fbpx
O nouă sesiune de înscrieri pentru programele de licență

Inscrierile pentru cea de-a doua sesiune de admitere incep pe data de 1 septembrie, si se pot face pe platforma online https://admitere.univ-danubius.ro sau la sediul Universitatii Danubius din Bd. Galati nr. 3 sau la centrele de inscrieri teritoriale din Braila,Tecuci, Buzau, Focsani, Bacau, Roman, Barlad, Onesti si Botosani.
https://admitere.univ-danubius.ro#centre

Admiterea se face pe baza de dosar, in functie de media obtinuta la examenul de bacalaureat, la toate programele de studii de licenta, indiferent de forma de invatamant (cu frecventa, fara frecventa sau la distanta).

Pentru sesiunea din toamna, la urmatoarele programe de licenta sunt locuri vacante pentru viitorii studenti:

 

Facultatea de Științe Economice și Administrarea Afacerilor

 

1. Finanțe și Bănci (invatamant cu frecventa si invatamant la distanta)

https://univ-danubius.ro/facultatea-de-stiinte-economice/programe-de-licenta

Oportunități în carieră - expert financiar-bancar, inspector financiar-bancar, comisar principal, consilier financiar-bancar, inspector asigurări, economist în bancă, analist investiţii, ofiţer bancar, analist bancar, consultant fiscal, ofiţer antifraudă financiar-bancara, broker servicii de investiţii financiare, funcţionar ANAF.

 

2. Economia comerţului, turismului şi a serviciilor ((invatamant cu frecventa si invatamant la distanta)

https://univ-danubius.ro/facultatea-de-stiinte-economice/programe-de-licenta

Oportunități în carieră - organizator activitate turism, specialist marketing, agent de turism tour-operator, agent de transport internaţional, şef de recepţie hotel, consilier/ expert/ inspector/ referent/ economist în economie generală.

Absolvenții acestui program de studii vor putea ocupa funcțiile de mai sus sau funcții similare în domeniul comercial (magazine, distribuție, platforme logistice), în turism (hoteluri, pensiuni, restaurante, cafenele, agenții de turism) și în servicii atât publice, cât și private.

 

3. Contabilitate și Informatică de Gestiune (invatamant cu frecventa si invatamant fara frecventa)

https://univ-danubius.ro/facultatea-de-stiinte-economice/programe-de-licenta

Oportunități în carieră - expert contabil-verificator, referent de specialitate financiar-contabilitate, controlor tezaur, asistent de cercetare în gestiune, contabilitate, control financiar, revizor contabil, consultant bugetar, analist financiar.

Detalii despre procesul de inscriere si admitere - www.admitere.univ-danubius.ro

 

Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale

 

1. Comunicare şi Relaţii Publice (invatamant cu frecventa si invatamant la distanta)

https://univ-danubius.ro/facultatea-de-comunicare-si-relatii-internationale-prezentare/programe-de-licenta

Oportunități în carieră - specialist relații publice; consilieri de comunicare; specialist comunicare; organizatori de evenimente; specialist în publicitate; specialist marketing; purtător de cuvânt; specialist lobby și advocacy; organizator de evenimente; specialist în relații publice în echipele de comunicare ale companiilor private sau ale instituțiilor de stat; brand manager; jurnaliști de radio, de televiziune, de presă scrisă tradițională sau online.

 

2. Media digitală (invatamant cu frecventa)

https://univ-danubius.ro/facultatea-de-comunicare-si-relatii-internationale-prezentare/programe-de-licenta

Oportunități în carieră - producător de conținut digital, producător de conținut multimedia; designer web și grafică; content manager; analist al comportamentului consumatorilor online; web copywriter; social media manager; editor social media.

 

3. Relaţii Internaţionale şi Studii Europene (invatamant cu frecventa si invatamant la distanta)

https://univ-danubius.ro/facultatea-de-comunicare-si-relatii-internationale-prezentare/programe-de-licenta

Oportunități în carieră - politologi, sociologi, consilieri politici, analişti politici, consilier/expert în relaţii internaţionale, studii europene; consilier/expert în domeniul integrării europene şi euroatlantice; analist politică externă; manangeri de proiecte europene şi internaţionale; consilier și secretar diplomatic; specialist comunicare publică internaţională.Comunicare și Relații Publice

Detalii despre procesul de inscriere si admitere: www.admitere.univ-danubius.ro

 

Facultatea de Științe Comportamentale si Aplicate

 

1. Informatica

https://univ-danubius.ro/facultatea-de-stiinte-comportamentale-si-aplicate/programe-de-licenta

Oportunități în carieră: Specialişti în Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor (Informatică)

Domeniul software: analişti de sistem, proiectanţi de software, proiectanţi de sisteme web şi multimedia, programatori de aplicaţii, analişti-programatori în domeniul software;
Baze de date şi reţele: designeri şi administratori de baze de date, administratori de sistem, specialişti în reţele de calculatoare, specialişti în baze de date şi reţele.

