CURS MANAGER SECURITATEA INFORMAȚIEI (cod COR 121118)

Universitatea Danubius din Galați prin Centrul de Formare Continuă și Informare Tehnologică împreună cu Institutul Național de Cercetare – Dezvoltare în Informatică – ICI Bucureşti organizează cursul autorizat ANC, de perfecționare

MANAGER SECURITATEA INFORMAȚIEI (cod COR 121118)

*Completează formularul de înscriere până la data de 25.10.2023

 

Care este tematica acestui curs și care sunt obiectivele exprimate în competențe profesionale?

Programa de studiu propusă pentru curs oferă noțiuni și cunoștințe privind utilizarea corectă a conceptelor de bază privind securitatea informației, precum și datele necesare stabilirii măsurilor de securitate a informației în strânsă legătură cu contextul actual al amenințărilor și atacurilor informatice, raportat la obiectivele strategice organizaționale.

Ce tip de diplomă se obține după absolvirea cursului?

După absolvirea cursului de MANAGER SECURITATEA INFORMAȚIEI se eliberează un certificat de absolvire recunoscut de Ministerul Muncii și Protecției Sociale, Ministerul Educației și Cercetării și Autoritatea Națională pentru Calificări, însoțit de suplimentul descriptiv care atestă competențele dobândite.

Care sunt competențele dobândite?

  • Stabilirea strategiei şi managementului în domeniul securității informației, armonizate
    cu strategia organizației;
  • Stabilirea cadrului de management al securității informației;
  • Stabilirea domeniului de securitate și managementul resurselor informationale;
  • Planificarea sistemului de management al securității informației pe baza riscurilor și cerințelor;
  • Aplicarea instrumentelor și metodelor de îmbunățătire a eficacității sistemului de management al securității informației;
  • Evaluarea sistemului de management al securității informației;
  • Gestionarea incidentelor de securitate a informației cu scopul minimizării impactului acestora asupra organizației;
  • Implementarea și urmărirea planului de acțiuni în domeniu;
  • Consilierea conducerii organizației cu privire la sistemul de management al securității informațiilor;
  • Proiectarea măsurilor de securitate organizațională și de resurse umane necesare pentru tratarea riscurilor de securitate a informației;
  • Managementul accesului la resurse și informații;
  • Proiectarea măsurilor de securitate în procesele operaționale;
  • Proiectarea măsurilor de securitate IT&C;
  • Proiectarea măsurilor de securitate ale organizației în concordanță cu analiza de risc la securitatea informației;
  • Integrarea cerințelor de securitatea informației la nivelul organizației stabilite în contractele și activitățile terțelor părți.

 

 

Durata cursului: 6.11.2023- 15.12.2023

Dată examen: 15.12.2023

180 de ore, din care 60 de ore pregătire teoretică și 120 de ore activitate practică.

Nr. credite transferabile: 12

Cursul se va desfășura online!

 

Condiții minime de participare:

Studii superioare tehnice absolvite

Abilități specifice: Minim 2 ani de experiență în muncă, competențe și deprinderi în domeniul tehnologiei informației și comunicații sau competențe dobândite în cadrul educației formale în domeniul TIC și administrației și servicii publice

Documente necesare pentru înscriere:

ü Formularul de înscriere la curs

ü Diplomă de licență sau adeverință de absolvire a unei facultăți cu profil tehnic (original și copie), însoțită de suplimentul descriptiv

ü Adeverință din care să rezulte o vechime în muncă de minim 2 ani

ü Actul de identitate (original și copie)

ü Certificat de căsătorie (original și copie), dacă este cazul

ü Declarație privind deținerea mijloacelor tehnologice pentru participarea la cursul online

ü Dovada achitării taxei de participare 

 

Taxa de participare: 2000 lei

  • costul de participare acoperă: activitatea lectorilor, materialele de curs, taxa de examinare, certificatele de absolvire.

