Branding, PR, strategii, tactici, planificări, instrumente de utilizare Facebook Meta, Canva, acestea au fost câteva dintre subiectele pe care cursanții noștri le-au abordat în perioada 28.03 -05.04, alături de formatorul, Gabriel Ursan, blogger și Marketing Manager aBeauty Clinique, care este de asemenea și student în anul I, al Facultății de Comunicare și Relații Internaționale, specializarea Comunicare și Relații Publice din cadrul Universității Danubius. Participanții au descoperit tainele social media și au experimentat viața unui creator de conținut, în cadrul cursului de Social Media Account Manager.
Job-ul de social media manager este unul relativ nou, apărut în ultimii ani ca urmare a creșterii utilizatorilor de social media, dar și a evoluției tehnologice. Astfel, această profesie a început să fie extrem de căutată și îndrăgită de tineri.
La finalul cursului am dorit să aflăm și părerea formatorului nostru, Gabriel Ursan: „Pentru mine a fost o experiență foarte plăcută și mă bucur că am avut ocazia să lucrez îndeaproape cu oameni care doresc să se dezvolte și să afle mai multe despre bunele practici social media și ale succesului online în general.
Consider că alfabetizarea digitală este extrem de importantă în zilele noastre și că în acest proces nu este necesară doar cunoașterea utilizării unui computer sau a unui smartphone, ci și înțelegerea și utilizarea rețelelor sociale sau a platformelor online în general.
Dincolo de crearea unui cont pe o rețea socială și postarea acolo, care e doar vârful iceberg-ului, înțelegerea strategiilor, tacticilor și a proceselor psihologice este vitală pentru a avea succes în mediul digital. Recomand oricărei persoane, indiferent de nivelul de experiență, să îndrăznească să învețe mai multe despre acest subiect pentru că dacă nu dispare electricitatea și internetul prea curând, va avea multă vreme de trăit cu el și ”în el”.”
Cursanții noștri au simțit cum este să fie „în pantofii” unui social media manager și s-au confruntat cu provocările principale ale acestuia: generarea de engagement, publicarea de conținut unic și convingător, identificarea și atragerea publicului țintă și creșterea traficului.
Rolul principal al unui social media manager este să se ocupe de platformele de social media ale unor branduri și nu numai, însă, odată cu trecerea timpului acesta a devenit și mai complex de atât. La sfârșitul zilei, însă, indiferent de provocările care pot apărea pe parcurs, să lucrezi în social media este distractiv și cu siguranță generează și satisfacții.
De asemenea, o parte din cursanții noștri au avut și câteva cuvinte de transmis atât formatorului, cât și Universității Danubius pentru inițiativă:
„În calitate de participant la cursul de Social Media organizat de către Universitatea Danubius, doresc să vă transmit sincerele mele mulțumiri și aprecieri pentru experiența educațională excelentă pe care am avut-o.
Gabriel Ursan, specialist și profesionist în marketing online, a fost un profesor excelent și un lider inspirațional în ceea ce privește dezvoltarea de competențe în domeniul social media. Am fost încântată să învăț de la el, iar prezentarea lui a fost clară, captivantă și informativă.
În calitate de cursant, am reușit să îmi dezvolt abilitățile și cunoștințele cu privire la gestionarea platformelor de social media și strategiile de marketing online. Cursul mi-a oferit un cadru solid pentru a practica în acest domeniu și sunt recunoscătoare pentru toate resursele și suportul pe care le-am primit.
Încă o dată, mulțumesc echipei Universității Danubius și domnului Gabriel Ursan pentru timpul și eforturile depuse pentru organizarea acestui curs și pentru sprijinul acordat. A fost o experiență educativă valoroasă și o oportunitate unică de a învăța de la un expert de top în domeniu.” , Paula Leon.
„Pentru mine a fost o experiență frumoasă, chiar am învățat foarte multe lucruri noi, pe care am început să le aplic deja în afacerea mea online, iar Gabriel a fost extraordinar, pentru că a reușit să ne explice pe înțelesul tuturor și a știut să ofere soluții pentru fiecare în parte.
Am început să aplic ceea ce am învățat în afacerea mea online, mai ales partea de Canva și Facebook Business.
Sunt recunoscătoare că am avut șansa să iau parte la acest curs și le recomand tuturor, și pe viitor cu siguranță o să mai particip, pentru că este o adevarată oportunitate! Vă mulțumesc!”, Panaite Georgiana.
Departamentul de Formare Continuă și Informare Tehnologică al Universității Danubius mai pregătește și alte cursuri, așadar urmăriți-ne!
Toate detaliile despre programele actuale, taxe, desfășurarea cursurilor și înscrieri se pot obține de la: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.