Detalii la: https://univ-danubius.ro/facultatea-de-stiinte-aplicate/program-de-licenta

https://univ-danubius.ro/facultatea-de-stiinte-aplicate/cadre-didactice

 

2. Asistenţă socială (invatamant cu frecventa)

https://univ-danubius.ro/facultatea-de-stiinte-comportamentale-si-aplicate/programe-de-licenta

Oportunitati in cariera: asistent de cercetare în asistenţă socială, asistent social cu competenţă în sănătate mintală, asistent social nivel superior, consilier de probaţiune , consilier forţă de muncă şi șomaj, consilier şcolar, consilier în domeniul adicţiilor.

 

Facultatea de Drept

(invatamant cu frecventa)


https://univ-danubius.ro/facultatea-de-drept/programe-de-licenta

Oportunitati in cariera: jurist, judecător, procuror, avocat, notar, executor judecătoresc, consilier juridic, lichidator, mediator, grefier, referent de specialitate asigurări, agent consular, ofițer de legătură vamală, consilier de proprietate industrială autorizat, consilier de probațiune, expert vamal, registrator de carte funciară etc.


Înscrierile se realizeaza pe https://admitere.univ-danubius.ro

Mai multe informatii despre procesul de inscriere/admitere se pot obtine trimitand un email la adresa Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau la nr. de telefon 0742444470.

 

 

 




Centrul de Documentare EuroInfoGhid anunta deschiderea aplicației pentru Premiile pentru Patrimoniul European / Premiile Europa Nostra 2024 până la 13 octombrie 2023

Premiile pentru patrimoniul european / Premiile Europa Nostra 2024 sunt deschise pentru depunere!

Cei mai inspirați arhitecți, meșteri, experți în patrimoniul cultural, profesioniști, voluntari, instituții publice și private, precum și comunități locale din Europa au acum o nouă șansă de a fi recunoscuți pentru realizările lor!

Premiile identifică și promovează cele mai bune practici în conservarea și îmbunătățirea patrimoniului cultural material și imaterial, stimulează schimbul transfrontalier de cunoștințe în întreaga Europă, sporesc gradul de conștientizare și apreciere a publicului față de moștenirea culturală a Europei și încurajează noi inițiative excelente prin puterea exemplului.

Aplicațiile vizează următoarele cinci categorii de înscriere:
● Conservare și reutilizare adaptivă
● Cercetare
● Educație, formare și abilități
● Implicarea și creșterea gradului de conștientizare a cetățenilor
● Campionii patrimoniului

Vor fi premiate până la 30 de realizări remarcabile de patrimoniu din toată Europa. Dintre aceștia, până la 5 câștigători vor primi un Grand Prix cu un premiu în bani de 10.000 EUR. Un câștigător va primi, de asemenea, Premiul pentru Alegerea Publică, cu un premiu în bani de 10.000 EUR, în urma unui vot online efectuat de Europa Nostra, Vocea Europeană a Societății Civile Angajată în Patrimoniul Cultural.

Premiile pentru Patrimoniul European / Premiile Europa Nostra au fost lansate în 2002 de Comisia Europeană și de atunci sunt conduse de Europa Nostra. Sunt sprijiniți prin programul Europa Creativă a Uniunii Europene.

Premiile au adus beneficii majore câștigătorilor, cum ar fi o expunere (inter)națională mai mare, un număr crescut de vizitatori și finanțare ulterioară.

Trimiteți cererea și împărtășiți poveștile dvs. de succes în toată Europa!

Pentru mai multe informații și trimiteri online: www.europeanheritageawards.eu

Termenul limită pentru depunerea dosarelor: 13 octombrie 2023

Europa Nostra va găzdui două seminarii web „Cum să pregătiți o cerere pentru Premiile pentru Patrimoniul European / Premiile Europa Nostra 2024” (pe același subiect și cu același conținut) la următoarele date:

- Miercuri, 30 august 2023, între orele 17:00 - 18:00 CEST. Înregistrează-te aici.
- Vineri, 15 septembrie 2023, între orele 10:00 - 11:00 CEST. Înregistrează-te aici.

Seminariile web sunt gratuite, dar înregistrarea este obligatorie.

