fbpx
ULTIMELE ZILE DE ÎNSCRIERI LA CURSURILE DE LIMBI STRĂINE- ENGLEZĂ, ITALIANĂ, SPANIOLĂ

Până pe data de 3.11.2022 mai poți trimite formularul anexat, la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. pentru înscrierea la acest curs.

Un modul de limbă străină este structurat pe parcursul a 30 ore în ședințe de 120 de minute pe zi, de două ori pe săptămână. Un nivel de pregătire poate fi parcurs pe durata a 4 module.

 

Ce obțin în urma participării la programul de formare?

Cursurile de limbi străine vor fi realizate în vederea însușirii unui limbaj general (pentru Competență Lingvistică sau Certificate Internaționale) sau limbaj specializat: afaceri, financiar- bancar, military, polițienesc, academic, tehnic, juridic, administrativ, medical, turistic, jurnalistic.

Cursurile se finalizează cu eliberarea unui certificat de participare/absolvire sau cu susținerea unui examen în vederea obținerii unui certificat de competență lingvistică- limbaj general/ specializat- care pot servi pentru înscrierea la doctorat, angajări, promovări, burse.

CERTIFICATUL DE PARTICIPARE eliberat de Universitatea Danubius din Galați oferă posibilitatea obținerii de reduceri în cazul participării la alte programe de formare  organizate de Departamentul de Formare Continuă și Informare Tehnologică.

Condiții privind participarea: Nivel de ascultare, vorbire, scriere A2

 

TAXĂ PARTICIPARE:

450 LEI- certificat de participare

850 LEI – certificat de competență lingvistică

 

PERIOADĂ DERULARE: NOIEMBRIE 2022 - IUNIE 2023
ÎNSCRIERILE SE FAC PERMANENT.

*ANGAJAȚII, STUDENȚII, ABSOLVENȚII UNIVERSITĂȚII DANUBIUS DIN GALAȚI BENEFICIAZĂ DE O REDUCERE DE 10%

 

Descarcă [Formular de înscriere]


Universitatea Danubius are un nou rector - Prof. univ. dr. Steve O. Michael

Universitatea Danubius este extrem de încântată să anunțe numirea Dr. Steve O. MICHAEL în funcția de Rector și Director Executiv, în urma recomandărilor Consiliului de Administrație al Universității Danubius și Senatului Universității, ulterior a aprobării Ministerului Educației din România.

 

Reflectând asupra acestei numiri, Președintele Consiliului de Administrație, Conf. univ. dr. Andy PUȘCĂ, a declarat că „îl cunoaștem pe Dr. Steve O. Michael de peste 15 ani, timp în care s-a implicat în Universitate în calitate de Vicepreședinte al Consiliului de Administrație, oferind training anual cadrelor didactice si personalului administrativ. Este personalitatea care a adus studenți americani la Universitatea Danubius pentru a studia în străinătate, pe când avea functia de Prorector la Universitatea Arcadia. El a fost catalizatorul din spatele rețelei și recunoașterii internaționale a Universității Danubius. Personal, nu cunosc pe altcineva cu un astfel de nivel și profunzime în managementul învățământului superior, expertiză în leadership intercultural și expunere și recunoaștere internațională. Suntem, într-adevăr, bucuroși să-l facem membru al comunității danubiene!”

 

Prof. univ. dr. Georgeta MODIGA, Preşedinta Senatului Universitar, a declarat:

Domnul Prof.univ.dr. Steve O. Michael are o relație de lungă durată cu universitatea noastră. A fost aproape de această instituție academică și a interacționat cu toate structurile din cadrul Universității. Poziția de vice-președinte al Consiliului de Administrație al Universității l-a pregătit să răspundă atât la provocările, cât şi la perspectivele şi oportunităţile societăţii în care trăim.

Dorește cu ardoare consolidarea și împuternicirea acestei structuri pentru rolul de coordonare şi control, similar cu consiliile de administrație din SUA. Având în vedere experiența sa în acest domeniu, va lucra la formarea și managementul Consiliului pentru a îmbunătăți sistemul de guvernanță al universității. A ajutat la recunoaşterea internațională a Universității, invitând conducerea instituției să facă parte din Asociația pentru Progresul Global al Universităților și Colegiilor (AGAUC).