 

Mod de plată: integral sau în 2 rate (prima rată înainte de începerea cursului) în conturile: RO22BRDE445SV12240144450 deschis la BRD sucursala TRIUMF    sau RO15TREZ7005069XXX002417 deschis la Trezoreria Operativă a Mun.București

 

Evaluarea cursanților: la sfârșitul cursului se va susține examen scris și se va prezenta un proiect

Ești pregătit să începi chiar de acum?

Accesează https://forms.gle/4E8kSeqsWXpf7C3UA completează datele și trimite formularul tău de înscriere pană la data de 25.10.2023

Informații suplimentare: telefon: 0372361175, 

e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.;

 


CURS DE LIMBA ITALIANĂ – limbaj specializat pentru cadre medicale

Cursul se adresează tuturor persoanelor interesate de  o carieră medicală în Italia, stagii  sau cursuri de specializare. Cele zece lecții sunt structurate în  intervale de 2 ore, pentru a oferi cursanților terminologia necesară pentru dezvoltarea abilităților de comunicare în limba italiană medicală și aprofundarea unor conținuturi gramaticale și lexicale specifice nivelului de competență B2.

 

Durata cursului

10 lecții cu o durata de 2 ore fiecare, in format online sau fizic, in functie de disponibilitatea grupului.

 

Tematica abordata la curs

1.      Corpul uman

2.      Instrumentele medicale

3.      Serviciul Sanitar Național

4.      Spitalul. Serviciile de urgență

5.      Recoltarea de sânge

6.      Sistemul digestiv

7.      Sistemul cardiovascular

8.      Sistemul respirator

9.      Sistemul urinar

10. Sistemul osteoarticular

 Taxa de participare

750 lei (cuprinde cele 10 lectii a cate 2 ore fiecare, precum si suportul de curs in format digital). 

 Documente necesare inscrierii

  • Transmiterea formularului de inscriere pus la dispozitie de organizator, in format scan
  • Transmiterea testului de evalure a cunostintelor pus la dispozitie de organizator, in format scan
  • Transmiterea unei copii dupa cartea de identitate, in format scan
  • Transmiterea unei copii dupa diploma de absolvire a ultimei unitati de invatamant urmate, in format scan
  • Transmiterea unei copii dupa dovada platii taxei de participare, dupa declarea admis/respins, in intervalul mentionat in calendarul de inscrieri

 

Calendar inscrieri

Transmiterea documentelor necesare inscrierii

Plata taxei de inscriere

Derularea cursului

6.10.2023- 18.10.2023

18.10.2023- 25.10.2023

30.10.2023- 15.12.2023

Înscrierile se efectuează conform calendarului de mai sus, transmiterea documentelor se efectueaza in format scan, , la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. .

Cursurile se finalizează cu eliberarea unei diplome de participare eliberată de Universitatea Danubius din Galați


Discursul Rectorului Universitatii Danubius la Ceremonia pentru Deschiderea Anului Universitar 2023-2024

Buna dimineaţa! Sper ca sunteti bine! Mă bucur să vă văd pe toți aici!

 

Numele meu este Dr. Steve O. Michael și am plăcerea să fiu Rector și CEO al Universității Danubius. Este cea mai mare bucurie pentru mine să urez bun venit tuturor studenților noi, precum și tuturor studenților care se întorc în noul an universitar care începe astăzi. Noilor noștri studenți, vă mulțumesc pentru că ați ales Universitatea Danubius ca loc pentru a vă desăvârși educația și studenților noștri care se întorc la studii, vă mulțumesc că v-ați întors pentru a finaliza călătoria pe care ați început-o cu noi.

Ceremonia de deschidere are două scopuri. În primul rând, ne organizăm pentru a-i primi pe noii noștri studenți și studenții care revin în campus, astfel încât să începem anul universitar, iar în al doilea rând, noi - membrii administrației universității - vă transmitem angajamentele și promisiunile noastre. Ca parte a acestei primiri, vă veți angaja într-o orientare extinsă care ar trebui să vă faciliteze o tranziție lină. Alăturându-vă acestei universități, v-ați pus încrederea în noi pentru a vă ajuta să vă îndepliniți așteptările, care includ realizarea visului vostru, dezvoltarea personală, avansarea profesională, educația de calitate, pregătirea pentru leadership și, de asemenea, distracția și plăcerea de a fi student. Ca american care a condus mai multe universități foarte mari înainte de a veni la Danubius, am ținut acest discurs în fața a mii de studenți americani în trecut și mă bucur să vă țin același discurs. În calitate de rector, iau foarte în serios încrederea voastră și mă angajez să fac tot ce îmi stă în putință să conduc echipa pentru a mă asigura că așteptările dumneavoastră sunt îndeplinite și, sperăm, depășite.