 


Burse si premii pentru studentii si cursantii danubieni

Bursele se acordă studenților de la programele de licență și cursanților de la Colegiul Danubius, forma de învățământ cu frecvența si care au taxele de studii achitate integral pentru anul universitar in curs.
Pentru mai multe detalii despre conditiile pe care trebuie sa le indepliniti pentru a va putea inscrie sa primiti bursele sau premiile, va invitam sa consultati Regulamentul de Acordare a Burselor - https://www.univ-danubius.ro/burse-si-premii
 
Puteti depune formularul prin care solicitati bursa de studiu pana pe 10 septembrie 2023, accesand linkul - https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfR4t8JDD00jeztyZNBZgxlGAasPjtP9b6xxMiIjcM6Un_ArA/viewform
Pentru studenții înmatriculați în anul I, care au semnat contractul de scolarizare - se va acorda bursă de merit pe baza mediei de la examenul de bacalaureat (medii cuprinse între 9,76 - 10,00 – 50 % reducere din taxa de studiu,) în limita numărului de burse stabilite. Dacă sunt mai mulți candidați cu același punctaj, bursa va fi alocată în funcție de data solicitării bursei.
De asemenea, bursele se acordă, în limita numărului de burse stabilite, studenților integraliști din anii superiori de la programele de licență, forma de invatamant cu frecvență, cu taxele de studii achitate și care nu au fost sancționați în perioada școlarizării în cadrul universității, cu rezultate deosebite la învățătură și care au îndeplinit  următoarele condiții conform punctajului întrunit:
1.   la sfârșitul anului de studii precedent au obținut medii între 9,50 – 10 (40 - 50% reducere din taxa de școlarizare),
 - pentru medii cuprinse între 9,76 - 10 se acordă (50% reducere din taxa de școlarizare)
 - pentru medii cuprinse între 9,50 – 9,75 se acordă (40% reducere din taxa de școlarizare)
2.   au participat cu cel puțin două lucrări la sesiunile de comunicări științifice studențești, (10% reducere din taxa de școlarizare)
3.   au organizat cel puțin șase activități extracurriculare (simpozioane, conferințe, workshop-uri, activități de promovare a universității, etc.) derulate sub egida UDG (20% reducere din taxa de școlarizare).

Pentru a beneficia de burse, studentul interesat va completa formularul pentru solicitare burse/premii însoțit de actele doveditoare pentru asigurarea întrunirii condițiilor prevăzute la art. 6 din Regulamentul de acordare a burselor / premiilor (adeverințe, diplome de participare la conferințe și activitățile extraccuriculare, adeverință de student cu media inclusă, copie diploma de bacalaureat pentru studentii din anul I).
 
Termen limita de trimis formularul completat - 10 septembrie 2023!
 
 
 
 
 

ANUNȚ IMPORTANT PENTRU CANDIDAȚII ADMIȘI ÎN PRIMA SESIUNE

Vă aducem la cunoștință prevederile Metodologiei privind organizarea și desfășurarea concursului de admitere în ciclurile de studii universitare de licență, de master, la studiile terțiare non universitare și programele de formare psihopedagogică pentru anul universitar 2023-2024, prevederi ale Hotărârii Senatului universitar din 16 decembrie 2022 si publicată pe site-ul Universității Danubius:

“Art. 25 (1) Candidații declarați admiși la studii universitare de licență și de master după prima sesiune de admitere au obligația ca, până la data de 18 august 2023, să achite 40% din totalul taxei de școlarizare și să încheie contractul de școlarizare în vederea înmatriculării ca studenți la facultatea la care au fost admiși.

(4) Candidații admiși care nu îndeplinesc condițiile prevăzute la alin (1), pierd calitatea de admis, iar locurile rămase libere din acest motiv, rămân disponibile pentru cei care sunt pe lista de așteptare, in ordinea descrescătoare a mediilor de admitere.”

Am prelungit data până la care puteți semna contractele de școlarizare, astfel încât, vă așteptăm până la data de 28 august 2023, ora 16:00, la sediul Universității “Danubius” sau la sediile centrelor teritoriale de înscriere  pentru îndeplinirea tuturor formalităților necesare pentru valorificarea succesului dumneavoastră la sesiunea de admitere din luna iulie a acestui an. După această dată, veți pierde calitatea de admis, iar locurile rămase libere vor fi scoase la concurs pentru sesiunea din septembrie 2023.

 

Prorector cu Activitatea Didactică,

Conf univ.dr. Filip STANCIU

 


Știri recente

© 2025 Danubius International University. All Rights Reserved.