Domeniu de studiu:
Finanțe
Forma de învățământ:
IF
Durata studiilor:
4 semestre (2 ani)
Numărul total de credite: 120
Domeniu de studiu:
Contabilitate
Forma de învățământ:
IF
Durata studiilor:
4 semestre (2 ani)
Numărul total de credite: 120
Domeniu de studiu:
Finanțe
Forma de învățământ:
IF
Durata studiilor:
4 semestre (2 ani)
Numărul total de credite: 120
Domeniu de studiu:
Administrarea afacerilor
Forma de învățământ:
IF
Durata studiilor:
4 semestre (2 ani)
Numărul total de credite: 120
IF – învăţământul cu frecvenţă presupune participarea la activităţile de curs şi de seminar.
IFR – învăţământul cu frecvenţă redusă, caz în care participi doar la activităţile aplicative obligatorii, orele de predare fiind înlocuite cu cele de studiu individual.
ID - învăţământ la distanţă este caracterizat de întâlniri periodice tutoriale. Întreaga comunicare dintre student şi profesor este realizată pe Platforma Sakai, Universitatea „Danubius” fiind una dintre puţinele instituţii de învăţământ superior care exploatează cu maximă eficienţă şi responsabilitate această platformă electronică de învăţământ.
Important pentru masteranzi
Absolventii programului de master MFPP sunt admiși la stagiul de expert contabil în cadrul CECCAR (Corpul Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România) FĂRĂ EXAMEN DE ACCES.
Facultatea de Științe Economice si Administrarea Afacerilor
Domeniul de studii: Finanțe
Forma de organizare: MASTER, învățământ cu frecvență
Specializarea: FINANȚE ȘI TEHNOLOGIE DIGITALĂ (FINTECH)
Cui se adresează?
Ce se obțin?
Care este curricula?
Anul I |
Anul II |
Etică și integritate academică |
Industria 4.0 și Big Data |
Finanțe corporative |
Facilitatori ai inovațiilor tehnologice în domeniul financiar |
Cultură digitală |
Modelare financiară |
Ecosisteme financiare digitale |
Practica de specialitate |
Introducere în tehnologia Ledger-ului distribuit |
Matematici aplicate |
Introducere în inteligența artificială și învățarea automată |
Exploatarea datelor și depozite de date |
Introducere în securitatea cibernetică |
Proiecte financiare |
Managementul riscului financiar |
Cercertare științifică |
Piețe și instrumente financiare |
Stagiu pentru elaborarea lucrării de disertație |
Servicii bancare și asigurări |
Cadrul legal și supravegherea piețelor financiare |
Cum se derulează pregătirea didactică?
Care sunt avantajele absolventului?
Care sunt principalele competențe profesionale dobândite?
Utilizarea adecvată a conceptelor, teoriilor, metodelor și instrumentelor de natură inovativă, digitală în domeniile economice, financiar-bancare, al activităților entitățile/organizațiile private și publice
Competențe profesionale ale programului:
Competențe transversale oferite:
Competențe transversale ale programului se concretizează în:
Punct de contact si coordonator program:
Lctr.univ.dr.ing.ec. Călin Mihai Rangu
Facultatea de Științe Economice si Administrarea Afacerilor
Domeniul de studii: Contabilitate
Forma de organizare: Master, învățământ cu frecvență
Specializarea: Audit și Control Public și Privat
Cui se adresează?
Ce se obține?
Care este curricula?
Anul I |
Anul II |
Reglementări contabile conforme cu directivele europene |
Managementul și auditul proiectelor europene |
Etică și integritate academică |
Standarde de audit financiar |
Audit financiar – teorie și practică |
Proceduri pentru elaborarea documentelor de lucru și întocmirea dosarului de audit financiar |
Audit public și control intern |
Contabilitate și control de gestiune |
Cadrul general de prezentare și întocmire a situațiilor financiare |
Auditul sistemelor informatice financiar-contabile |
Management și audit al resurselor umane |
Cercetare științifică în audit și control |
Practica de specialitate |
Eșantionare în audit |
Comunicare în audit în limba engleză |
Standarde internaționale pentru misiunile de revizuire |
Drept comercial și fiscal |
Audit intern al instituțiilor publice |
|
Standarde internaționale pentru servicii conexe |
|
Cerințe etice cu privire la un audit al situațiilor financiare |
Cum se derulează pregătirea didactică?
Care sunt avantajele absolventului
> Adaptare cu ușurință la transformările rapide la care este supusă piața muncii printr-o specializare largă în domeniul auditului și controlului.
Care sunt principalele competențe profesionale dobândite?
Competențe transversale oferite:
Dezvoltare personală - Identificarea oportunităților de formare continuă și valorificarea eficientă a resurselor și tehnicilor de învățare pentru propria dezvoltare.
Facultatea de Științe Economice si Administrarea Afacerilor
Domeniul de studii: Finanțe
Forma de organizare: MASTER, învățământ cu frecvență
Specializarea: Management financiar public și privat
Misiunea programului de studiu constă în formarea de specialişti în domeniul managementului financiar public și privat cu o solidă pregătire profesională bazată pe cunoştinţele avansate în domeniul managementului financiar și abordarea interdisciplinară a operaţiunilor economice în vederea asigurării posibilităţii de a oferi servicii de consultanţă necesare fundamentării deciziilor financiare.
