fbpx
ANUNŢ privind organizare concurs pentru ocuparea unui post de Manager IT

Universitatea “Danubius” din Galaţi anunţă scoaterea la  concurs a unui post de Manager IT.

 

Condiţii de participare la concurs:

  • Diplomă de licență și master în Tehnologia Informației, informatică, Sisteme informaționale sau un domeniu conex;
  • Experiență echivalentă; peste 5 ani experiență în IT.
  • Cunoștințe SW, HW (VMWare, Linux/CentOS Windows + aplicațiile Office aferente), securitate cibernetică;
  • Capabilitatea de a instala si configura softuri specifice universității, dar și echipamente periferice;
  • Cunoștințe legate de configurarea si întreținerea rețelelor de calculatoare; operare echipamente routare programabile Cisco; cablare structurată și structurare rețele de calculatoare; setare, operare depanare VPN
  • Întreținere Server Windows: setări drepturi de acces pentru useri, configurări conturi email (Windows Server - cel puțin 2008 R2)
  • Întretinere Server Linux pe care sunt ținute site-urile din cadrul instituției.
  • Certificare Microsoft;

 

ATRIBUȚII PRINCIPALE:

- reprezintă şi răspunde de managementul departamentului;

- evaluează, planifică și dezvoltă sisteme și proceduri IT;

- evaluează nevoile și asteptările împreună cu managerii de departamente;

- oferă asistentă pentru îmbunătățiri și suport;

- recomandă achiziționarea de hardware și/sau software ținând cont de standardele și politicile instituției, de performanțele tehnice și de serviciile oferite.

- coordonează activitatea de achiziționare și gestionare a echipamentelor IT.


Stații de lucru: 
   - menținerea în bună funcționare a stațiilor de lucru: devirusări, rezolvarea diverselor probleme de soft/hard (înlocuire componente); 
   - instalarea/configurarea de pachete software, instalare/configurare periferice și rezolvarea eventualelor incidente tehnice; 
   - instalarea de noi echipamente în rețea, compatibilitate echipamente PC, tipuri de componente; 

   - monitorizări ale traficului Web.
 
Server: 
  - configurează noi conturi de utilizatori, grupuri de membri etc; 
  - alocă drepturi conform regulilor interne 
  - upgrade patch-uri de securitate; 
  - verificarea funcționarii devirusatoarelor (+ verificări ale Log-urilor ) și a bunei funcționări a procesului de upgradare automată; 
  - supervizarea procesului back-up automat și confirmarea explicită și periodică a faptului că totul funcționează în parametrii optimi (verificări de consistență și securitate).


Menținere relație furnizori IT: 
       - se ocupă de căutarea ofertelor și achiziționarea echipamentelor IT (PC, notebook, echipamente periferice, inclusiv telefoane); 
       - menține relația cu furnizorul de servicii pentru configurarea/rezolvarea defectelor centralei telefonice; 
       - menține relația cu furnizorii de servicii pentru întreținerea copiatorului și, după caz, a altor echipamente IT; 
       - menține relația cu furnizorul de Internet în cazul apariției de disfuncționalități ale conexiunii Internet pentru rezolvarea acestora; 
       - menține la zi evidența rețelei de calculatoare (stații de lucru, utilizatori, configurări, drepturi alocate pe foldere etc) și actualizează/dezvoltă periodic setul de proceduri de lucru (specifice).             

 

Actele necesare înscrierii la concurs:

 

CONCURSUL CONSTĂ ÎN : INTERVIU.

Dosarele de concurs se depun la Departamentul  Resurse Umane, până la data de 28.11.2022, între orele 8.00- 16.00, de luni până vineri, precum şi on-line la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Persoanele selectate să participe la concurs vor prezenta, înainte de data concursului, actele în original în vederea verificării conformităţii copiilor.

Informaţii suplimentare se pot obţine pe site-ul Universităţii “Danubius” din Galaţi: www.univ-danubius.ro sau la Departamentul de Resurse Umane, telefon 0372 361 116.