Singurul program de studii majore de succes în străinătate care a adus studenți americani la Universitatea Danubius a fost sub conducerea sa, pe când era Prorector al Universității Arcadia. Toate activitățile sale, inclusiv consultările continue cu conducerea universității, atelierele de lucru și formarea personalului, precum și construirea de parteneriate au fost făcute până în prezent cu scopul de a asigura o dezvoltare şi o vizibilitate internaţională a universităţii noastre, atât pentru atragerea de studenţi, cât şi pentru realizarea de proiecte de cercetare comune.

Pentru toate acestea și ca o recunoaștere a anilor săi de muncă, academician recunoscut, apreciat și experimentat din învățământul superior și devotamentul față de țările din jurul Mării Negre, în anul 2008 i-a fost a acordat titlul de Doctor Honoris Causa al Universităţii „Danubius” din Galaţi.

In calitate de Președinte al Senatului, transmit sincere felicitări și mulțumiri pentru determinarea și responsabilitatea cu care s-a angajat în sarcina de a aplica teoriile de leadership și setea de transformare pentru Universitatea ,,Danubius’’ din Galați.        

Cred cu tărie că doar printr-un efort comun, coordonat, putem progresa, aşa cum ne dorim cu toţii!”

 

Constatând importanța de a avea un rector american, Gabriel NEAGU, Președintele Ligii Studenților danubieni a remarcat că “Domnul Steve este o persoană minunată şi apropiată de studenţi. Aceștia adoră să îl întâlnească prin universitate”. 

 

În numele personalului, Ana-Iuliana MIHAI, șeful de cabinet al Universității, a declarat: „Universitatea Danubius se află astăzi într-un moment în care își analizează întregul potențial pentru îndeplinirea misiunii și viziunii sale, și anume aceea de a fi o universitate românească, într-o cultură europeană și internațional globală, în care se introduce experiența americană a managementului educațional, prin contribuția adusă de dr. Steve O. Michael, lider american în educație, care s-a alăturat echipei noastre în calitate de vicepreședinte al Consiliului de Administrație cu peste 10 ani în urmă.

Conducerea și contribuția Dr. Michael au ajutat Universitatea în demersul său de remodelare a misiunii, valorilor și strategiei sale. Suntem recunoscători că îl avem în funcția de Rector al Universității Danubius și apreciem cu adevărat serviciile pe care le-a oferit atât personalului nostru didactic, personalului didactic auxiliar, cât și studenților și absolvenților noștri în ultimii ani. De asemenea, ne-a ajutat să înțelegem că progresul instituției poate fi obținut prin combinația dintre viziune neconstrânsă, planificare atentă, execuție meticuloasă și mesaje coordonate.”

 

La rândul său, Dr. Steve O. MICHAEL, a mulțumit conducerii Universității și comunității pentru încredere și oportunitatea de a o servi. Și-a exprimat recunoștința faţă de regretatul Dr. Benone Pușcă, fondatorul Universității „Danubius”, pentru viziunea și moștenirea sa. „Dragostea mea pentru România și Europa de Est, în general, mă obligă să accept această oportunitate în cel mai dificil moment din istoria Universității. Am în vedere provocările post-COVID-19 și cele ale gestionării unei universități private într-un mediu național de învățământ superior relativ nou. Cu siguranță nu pot subestima aceste provocări, dar cu dăruirea conducerii, cadrelor didactice, personalului didactic auxiliar și studenților, precum și angajamentul oamenilor din regiunea Galați - Brăila, sunt ferm convins că ne așteaptă zile mai bune.

 

Dr. MICHAEL este un expert internaţional în domeniul învățământului superior foarte respectat, cu un istoric de management dovedit la Kent State University, Arcadia University și Charles R. Drew University of Medicine and Science. Este un om de ştiinţă britanico-canadian al Commonwealth-ului și un bursier al Consiliului American pentru Educație (American Council on Education - ACE), la Universitatea Carnegie Mellon (SUA), la Universitatea din Bath și la City University din Londra și unul dintre principalii fondatori și pionieri ai Asociației Naționale a Ofițerilor de Diversitate în Învățământul Superior (National Association of Diversity Officers in Higher Education - NADOHE), Asociației Directorilor Academici (Association of Chief Academic Officer - ACAO) și Asociației pentru Progresul Global al Universităților și Colegiilor (The Global Advancement of Universities and Colleges – AGAUC).