Printre disciplinele studiate se numără: Management strategic al administraţiei publice, Managementul riscurilor financiar-bancare, Managementul sistemelor informaţionale, Politici contabile conforme standardelor internaționale de raportare fiscală, Politici publice europene, Pieţe financiare şi tranzacţii bursiere,Managementul sistemelor informaţionale, Sisteme fiscale comparate, Fiscalitate şi politică fiscală, Expertiză financiară şi contabilă, Diagnosticul şi evaluarea firmei, Managementul portofoliilor publice și private, Etică și integritate academică.
Competente profesionale
Competențe transversale
Stagiul de practică de specialitate se efectuează în anul I de studiu, însumând 84 de ore și se desfășoară pe parcursul semestrului II al anului universitar/ o zi pe săptămână a 6 ore. Practica de specialitate se desfășoară în entități publice și private, sub îndrumarea directă a personalului didactic responsabil și a tutorilor din entitățtilor în care se derulează stagiul de practică, conform convențiilor încheiate de către universitate în acest sens. Studentii care isi doresc o experiență de practică deosebită sunt invitați să viziteze site-ul de Mobilitati ERASMUS de plasament. Aici vor gasi o parte dintre destinațiile disponibile precum și tipurile de posturi deschise. Detalii suplimentare va pot fi oferite de Echipa ERASMUS.
Oportunități în carieră:
Facultatea dispune de laboratoare de specialitate proprii (laboratoare de informatică, multimedia), cu dotarea corespunzătoare pentru toate disciplinele care au prevăzute activităţi de acest gen, cu licenţă pentru toate soft-urile necesare şi permit desfăşurarea orelor aferente disciplinelor din planul de învăţământ în condiţii optime.
Biblioteca universităţii este dotată cu săli de lectură şi fond de carte propriu corespunzător disciplinelor prevăzute în planurile de învăţământ, pe cicluri de studii universitare, iar resursele necesare dezvoltării activităţii sunt prevăzute în bugetele de venituri şi cheltuieli. De asemenea, în cadrul bibliotecii studenţii beneficiază de acces on-line, gratuit, la baze de date şi reviste de specialitate din ţară şi străinătate.
Facultatea de Științe Economice si Administrarea Afacerilor
Domeniul de studii: Administrarea afacerilor
Forma de organizare: MASTER, învățământ cu frecvență
Specializarea: Managementul afacerilor în comerț și turism
Necesitatea acestui program de studii rezidă din nevoia permanentă de specialişti pregătiţi să facă faţă provocărilor concurenţiale şi de îmbunătăţire permanentă a politicilor de creştere economică sustenabilă din perspectiva domeniului turism, comerț și servicii.
Studenții vor studia în cadrul acestui program discipline precum: Management pentru afaceri in comerț si turism, Comerț internațional, Finanţarea afacerilor în comerț și turism, Afaceri şi antreprenoriat în comerț și turism, Managementul destinațiilor turistice, Managementul calităţii în comerţ şi turism.
Competente profesionale
Competențe transversale
Stagiul de practică de specialitate se efectuează în anul I de studiu, însumând 84 de ore și se desfășoară pe parcursul semestrului II al anului universitar/ o zi pe săptămână a 6 ore. Practica de specialitate se desfășoară în entități publice și private, sub îndrumarea directă a personalului didactic responsabil și a tutorilor din entitățtilor în care se derulează stagiul de practică, conform convențiilor încheiate de către universitate în acest sens. Studentii care isi doresc o experiență de practică deosebită sunt invitați să viziteze site-ul de Mobilitati ERASMUS de plasament. Aici vor gasi o parte dintre destinațiile disponibile precum și tipurile de posturi deschise. Detalii suplimentare va pot fi oferite de Echipa ERASMUS.
Oportunități în carieră:
Absolvenții programului de studiu îți dezvoltă capacitățile antreprenoriale în domeniul managamentului turismului și serviciilor, managementul comerțului, în domeniul marketing turistic și merchandasing putând ocupa funcții precum analist financiar, asistent analist, specialist organizare, analist organizare.
Facultatea dispune de laboratoare de specialitate proprii (laboratoare de informatică, multimedia), cu dotarea corespunzătoare pentru toate disciplinele care au prevăzute activităţi de acest gen, cu licenţă pentru toate soft-urile necesare şi permit desfăşurarea orelor aferente disciplinelor din planul de învăţământ în condiţii optime.
Biblioteca universităţii, respectiv a facultăţii, este dotată cu săli de lectură şi fond de carte propriu corespunzător disciplinelor prevăzute în planurile de învăţământ, pe cicluri de studii universitare, iar resursele necesare dezvoltării activităţii sunt prevăzute în bugetele de venituri şi cheltuieli. De asemenea, în cadrul bibliotecii studenţii beneficiază de acces on-line, gratuit, la baze de date şi reviste de specialitate din ţară şi străinătate.