fbpx
ANUNŢ privind organizare concurs pentru ocuparea unui post de Manager IT

ANUNŢ privind organizare concurs pentru ocuparea unui post de Manager IT

Universitatea “Danubius” din Galaţi anunţă scoaterea la  concurs a unui post de Manager IT.

 

Condiţii de participare la concurs:

  • Diplomă de licență și master în Tehnologia Informației, informatică, Sisteme informaționale sau un domeniu conex;
  • Experiență echivalentă; peste 5 ani experiență în IT.
  • Cunoștințe SW, HW (VMWare, Linux/CentOS Windows + aplicațiile Office aferente), securitate cibernetică;
  • Capabilitatea de a instala si configura softuri specifice universității, dar și echipamente periferice;
  • Cunoștințe legate de configurarea si întreținerea rețelelor de calculatoare; operare echipamente routare programabile Cisco; cablare structurată și structurare rețele de calculatoare; setare, operare depanare VPN
  • Întreținere Server Windows: setări drepturi de acces pentru useri, configurări conturi email (Windows Server - cel puțin 2008 R2)
  • Întretinere Server Linux pe care sunt ținute site-urile din cadrul instituției.
  • Certificare Microsoft;

 

ATRIBUȚII PRINCIPALE:

- reprezintă şi răspunde de managementul departamentului;

- evaluează, planifică și dezvoltă sisteme și proceduri IT;

- evaluează nevoile și asteptările împreună cu managerii de departamente;

- oferă asistentă pentru îmbunătățiri și suport;

- recomandă achiziționarea de hardware și/sau software ținând cont de standardele și politicile instituției, de performanțele tehnice și de serviciile oferite.

- coordonează activitatea de achiziționare și gestionare a echipamentelor IT.


Stații de lucru: 
   - menținerea în bună funcționare a stațiilor de lucru: devirusări, rezolvarea diverselor probleme de soft/hard (înlocuire componente); 
   - instalarea/configurarea de pachete software, instalare/configurare periferice și rezolvarea eventualelor incidente tehnice; 
   - instalarea de noi echipamente în rețea, compatibilitate echipamente PC, tipuri de componente; 

   - monitorizări ale traficului Web.
 
Server: 
  - configurează noi conturi de utilizatori, grupuri de membri etc; 
  - alocă drepturi conform regulilor interne 
  - upgrade patch-uri de securitate; 
  - verificarea funcționarii devirusatoarelor (+ verificări ale Log-urilor ) și a bunei funcționări a procesului de upgradare automată; 
  - supervizarea procesului back-up automat și confirmarea explicită și periodică a faptului că totul funcționează în parametrii optimi (verificări de consistență și securitate).


Menținere relație furnizori IT: 
       - se ocupă de căutarea ofertelor și achiziționarea echipamentelor IT (PC, notebook, echipamente periferice, inclusiv telefoane); 
       - menține relația cu furnizorul de servicii pentru configurarea/rezolvarea defectelor centralei telefonice; 
       - menține relația cu furnizorii de servicii pentru întreținerea copiatorului și, după caz, a altor echipamente IT; 
       - menține relația cu furnizorul de Internet în cazul apariției de disfuncționalități ale conexiunii Internet pentru rezolvarea acestora; 
       - menține la zi evidența rețelei de calculatoare (stații de lucru, utilizatori, configurări, drepturi alocate pe foldere etc) și actualizează/dezvoltă periodic setul de proceduri de lucru (specifice).             

 

Actele necesare înscrierii la concurs:

 

CONCURSUL CONSTĂ ÎN : INTERVIU.

Dosarele de concurs se depun la Departamentul  Resurse Umane, până la data de 28.11.2022, între orele 8.00- 16.00, de luni până vineri, precum şi on-line la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Persoanele selectate să participe la concurs vor prezenta, înainte de data concursului, actele în original în vederea verificării conformităţii copiilor.

Informaţii suplimentare se pot obţine pe site-ul Universităţii “Danubius” din Galaţi: www.univ-danubius.ro sau la Departamentul de Resurse Umane, telefon 0372 361 116.


Știri recente

© 2024 Danubius International University. All Rights Reserved.