Începutul anului calendaristic a însemnat pentru comunitatea danubiană și demararea Programului de Dezvoltare Organizațională Danubius, o investitie +[ a Universității Danubius în dezvoltarea profesională a angajaților săi, în special a celor care ocupă roluri – cheie în managementul acestei instituții de învățământ superior.
Concret, pentru 2 luni, managerii și liderii de echipă ai acestei universități au participat la module de training și coaching proiectate de specialiști pentru a le oferi o altă perspectivă a rolului de manager îndeplinit în universitate, astfel încât să fie sporită eficacitatea și eficiența acestor funcții.
Programul este foarte complex și a oferit instrumente de management diverse, necesare atât unei înțelegeri a propriei personalități în postura managerului cât și dezvoltării competențelor esențiale specifice postului. Astfel, președintele, prorectorii, decanii, directorii de departamente și liderii de echipe ai acestei universități, în urma parcurgerii acestor module de curs, și-au clarificat și redefinit locul și rolul managerial în contextul schimbarilor intervenite în cadrul organizatiei; au dobândit noi valențe ale autoevaluării profesonale; au învățat noi strategii de comunicare utile creșterii eficacității și eficienței muncii precum și de motivarea personalului aflat în subordine.
Prin această investiție, prin implementarea acestui program organizat de Echipa HR & DIBS și susținut de către trainerul Gheorghe ȘTEFĂNESCU și Coaching&OD Specialist Iulian LUCA, Președintele Universității ”Danubius” Conf. univ. dr. Andy Corneliu PUȘCĂ a reafirmat încrederea în managerii săi , profesioniști care trebuie să fie permanent instruiți pentru imprevizibilul vremurilor care nu ocolește mediul academic.
Conf. univ. dr. Ana Alina IONESCU DUMITRACHE