Anunț privind organizare concurs pentru ocuparea a 2 posturi de secretar facultate

Universitatea “Danubius” din Galaţi anunţă scoaterea la  concurs a 2  posturi  de  secretari facultate.

Condiţii   de participare la concurs:

  • studii universitare de lungă durată /studii universitare de licență.
  • cunoştinţe de operare pe calculator: Sisteme de operare (operare Windows), Office (WORD, EXCEL), Internet;
  • cunoaşterea limbii engleze - nivel mediu;

Actele necesare  înscrierii la concurs:

  • copie a actului de identitate;
  • copii ale actelor de stare civilă (certificat de naştere, certificat de căsătorie, dacă e cazul);
  • copii ale diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări, calificări, etc, semnate de titular “conform cu originalul”;
  • copia carnetului de muncă, semnată de titular “conform cu originalul”, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă,în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  • curriculum vitae;
  • notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal semnată de candidat(se descarcă de pe site-ul Universităţii);

Actele vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor cu acestea

Dosarele de concurs se depun la Departamentul  Resurse Umane, până la data de 10.02.2022, orele 16.00, de luni până vineri, precum şi on-line la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Informaţii suplimentare se pot obţine pe site-ul Universităţii “Danubius” din Galaţi: www.univ-danubius.ro sau la Departamentul de Resurse Umane, telefon 0372361260.

Concursul constă în: proba scrisă, probă practică (verificare abilități de utilizare  calculator) şi interviu.

Tematica concurs:

  • Regulamentul privind activitatea profesională a studenților;
  • Regulamentul privind aplicarea sistemului european de credite transferabile;
  • Regulamentul de evaluare a activității studenților;
  • Regulamentul privind organizarea și desfășurarea examenelor de finalizare a studiilor universitare;
  • Metodologia de admitere a Universitatii Danubius;
  • Regulamentul-cadru privind regimul actelor de studii și al documentelor universitare în sistemul de învățământ superior din 27.04.2020, publicat în Monitorul Oficial, partea I nr. 381 din 12 mai 2020;

 

Notă: În cazul în care candidatul nu a reuşit la concurs şi doreşte păstrarea CV-ului în vederea unei recrutări viitoare e necesară completarea, semnarea şi transmiterea formularului de consimţămant(document disponibil pe site-ul universităţii) la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

 

[Documente utile]

Metodologie admitere

Formular consimtamant pastrare CV candidati

Nota informare recrutare candidati

Regulament privind credite transferabile

Regulament evaluare studenti

Regulament organizare si finalizare studii

Regulament privind activitatea profesionala a studentilor


Anunț privind declanșarea procedurilor de organizare și desfășurare a concursului public pentru selectarea decanilor

La concurs pot participa persoane din cadrul universității sau din orice facultate de profil din țară ori din străinătate, cu condiția obținerii prealabile a avizului consiliului facultății.

Concursul public se va desfăşura cu respectarea următorului calendar:

Calendar depunere candidaturi

04.10.2021
Declanșare concurs prin publicare pe site-ul Universității „Danubius”

04.10 – 08.10.2021
Înscrierea la concursul pentru funcția de decan, respectiv depunerea candidaturilor.
Cererea de înscriere la concurs va fi însoțită de:
a) curriculum-vitae în format european;
b) plan managerial.

11.10 – 15.10.2021
Audierea candidaților în Consiliile facultăților în vederea avizării pentru participare la concurs

18.10 – 20.10.2021
Concursuri la nivelul comisiei

22.10.2021
Validare concurs de către Senat.

Facultatea de Drept
Candidat: conf.univ.dr. Ionescu-Dumitrache Ana-Alina
Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea afacerilor:
Candidat: lect.univ.dr. Călin Rangu
Facultatea de Comunicare și Relații Internaționale
Candidat: conf.univ.dr. Marinescu Liviu-Mihail
Facultatea de Psihologie și Științe Medicale
Candidat: Niciun candidat.
Facultatea de Informatică și Științe Aplicate
Candidat: Niciun candidat.

