fbpx
WORKSHOP - MORALITATE, CREDINȚĂ ȘI INGNORANȚĂ ÎN SECOLUL XXI

În data de 19.04.2022 începând cu ora 12:00, Universitatea Danubius în colaborare cu Centrul de Studii și Cercetări Danubiene, Cercul Științific Studențesc de Drept Public Nicolae Titulescu din cadrul Facultății de Drept, Cercul Științific Studențesc Dunărea - Axa a Identității Europene din cadrul Facultății de Comunicare și Relații Internaționale, Cercul Științific Studențesc Globalizare si Identitate Culturala  din cadrul Facultății de Comunicare și Relații Internaționale, Cercul Științific Studențesc Danubius din cadrul Facultății de Științe Economice vor organiza Workshop-ul  cu tema: “MORALITATE, CREDINȚĂ, IGNORANȚĂ ȘI EDUCAȚIE ÎN SECOLUL XXI”.

 

Agenda evenimentului:

12:00 – 12:05 - Deschiderea lucrărilor

12:05 – 12:30 - Preot Prof. univ. dr. Constantin NECULA

12:30 – 12:50 - Preot Prof. Adrian DUMITRU

12:50 – 13:10 - Drd. Victor MAROLA

12:10 – 13:20 - Discuții - Închiderea lucrărilor workshop-ului

 

Organizatori:

Prof. univ. dr. Filofteia REPEZ

Conf. univ. dr. Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Lect. univ. dr. Angelica STAICU

Lect. univ. dr. Iulian SAVENCO

Lect. univ. dr. Daniela POPA TĂNASE

Lect. univ. dr. Sergiu PÎRJU

Asist. univ. drd. Florin PRUNĂU

Conf. univ. dr. Florian MARCEL NUȚĂ

Conf. univ. dr. Ștefan GHEORGHE

 

Evenimentul se va desfășura online.

Link-ul  pentru conectare:  https://meetings.univ-danubius.ro/b/ste-rxg-izk-yjs 

 

Director CSCD,

Conf. univ. dr. Ștefan Gheorghe


Curs de formare - Specialist in Activitatea de Coaching

Curs de formare - Specialist in Activitatea de Coaching (cod COR 242412)

acreditat ANC

oferit de ȘCOALA DE COACHING LIFE AND BUSINESS ACADEMY DEVELOPMENT, in parteneriat cu UNIVERSITATEA DANUBIUS

Data incepere - 20 mai, ora 16.00, sala A 38 (Universitatea Danubius)

Înscrierea se face în baza Formularului de înscriere online, ce poate fi accesat la link-ul https://forms.gle/VCFZ1so5sUFaPiDt9, până la data de 6 mai 2022.

 

Lector de curs Coach Drd. Psih. Florian MIU

1. Doctorand în cadrul Universității de Stat din Moldova, psiholog clinician și psihoterapeut integrativ

2. Fondator al Asociației ”Se poate și altfel” prin care desfășoară ,,Programul de prevenire şi asistenţă psihologică a adictiilor – Prosalvita,,.

2. Absolvent al Facultății de Psihologie și Științele Educației, Universitatea ”Andrei Șaguna”din Constanta, avand formari in psihoterapie integrativa si psihoclinica. 

3. Formator in activitatea de coaching

 

Tematica

1.Fundamentele coachingului

2. Coaching personal și organizaţional

3. Etică şi standarde profesionale în coaching

4. Stabilirea relaţiei de coaching

5. Comunicarea în coaching

6. Atitudinea de coach

7. Tehnici de coaching

8. Evaluarea performanţei (metode)

9. Auto-dezvoltare și auto-observare

10. Managementul contractului de coaching

11. Marketingul serviciilor de coaching

12. Experienţă practică de coaching

 

Durata de pregătire: 180 ore

pregătire teoretică 60 ore

pregătire practică  120 ore

 

Competente dobandite

Dezvoltarea intregului potential, maximizarea performantelor pe plan personal, social si profesional.

