiologice generate de virusul SARS-CoV-2 și ținând cont și de OUG nr. 58/2020 privind luarea unor măsuri pentru buna funcționare a sistemului de învățământ, pentru a respecta măsurile de distanțare socială pe toată perioada stării de alertă și până la eliminarea restricțiilor privind adunările publice de către autoritățile de resort, transmiterea, primirea și înregistrarea dosarelor de înscriere la curs se va realiza în sistem on-line.

Persoanele interesate vor transmite un dosar de candidatură în sistem on-line.

 

Criterii de eligibilitate

Pentru a fi eligibile, persoanele din grupul țintă formate din personal didactic din învățământul non-universitar, trebuie să îndeplinească CUMULATIV următoarele condiții:

- sunt angajați într-una din instituțiile din învățământul non-universitar din regiunea de dezvoltare vizată de proiect;

- vrea să participe la activitățile proiectului în vederea îmbunătățirii competențelor didactice (Anexa nr. 2)

 

Înscrierea unui cadru didactic în cadrul proiectului se va considera completă după ce vor fi colectate următoarele documente semnate de candidat în original, scanate și ulterior transmise pe e-mail:

 

  • Cerere de înscriere în grupul țintă (Anexa nr. 1)
  • Declarație disponibilitate (Anexa nr. 2)
  • Declarație apartenență grup țintă (Anexa nr. 3)
  • Declarație de evitare a dublei finanțări (Anexa nr. 4)
  • Adeverință de angajat, în calitate de personal didactic, în cadrul învățământului non-universitar – documentul original va fi scanat și transmis pe e-mail
  • Acord privind prelucrarea datelor cu caracter personal
  • Copie după cartea de identitate – semnată și marcată conform cu originalul
  • Copie după certificatul de naștere – semnată și marcată conform cu originalul
  • Copie după certificatul de căsătorie, dacă este cazul – semnată și marcată conform cu originalul
  • Copie după diplomă studii (după ultimele studii absolvite) – semnată și marcată conform cu originalul
  • Formular de înregistrare individuală a participanților la operațiunile finanțate prin POCU 2014-2020 (Anexa nr. 8)

 

Procesul de înregistrare a dosarelor de înscriere va consta în 2 etape:

 

1. transmiterea pe e-mail către experții grup țintă (GT) a tuturor documentelor necesare înscrierii, după cum urmează:

-Formularele și declarațiile tip/template specifice proiectului vor fi imprimate, completate, semnate, scanate și transmise pe e-mail;

-copii după cartea de identitate, certificatul de naștere, certificatul de căsătorie (dacă este cazul) și diploma ultimelor studii absolvite, pe care vor fi făcute mențiunile – Conform cu originalul, vor fi semnate și ulterior scanate și transmise pe e-mail;

-adeverința de angajat în original va fi scanată și transmisă pe e-mail.

 

Termenul limită de transmitere a documentelor de înscriere este 04.06.2020.

 

2. primirea dosarelor de înscriere, respectiv a documentelor menționate mai sus, pe e-mail de către experții GT. În cazul în care la verificarea ulterioară se constată nereguli în privința acestor documente persoana va fi contactată și va fi invitată să trimită pe e-mail variantele corecte de acte, până la data limită de 08.06.2020. Netransmiterea documentelor în termenul stabilit determină automat declararea candidatului ca Retras și înlocuirea acestuia cu alte cadre didactice participante la selecție.

 

IMPORTANT:

  • Documentele necesare pentru includerea în GT sunt puse la dispoziție in link-ul de mai jos;
  • Candidatul va completa dosarul cu toate documentele solicitate și va semna fiecare anexă;
  • Dosarul de candidatură se va transmite pe e-mail către expertul GT;
  • Comisia de selecție va verifica îndeplinirea cerințelor privind conținutul dosarului de candidatură și a criteriilor de eligibilitate;
  • Vor fi acceptați doar candidații care îndeplinesc condițiile de eligibilitate prezentate anterior și au dosarele complete.

 

ANEXE ITI DOWNLOAD

 

Informații suplimentare se pot obține de la:

 

Viorela-Laura Kovács

Expert GT, 0737616042, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

Rodica Magearu

Expert GT, Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 


Știri recente

© 2025 Danubius International University. All Rights Reserved.