SĂPTĂMÂNA NAȚIONALĂ A EDUCAȚIEI PENTRU PREVENIRE HIV - EDIȚIA A III-A

Asociațiile SSMGalați, Liga Studenților Danubius și SIMBIO au organizat o sesiune de informare asupra virusului HIV. Evenimentul a avut loc la Universitatea Danubius în Amfiteatrul 1 și a fost susținut de Daria-Elena Iftode, studentă la Facultatea de Științe Comportamentale și Aplicate, specializarea Psihologie dar și la Stomatologie la Facultatea de Medicină și Farmacie din cadrul Universității Dunărea de Jos.

„Pentru că sănătatea este întotdeauna pe primul loc, Daria ne-a prezentat pe scurt pericolul virusului HIV. Am învățat cum să ne protejăm corespunzător pentru a ne bucura în continuare de o viață frumoasă și sănătoasă.” Președintele Asociației Simbio, Galați, Diana Manole.

Ce trebuie să știm despre HIV?

SNEP HIV - Săptămâna Națională a Educației pentru Prevenire HIV este un eveniment educațional GRATUIT organizat în perioada 17-21 octombrie 2022 de Asociația Semper Musica în parteneriat cu Federația Asociațiilor Studenților în Medicină din România prin departamentul de sănătate sexuală și reproductivă - SCORA și Asociația Română Anti-SIDA. Evenimentul este finanțat de Ambasada Regatului Țărilor de Jos în România și susținut de GSK, mișcarea persoanelor care trăiesc cu HIV “Iubește Viața” și Asociația Pacienților din Galați.

 

 

Mioara Lepădatu,

Specialist PR


PNRR: Fonduri pentru România Modernă și Reformată! - Prima Ședință Oficială

pnrr a

Prima Ședință Oficială

„PNRR: Fonduri pentru România Modernă și Reformată!”

 

În luna septembrie a fost demarat proiectul "UDiGi - Transformare Digitală și Metode Inovative de Învățare în Învățământul Superior Gălățean" care se va desfășura pe o perioadă de 40 de luni.

Valoarea totală a proiectului este de 6.383.734,69 lei,  din care valoarea eligibilă și nerambursabilă din PNRR este de 5.364.482,94 lei.

Primul eveniment oficial de lansare și promovare a avut loc pe data de 19.10.2022, ora 14:00 în Sala Senatului și s-a desfășurat în format hibrid. La eveniment au participat  echipa de implementare care a  prezentat descrierea proiectului, planul de acțiune,  totalitatea beneficiilor și oportunităților rezultate. De asemenea au participat cadrele didactice, studenți ai universității noastre care se vor bucura de produsele educaționale ce urmează a fi dezvoltate în cadrul proiectului.

DESCRIERA OPERAȚIONALĂ A PROIECTULUI

Proiectul va permite modernizarea infrastructurii educaționale, actualizarea programelor educaționale, dezvoltarea și susținerea noilor centre de cercetare, dezvoltare și inovare, modernizarea platformei existente în cadrul UDG.

Prezentul proiect are ca scop următoarele:

  • crearea si operaționalizarea centrelor digitale universitare;
  • actualizarea, dezvoltarea și implementarea de programe de formare în domeniul competențelor
  • digitale/competențelor digitale avansate;
  • dezvoltarea competențelor antreprenoriale ale studenților pentru meserii emergente;
  • dezvoltarea de programe de orientare profesională pentru studenți în vederea acoperirii nevoilor din
  • perspectiva ocupațiilor emergente;
  • dezvoltarea de programe de formare a noilor competențe de predare/evaluare în sistem hibrid;

Pentru aceasta, pe lângă centrele de cercetare existente din cadrul universității (Centrul de cercetare DISEDD, Centrul de studii și Cercetări Danubiene, Centrul de Cercetare „Economie teoretică și aplicată”, Departamentul de cercetare instituțională și asigurarea calității) Departamentul de formare continuă și bibliotecă, cele două noi centre de cercetare, dezvoltare, inovare și instruire Centrul de pregătire în Cyber Security (CyberRange) și Centrul de cercetare, dezvoltare, inovare în informatică aplicată (în care vor fi implicate în principal Facultatea de Informatică și Științe Aplicate și Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor și nu numai) vor fi dotate cu echipamente noi iar infrastructura va fi modernizată.

