„Educația universitară - o experiență ce transformă viața”, Misam Ali, ofițer economic al Ambasadei Statelor Unite ale Americii

Doamna Misam Ali, ofițer economic la Ambasada Statelor Unite din București, a fost invitatul special al ceremoniei de deschidere de început de an academic 2024-2025, adresându-se profesorilor, invitaților și noilor studenți cu un mesaj de încurajare. Ea a subliniat că „educația universitară este o experiență ce transformă viața, fiind o oportunitate de a explora idei noi și de a cunoaște oameni din diverse domenii și categorii sociale”. Aceste interacțiuni au contribuit la formarea unei viziuni mai ample și mai nuanțate asupra lumii.

Ea a pus accent pe importanța domeniului juridic, descriindu-l nu doar ca „un set de reguli, ci ca un cadru fundamental pentru susținerea justiției și protejarea drepturilor. Studenții care urmează acest drum vor dobândi abilități esențiale pentru a contribui semnificativ la societate”.

În discursul său, doamna Misam a împărtășit și experiențele personale din timpul studiilor sale la Universitatea din Nebraska, Lincoln. La fel ca mulți studenți de astăzi, ea a început universitatea cu emoții contradictorii, între nerăbdare și incertitudini legate de viitor. În final, perioada petrecută acolo nu i-a oferit doar cunoștințe academice, ci a ajutat-o să se descopere pe sine.

Printre lecțiile importante învățate de-a lungul anilor de studii, ea a menționat: „curiozitatea, construirea de relații, menținerea unei minți deschise, asumarea riscurilor și găsirea echilibrului între viața personală și cea academică”. A încurajat studenții să profite din plin de anii universitari, să își gestioneze atât sănătatea fizică, cât și mentală și să fie deschiși la noi experiențe.

În final, i-a felicitat pentru alegerea Universității Internaționale Danubius și le-a urat succes în studiile lor, exprimându-și încrederea că vor realiza lucruri extraordinare.

 

Mioara Lepădatu,

Specialist PR


Anunt privind organizare concurs pentru ocuparea unui post de secretar Colegiu

Universitatea Internațională Danubius anunţă scoaterea la concurs a unui post de secretar Colegiu.

 Condiţii de participare la concurs:

  • experiență în activitatea de secretariat, lucru cu documente, redactare de documente, bună cunoaștere a pachetului Microsoft Office, minim 2 ani;
  • experiență de relaționare cu diferite tipologii de persoane, în mediu dinamic;
  • bună cunoaștere a limbii române, finețe în exprimare verbală și scrisă;
  • abilități de adaptare și învățare a meseriei, legislației în vigoare;
  • abilități de prezentare și promovare a ofertei educaționale;
  • studii superioare;
  • cunoașterea limbii engleze la nivel conversațional.

 

ATRIBUȚII PRINCIPALE:

  • transmiterea informaţiilor la nivelul unităţii de învăţământ;
  • întocmirea, actualizarea şi gestionarea bazelor de date, SIIIR, UMS.
  • întocmirea şi transmiterea situaţiilor statistice şi a celorlalte categorii de documente solicitate de către autorităţi, precum şi a corespondenţei unităţii;
  • înscrierea copiilor/elevilor pe baza dosarelor personale, păstrarea, organizarea şi actualizarea permanentă a evidenţei acestora şi rezolvarea problemelor privind mişcarea antepreşcolarilor /preşcolarilor/elevilor, în baza hotărârilor consiliului de administraţie;
  • rezolvarea problemelor specifice pregătirii şi desfăşurării examenelor şi evaluărilor naţionale, ale examenelor de admitere şi de ocupare a posturilor vacante, conform atribuţiilor prevăzute de legislaţia în vigoare sau de fişa postului;
  • completarea, verificarea, păstrarea în condiţii de securitate şi arhivarea documentelor referitoare la situaţia şcolară a elevilor şi a statelor de funcţii;
  • procurarea, completarea, eliberarea şi evidenţa actelor de studii şi a documentelor şcolare, în conformitate cu prevederile regulamentului privind regimul juridic al actelor de studii şi al documentelor de evidenţă şcolară în învăţământul preuniversitar, aprobat prin ordin al ministrului educaţiei naţionale şi cercetării ştiinţifice;
  • asigurarea promovării ofertei educaționale, în toate mediile selectate de unitatea școlară;
  • întocmirea statelor de personal;
  • întocmirea, actualizarea şi gestionarea dosarelor de personal ale angajaţilor unităţii de învăţământ;
  • întocmirea şi actualizarea procedurilor activităţilor desfăşurate la nivelul compartimentului, în conformitate cu legislaţia în vigoare;
  • orice alte atribuţii specifice școlii și în slujba școlii, rezultând din legislaţia în vigoare, contractele colective de muncă aplicabile, regulamentul de organizare şi funcţionare al unităţii, regulamentul intern, hotărârile consiliului de administraţie şi deciziile directorului, stabilite în sarcina sa.

 

Actele necesare înscrierii la concurs:

 

CONCURSUL CONSTĂ ÎN : PROBĂ PRACTICĂ ŞI INTERVIU.

 

Dosarele de concurs se depun la Departamentul Resurse Umane, până la data de 25.10.2024, între orele 8.00 - 16.00, de luni până vineri, precum şi on-line la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..  