Prioritatea noastră la Universitatea Danubius este și trebuie să fie succesul studenților. Ca instituție privată, avem privilegiul de a face lucrurile mai bine, iar acestea includ să răspundem prompt nevoilor voastre, să vă verificăm dacă lipsiti la mai multe cursuri, să vă sfătuim dacă rămâneți în urmă cu notele, oferindu-vă oportunități de a vă angaja în scurte studii în străinătate și oferindu-vă oportunități pentru a vă exercita talentele de leadership. Într-o universitate mică nu sunteti doar un număr. Vrem să vă cunoaștem. Vrem să auzim povestea voastră. Vrem să vă îndrumăm și să fim alături de voi atunci când aveți nevoie de noi. Nu sunteti o minte goală care așteaptă să fie umplută de profesori oarecum nepăsători. Sunteti ființe umane, cu toate calitatile cu care v-a înzestrat bunul Dumnezeu. La Danubius, dorim să sporim aceste calitati, să avem grijă de creșterea si evolutia voastră, să vă sărbătorim realizările și să continuăm să facem acest lucru chiar și după absolvire.

Pentru a ne atinge obiectivele comune, trebuie să vă faceți partea voastră. Vreau să știti că succesul academic are o formulă. Formula începe cu o hotărâre puternică de a reuși și urmează acțiunea de a vă înscrie la cursuri, de a citi materialele care vi se oferă, de a nu pierde nicio oră, de a interacționa cu profesorii voștri, de a petrece timp studiind, de a vă finaliza temele la timp, de a pune întrebări la cursuri și, dacă aveți ore online, porniți camerele și participați activ. Din experiența mea, studenții care își pornesc camerele și participă activ tind să fie cei care ajung să obțină notele cele mai mari. Dacă vă faceti partea, succesul vostru este garantat. Ca universitate, ne vom face partea.

În cele din urmă, a fi student inseamna plăcere și distracție. Vreau să văd câteva dintre lucrurile pe care le facem în Statele Unite aici, la Universitatea Danubius. Studentii organizează evenimente sociale, fiti cel care le inițiază. Studentii organizează evenimente în folosul comunității, fiti cei care le organizează. Unii dintre cei mai buni prieteni din viața noastră sunt oamenii pe care i-am întâlnit în studenție. În curând, vom avea studenți internaționali la Danubius, fiți cei care îi vor integra. Vă încurajez să vă distrați. Știu că unii dintre voi aveți familie și copii și poate și locuri de muncă cu normă întreagă, dar trebuie să găsiți o modalitate de a vă extinde viața dincolo de treburile zilnice. Apropo, aș vrea să va provoc. Eu joc ping pong sau tenis de masă și dacă vreun student dorește să mă provoace, vă voi plăti în dolari și cu un tricou dacă mă învingeți. De fiecare dată când mă veti învinge, veti primi un dolar și un tricou pe care scrie: „L-am învins pe rectorul Michael de la Universitatea Danubius”. Veniti în campus, vreau să va văd aici.

După cum vă puteți da seama din accentul meu atunci când vorbesc limba română, eu nu sunt de aici. Sunt un american care încearcă să fiu român, așa că va invit să imi fiți profesori. De câte ori mă vedeți, vă rog să mă învățati să spun ceva în limba română.

Bine ați venit în anul universitar 2023-2024 și permiteți-ne să facem din acest an un an al distracției și unul al succesului!

 

Vă mulțumesc si Dumnezeu să vă binecuvânteze studiile!

Dr. Steve O. Michael, Profesor, Rector și CEO


Știri recente

© 2025 Danubius International University. All Rights Reserved.