Cele două centre vor totaliza un număr de 4 (patru) laboratoare noi:

  • Cyber Security;
  • Modelare, automatizare, măsurători, IoT (acronim MAUMI);
  • IA și sisteme de diagnoză (acronim AI-DIAG) ;
  • Informatică aplicată și sisteme informatice (acronim IASIN).

Dotarea laboratoarelor va fi făcută cu echipamente moderne, cu servere ce vor permite calcule complexe, existența simultană a diverse baze de date (comerciale și Open Source), și produse specifice domeniilor abordate.

Scopul celor două centre noi este de pregătire a cursanților (studenți, masteranzi, personal universitar, de cercetare și cursanți din exterior) cât și participarea acestora la realizarea de diverse proiecte de cercetare, inovare și dezvoltare de aplicații.

De asemenea, se urmărește implementarea de politici de autentificare și autorizarea utilizatorilor sistemului informatic la diversele platforme de lucru, prin achiziționarea și instalarea unui server Windows Enterprise, în vederea creării și implementării politicilor de control al accesului și acțiunilor utilizatorilor.

Modernizarea și completarea infrastructurii, vine să ajute dezvoltarea instituțională și crearea de noi competențe pentru grupurile țintă enumerate mai sus.

Acceptarea prezentului proiect va permite transmiterea cunoștințelor către grupurile țintă, îmbunătățirea comunicării, creșterea digitalizării activităților și pregătirea de specialiști noi în domeniul digital.

OBIECTIVELE PROIECTULUI

Obiectiv general: Creșterea capacității de adaptare a Universității Danubius din Galați la nevoile pieței muncii, prin modernizarea infrastructurii educaționale digitale a Departamentelor Facultăților, crearea a două noi centre tehnologice și a patru laboratoare noi de cercetare cu asigurarea dotărilor aferente, în vederea asigurării participării la un proces educațional de calitate, modern și incluziv până în anul 2026.

Obiective specifice:

1. Asigurarea unei infrastructuri IT solide, reziliente la atacurile cibernetice si capabila sa asigure funcționalitățile unei platforme digitale dinamice, pe baza unei arhitecturi deschise in următorii trei ani de la începerea implementării proiectului.

2. Crearea a două noi centre educaționale digitale și a patru noi laboratoare pentru pregătirea studenților în meserii emergente.

3. Actualizarea pregătirii profesionalizate specializate a personalului didactic, didactic auxiliar și a utilizatorilor (minim 50 de cadre didactice, minim 120 de studenți, mediu extern) în utilizarea tehnologiilor, inclusiv din perspectiva tehnologiilor inovative și a managementului schimbării.

4. Actualizarea a 6 programe de studii și crearea unui program nou pentru dezvoltarea pentru dezvoltarea competentelor digitale îndeosebi in domeniile strategice de dezvoltare, în vederea dobândirii de către studenți a unor competențe specifice meseriilor emergente si a consolidării competentelor antreprenoriale.

Planul de Redresare și Reziliență al României se constituie într-un document strategic ce stabilește prioritățile investiționale și reformele necesare pentru redresare și creștere sustenabilă, corelate tranziției verzi și digitale avute în vedere de Comisia Europeană.

PNRR are la bază 6 piloni principali:

1. Tranziția verde

2. Transformarea digitală

3. Creșterea inteligentă, durabilă și favorabilă incluziunii

4. Coeziunea socială și teritorială

5. Sănătate și reziliență economică, socială și instituțională

6. Politici pentru Noua Generație

Planul Național de Redresare și Reziliență al României prevede 507 jaloane și ținte legate de reformele și investițiile asumate. Un pachet robust de 107 investiții și mai mult de 50 de reforme vor contribui la abordarea eficientă a recomandărilor specifice de țară și la consolidarea potențialului de creștere economică.

Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene (MIPE) este coordonator la nivel național.

 

PNRR. Finanțat de Uniunea Europeană – Următoarea Generație UE

https://mfe.gov.ro/pnrr/

https://www.facebook.com/PNRROficial/

 

 

 

pnrr f pnrr


Știri recente

© 2025 Danubius International University. All Rights Reserved.