- Curs interactiv, axat atat pe insusirea elementelor teoretice, dar mai ales pe o abordare practica – veti beneficia de indrumare pe tot parcursul instruirii. Veti participa la sedinte demonstrative de coaching si veti fi ghidat si supervizat in conducerea propriilor sedinte de coaching cu clientii.

- Accesarea unei profesii pentru care cererea in Romania este in continua crestere si care va va oferi oportunitatea pentru dezvoltare pe multiple planuri

- Dobandirea de abilitati in life coaching – pregatirea necesara pentru a ajuta persoane, la nivel individual cat si dobandirea de abilitati de business coach – construirea de noi strategii pentru societati antreprenoriale in scopul de a-si maximiza profitul si de a se dezvolta eficient.

 !!! Curs acreditat ANC, la absolvirea cursului veti putea sa va deschideti propria afacere si sa sustineti sedinte de coaching!!!

Cursul este acreditat de către Ministerul Muncii și Justiției Sociale. La absolvirea cursului se eliberează un Certificat de absolvire emis de Ministerul Educației Naționale, pentru ocupația de “Specialist în activitatea de Coaching”- cod COR 242412. 

 

Veți învăța cum sa

1.  Ii ajuțati pe alții să ia decizii dificile în circumstanțe dificile.

2. Extindeți IQ-ul emoțional al clientului dvs. pentru a-si  rezolva problemele și pentru a-i stimula creativitatea

3. Facilitați schimbarea, ajutând oamenii să-și rupă ciclurile de comportament care nu le-a adus rezultatele dorite.

4. Stabiliți relații cu ceilalți comunicând într-un mod care să stabilească încredere.

5. Dezvoltați conștiința de sine, ca parte integrantă a îmbunătățirii eficienței sociale si profesionale.

6.  Identificati și să abordati convingerile, atitudinile și obiceiurile de comportament nesanatoase ale clientului dvs.

7. Ajuțati clienții să-și rezolve problemele și să identifice noi oportunități de creștere si dezvoltare personala si profesionala.

Veti invata  metode de coaching care inspiră schimbarea, mai degrabă decât să transmită doar informații.

 

Coaching-ul este o practică, nu doar un concept. Este o abilitate importantă de viață care se maturizează si se dezvolta  într-o perioadă de timp și acest antrenament te încurajează să aplici ceea ce înveți într-o situație de viață reală. Așa cum nu vei dezvolta abilitățile de conducere citind doar o carte, vei dezvolta abilitățile de coaching aplicând ceea ce înveți și testând pe alte persoane. 

 

Coaching inseamna practica! 

Vă vom învăța cum să construiți o practică de coaching bazată pe competențe și pe integritate. Formarea vă va oferi o înțelegere a comportamentului uman și va servi ca o resursă vitală pentru oricine este interesat să dobândească o înțelegere profundă a aspectelor cheie ale coaching-ului. Cursul prezintă o varietate de demonstrații și pune un accent major pe creșterea și eficacitatea personală.

 

Codiții minime de participare

PROGRAMUL SE ADRESEAZĂ TUTUROR PERSOANELOR CU STUDII SUPERIOARE ABSOLVITE

 

Taxă de participare: 1200 euro

Modalitatea de plată:

Asociația Se poate si altfel

RO20 RNCB 0141 1678 7995 0001

Se poate achita in doua rate astfel: 30%  pana la 20 mai, iar 70% pana pe data de 6 iunie. 

Taxa se achita in lei sau in euro (la valoarea euro din ziua achitarii ratei). 

 

Evaluarea cursanților se va efectua astfel:

Examenul de absolvire va consta intr-o proba teoretica si una practica.

Proba teoretica va avea durata de 60 de minute si va avea ca baza tematica parcursa in cadrul programei de pregatire.