  • Persoanele selectate să participe la concurs vor prezenta, înainte de data concursului, actele în original în vederea verificării conformităţii copiilor.
  • Informaţii suplimentare se pot obţine pe site-ul Universităţii Internaționale Danubius: https://univ-danubius.ro/ sau la Departamentul de Resurse Umane, telefon 0372 361 260.

 


Înscrieri la DPPD- Programe de formare psihopedagogică

VREI SĂ FII PROFESOR?

Urmează Programele de formare psihopedagogică Nivel I și Nivel II

 

CINE POATE URMA PROGRAMELE?

  • Pe parcursul studiilor de licență sau masterat- studenții/masteranzii de la specializările din UNIVERSITATEA INTERNAȚIONALĂ DANUBIUS
  • Perioada de înscriere: 09.2024- 10.10.2024

 

Acte necesare înscrierii: https://www.univ-danubius.ro/dppd

Taxa de școlarizare: 3500 lei,  în rate, pe durata studiilor de licență sau de masterat.

 

Dosarele de înscriere se depun la sediul Universității  Internaționale Danubius, Bd. Galați nr. 3, 800654, Galați, Departamentul pentru Pregătirea Personalului Didactic (DPPD), sala A 33 sau în Centrele de înscriere (https://admitere.univ-danubius.ro),  sau se trimit prin poștă la adresa menționată mai sus.

 

Informații suplimentare:

https://www.univ-danubius.ro/dppd

E-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Tel. 0733180170 /0771728219 sau Tel. 0372361230


Discursul Rectorului Universității Internaționale Danubius la Ceremonia pentru Deschiderea Anului Universitar 2024-2025

Mă bucur să vă văd pe toți!

Urez bun venit tuturor la Ceremonia de Deschidere a anului universitar 2024-2025! Numele meu este Dr. Steve O. Michael și am plăcerea de a fi aici, cu dumneavoastra, în calitate de Rector și CEO al Universității Danubius. Noilor noștri studenți, va mulțumesc că ați ales Universitatea Internațională Danubius pentru a vă forma si a va desavarsi educația, iar studenților care se întorc, vă mulțumesc că ați ales să vă continuați studiile alături de noi!

Înainte de a continua, aș dori să mentionam echipa de management a Universitatii:
Dr. Filip Stanciu este Prorectorul pentru Activitatea didactica; Dr. Alina Răileanu este Prorector pentru Relatia cu mediul de afaceri si Administratie.

Va veți întâlni decanii ceva mai târziu.
Ceremoniile de deschidere a anului universitar au două scopuri. Primul scop este de a vă ura bun venit la universitate, in campus, deoarece dvs sunteți motivul pentru care suntem aici. În al doilea rând, folosim acest eveniment pentru a da startul anului academic cu o orientare ce ar trebui să faciliteze o tranziție ușoară pentru dvs. Prin venirea la această universitate, ați avut încredere în noi ca vă vom ajuta să vă împliniti așteptările, care includ realizarea visului dvs, evolutia personală, avansarea profesională, educația de calitate, pregătirea pentru leadership și bucuria și plăcerea de a fi student. Deși am petrecut nenumărate ore ținând discursuri la ceremoniile de deschidere, fiecare eveniment este special, iar ziua de astăzi nu face excepție.

Prioritatea noastră la Universitatea Danubius este și trebuie să fie succesul studenților. Fiind o instituție privată, avem privilegiul de a face lucrurile mai bine și aceasta include răspunsul prompt la nevoile dvs, faptul de a verifica dacă lipsiți de la mai multe cursuri, consilierea dacă rămâneți în urmă cu notele, asigurarea că vă finalizați studiile la timp, oferirea de oportunități pentru a participa la un scurt stagiu în străinătate și oportunitatea de a vă exercita talentele de leadership.

Aș dori să ridicați mâna pentru a arăta câți dintre dvs ar profita de ocazie dacă Universitatea ar putea să vă ofere bani în acest an pentru a călători într-o altă țară, ca parte a educației pe care v-o oferim.

Cred că dorința dvs este să aveți succes. Drumul vostru către succes începe astăzi. Trebuie să vă faceți partea dvs, astfel încât Universitatea să isi poată face partea ei. Participarea la cursuri, finalizarea temelor la timp, studiul înaintea examenelor, interacțiunea cu profesorii și colegii sunt toate parte din rețeta succesului. Să știți că Dumnezeu îi ajută pe cei care se ajută singuri.

Sper că, în timp ce veti studiați intens, veți găsi timp și pentru distracție. Anii mei de licență și masterat au reprezentat unele din cele mai frumoase momente din viața mea. Nu știam acest lucru atunci, dar acum știu. Bucurați-vă de studiu și apreciați-vă dezvoltarea personală. Găsiți timp să faceți voluntariat și să petreceți timp in campus, adica aici, la sediul universitatii. Apropo, vreau să vă provoc. Eu joc ping pong sau tenis de masă și, dacă vreun student dorește să mă provoace, vă voi plăti în dolari sau cu un tricou dacă mă învingeți la meciul respectiv. De fiecare dată când mă bateti la joc, primiți un dolar. Veți primi si un tricou pe care scrie „L-am învins pe Rectorul Michael de la Universitatea Internațională Danubius”. Veniți in campus și voi juca cu dvs!

Vă mulțumesc și Dumnezeu să va binecuvânteze studiul!

 

Prof. univ. dr. Steve O. Michael
Rector & CEO Universitatea Internațională Danubius

 


Știri recente

© 2025 Danubius International University. All Rights Reserved.