[Documente]

PO-25. Ed.4-1 alegeri academice


Universitatea “Danubius” din Galaţi anunţă scoaterea la concurs a postului de secretar - şef universitate

Condiţii de participare la concurs:

  • Studii universitare de lungă durată /studii universitare de licență.
  • cunoştinţe de operare pe calculator: Sisteme de operare (operare Windows), Office (WORD, EXCEL), Internet;
  • cunoaşterea limbii engleze - nivel mediu;

 

Actele necesare  înscrierii la concurs:

  • copie a actului de identitate;
  • copii ale actelor de stare civilă (certificat de naştere, certificat de căsătorie, dacă e cazul);
  • copii ale diplomelor de studii şi a altor acte care atestă efectuarea unor specializări, calificări, etc, semnate de titular “conform cu originalul”;
  • copia carnetului de muncă, semnată de titular “conform cu originalul”, sau adeverinţă care să ateste vechimea în muncă,în meserie şi/sau în specialitatea studiilor;
  • curriculum vitae;
  • notă de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal semnată de candidat

Actele vor fi prezentate şi în original în vederea verificării conformităţii copiilor  cu acestea.

Dosarele de concurs se depun la Departamentul  Resurse Umane, până la data de 15.10.2021, orele 16.00, de luni până vineri sau on-line la adresa de e-mail: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Informaţii suplimentare se pot obţine de la Departamentul de Resurse Umane, telefon 0372361260.

Concursul constă în: întrebări din tematica de concurs mai jos menţionate şi interviu.

 

Tematica concurs:

  • Regulamentul privind activitatea profesională a studenților;
  • Regulamentul privind aplicarea sistemului european de credite transferabile;
  • Regulamentul de evaluare a activității studenților;
  • Regulamentul privind organizarea și desfășurarea examenelor de finalizare a studiilor universitare ;
  • Legea Educaţiei Naţionale nr. 1/2011, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Legea nr. 288/2004 privind organizarea studiilor universitare, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Regulamentul-cadru privind regimul actelor de studii și al documentelor universitare în sistemul de învățământ superior din 27.04.2020, publicat în Monitorul Oficial, partea I nr. 381 din 12 mai 2020;
  • Ordinul MENCS nr. 6102/2016 pentru aprobarea Metodologiei-cadru privind organizarea admiterii la ciclurile de studii universitare de licență, de master și de doctorat, precum și cele privind repartizarea cifrei de școlarizare în vederea admiterii la studii în anul universitar  2021-2022;
  • Ordinul MEN nr. 3062/2018 privind modificarea Anexei la Ordinul nr. 6102/2016 pentru aprobarea Metodologiei-cadru privind organizarea admiterii la ciclurile de studii universitare de licență, de master și de doctorat;
  • Ordinul MEN nr. 5618/2019 privind modificarea alineatului (4) al articolului 5 din Metodologia-cadru privind organizarea admiterii în ciclurile de studii universitare de licență, de master și de doctorat, aprobată prin OMENCS nr. 6102/2016;
  • Ordinul MEC nr. 4205/2020 pentru modificarea și completarea Metodologiei-cadru privind organizarea admiterii în ciclurile de studii universitare de licență, de master și de doctorat, aprobată prin OMENCS nr. 6102/2016;
  • Ordinul ME nr. 3199/2021 pentru modificarea și completarea Metodologiei-cadru privind organizarea admiterii în ciclurile de studii universitare de licență, de master și de doctorat, aprobată prin OMENCS nr. 6.102/2016;

 

Notă: În cazul în care candidatul(a) nu a reuşit la concurs şi doreşte păstrarea CV-ului în vederea unei recrutări viitoare e necesară completarea, semnarea şi transmiterea formularului de consimţămant la adresa de e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

 

[DOCUMENTE]

Formular consimtamant pastrare CV candidati

Nota informare recrutare candidati

Regulament privind credite transferabile

Regulament evaluare studenti

Regulament organizare si finalizare studii

Regulament privind activitatea profesionala a studentilor


Știri recente

© 2024 Danubius University. All Rights Reserved.