Proba practica va consta intr-un Proiect de absolvire, care va conține:

- un tabel cu evidenţa şedinţelor de coaching realizate

- doua studii de caz care sa evidentieze procesul de coaching cu clientul si rezultatele obtinute in urma sesiunilor de coaching

 

Documente necesare pentru înscriere:

Pentru inscrierea la programul de formare profesionala, participantii vor prezenta compartimentului de specialitate un dosar care sa contina urmatoarele acte:

- Completarea online a formularului de înscriere* (În termen de 3 zile lucrătoare de la completarea formularului de înscriere, trebuie transmise documentele de înscriere la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. în format scan și aduse în original la sediul Universității Danubius din Galati, bld. Galați nr. 3, sala B2). 

- BI/CI

- Certificat nastere

- Certificat casatorie (unde este cazul)

- Ultima diploma de studii absolvite

- Adeverinta medicala eliberata de medicul de familie

 

Detalii suplimentare pot fi obținute prin e-mail la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  sau telefonic la numerele 0372361175 / 0774978616.

Cursul este acreditat de către Ministerul Muncii și Justiției Sociale. La absolvirea cursului se eliberează un Certificat de absolvire emis de Ministerul Educației Naționale, pentru ocupația de “Specialist în activitatea de Coaching”- cod COR 242412.


Parteneriat educational intre Universitatea Danubius si Institutul Bancar Român

Începând cu luna aprilie 2022, Universitatea Danubius din Galați și Institutul Bancar Român (IBR) au semnat un acord de parteneriat. Astfel, studenții și masteranzii din cadrul Facultății de Științe Economice și Administrarea Afacerilor vor fi primii beneficiari prin acces la cursuri de înaltă calitate și certificări europene pe baza unor oferte preferențiale.

"Activitatea facultății noastre este complementară cu cea a Institutului Bancar Român. Noi deținem programe de licențe și master în domeniul financiar-bancar. IBR derulează programe de formare profesională în același domeniu.  Deci, prin parteneriatul semnat ne putem susține reciproc pentru a oferi clienților noștri pachete complete de produse educaționale, inclusiv certificări la nivel internațional. Facultatea noastră va putea promova noile programe la care lucrează, de exemplu Masterul FINTECH, acreditate ARACIS, un unicat la nivel național, care se va lansa din septembrie 2022", a spus Lect. Univ. Dr. Călin-Mihai Rangu, Decan Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor.

Institutul Bancar Român (IBR) este leader în furnizarea programelor de pregătire în domeniul financiar-bancar, acoperind cu succes şi arii de mare interes pentru o carieră de succes în industria serviciilor financiar-bancare.

Fondat în 1991, IBR are ca principal obiectiv perfecţionarea profesională, pregătirea şi specializarea personalului din sectorul financiar-bancar, în conformitate cu strategia stabilită de către membrii săi fondatori, Banca Naţională a României (BNR) în cooperare cu Asociaţia Română a Băncilor (ARB).

"Beneficiile pentru facultate sunt numeroase, directe și indirecte, academice și financiare. Pe lângă extinderea portofoliului de cursuri se va asigura implicarea profesorilor noștri, cu experiență practică și pedagogică, țintirea poziției facultății ca o facultate de primă alegere pentru cei care doresc sa devină economiști și să lucreze în domeniul financiar-bancar și lărgirea bazei de expertiză cu experiență avansată a IBR în acest domeniu. IBR are o experiență vastă fiind principalul furnizor de servicii educaționale în domeniul bancar. Facultatea noastră are o tradiție recunoscută în domeniu, alăturarea ne onorează și ne bucură. Prin acest protocol și alte protocoale cu alți parteneri educaționali sau instituționali, asigurăm încrederea că activitatea noastră se realizează pe fundamente solide, facultatea se dezvoltă și se reorientează către cerințele și nevoile pieței muncii, a economiei românești, împărtășește valori comune cu instituții de prestigiu la nivel național", ne-a mărturisit Lect. Univ. Dr. Călin-Mihai Rangu, Decan Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor.

Peste 100.000 de profesionişti din sectorul serviciilor financiare, companii/corporaţii, reprezentanţi ai autorităţilor publice, studenţi/masteranzi au participat la programele de pregătire, cursurile în format open şi in-house şi conferinţele organizate de către IBR până în prezent.

În portofoliul IBR se regăsesc cursuri, programe şi evenimente care acoperă peste 160 de teme de actualitate, iar în fiecare an circa 20 – 30 de teme noi intră în oferta de training IBR. Trainerii IBR sunt experţi asociaţi, specialişti cu vastă experienţă şi reputaţie profesională.

IBR acţionează ca o platformă de educaţie financiar-bancară specializată, fiind înfiinţat de BNR şi ARB prin Hotărârea de Guvern nr. 693/1991 (cu modificările şi actualizările ulterioare).

De asemenea, Lect. Univ. Dr. Călin-Mihai Rangu, Decanul Facultății de Științe Economice și Administrarea Afacerilor ne-a oferit și informații despre oportunitățile pe care studenții, non-studenții și masteranzii le vor avea dacă urmează acest curs: "Prima oportunitate este accesul la Certificatul Bancar European cu standardul Triple E. Cursul și certificarea au o perioadă de 5 luni, în urma căruia se va obține un certificat recunoscut în orice stat al UE.  Tematicile acoperite sunt din domeniiile: Sistemul financiar şi monetar al U.E.; Clienţii, produsele şi serviciile bancare; Riscuri şi conformitate; Etică, control şi audit intern. Cursul se adresează atât studenților universității, care doresc să intre în domeniul fianciar-bancar, cât și personalului care lucrează în acest domeniu, în prezent, pentru pregătire și evoluție în carieră."

 

Mioara Lepadatu,

Specialist PR


Conferința națională cu participare internațională „Repere teoretice și bune practici în psihologie”  Ediția aII-a

1-5 iunie 2022
 
"Prosalvita", program de prevenire şi asistenţă psihologică şi socială a adictiilor si Institutul pentru Cercetarea Tulburarilor din Spectrul Autist, in colaborare cu Universitatea Danubius din Galati vă invită la cea de a doua editie a Conferinței naționale cu participare internațională "Repere teoretice și bune practici în psihologie" - RTPP 2022!
Vom reuni specialiști din ramurile psihologiei și psihoterapiei, atât din țară cât și de peste hotare, pentru a pune bazele unei rețele de profesioniști, care, sub egida interdisciplinarității, sa promoveze bunele practici și rigoarea științifică în domeniile diverse ale psihologiei.
Într-un cadru modern și interactiv, aducem laolaltă speakeri cu abordări atât ale fundamentelor și bazelor psihologiei, acces la ultimele studii, cât și noi tendințe și viziuni în domeniu.
Ne bucurăm de suportul academic și implicarea Universității ”Danubius” din Galați, un actor educațional important în comunitatea gălățeană, promotor și precursor al multor proiecte cu impact social și aport valoric în comunitate. Deschiderea, implicarea și grija pentru creșterea comunității locale ale profesioniștilor de la Universitatea ”Danubius” din Galați ne-a impresionat, și pentru acestea, le mulțumim!
Conferința ”Repere teoretice și bune practici în psihologie - 2022” este un eveniment pentru comunitatea profesioniștilor în psihologie la care vă așteptăm cu drag!
Participarea integrala la conferinta va aduce 40 de credite fiecarui participant membru CPR. Conferinta este in curs de acreditare CPR.
Taxa de participare este de 350 de lei si poate fi achitata prin virament.
Costul este 350 lei pentru psihologi, 200 lei pentru profesori in invatamantul preuniversitar.
Cei ce vor solicita diploma cu credite CPR vor achita taxa de 350 lei chiar daca detin si titulatura de profesor.
 
Ultima zi de inregistrare: 20 mai 2022
Deschiderea oficiala a evenimentului va avea loc pe data de 1 iunie, in Aula Magna a Universitatii Danubius (Bd. Galati, nr. 3) cu incepere de la ora 10.00!
Detalii despre program si achitarea taxei

Știri recente

© 2025 Danubius International University. All Rights Reserved.