Noutăţi

15 FEBRUARIE. ZI SPECIALĂ PENTRU COMUNITATEA ACADEMICĂ DANUBIUS: ANIVERSAREA FONDATORULUI PROF. UNIV. DR. BENONE PUȘCĂ ȘI CELEBRAREA UNIVERSITĂȚII ”DANUBIUS”

ziua universitatii prima prima copy

Ziua de 15 februarie este specială pentru întreaga comunitate academică Danubius care, de câțiva ani, a hotărât să sărbătorească, în aceeași zi, atât Universitatea ”Danubius” cât și aniversarea Fondatorului său,  Prof. univ. dr. Benone PUȘCĂ.

ziua universitatii

Este ziua dedicată unui om a ridicat ex nihilo o Universitate într-un loc în care, acum 28 de ani, se făcea agricultură. Clădire după clădire a schimbat imaginea porţii de intrare în Galaţi şi i-a imprimat un aer modern cu mărci culturale evidente. Pe lângă clădirile ultramoderne şi dotate cu tot ceea ce civilizaţia mileniului 3 a inventat, a reuşit o performanţă şi mai relevantă: o comunitate academică ce se revendică cu mândrie de la obârşia danubiană.

ziua univ 1

De aproape trei decenii pleacă şi vin spre Galaţi tineri şi mai puţin tineri dornici să acumuleze cunoştinţe şi competenţe care să le schimbe viaţa.

Au venit şi, uneori, au plecat generaţii de profesori, dintre primii doar Fondatorul a rămas paznic de for la edificiul de la confluenţa Dunării cu Siretul.

Cei care sunt şi cei care au fost în Danubius se revendică însă de la spiritul viu al celui care a construit o lume ce-şi merită şi o zi aniversară. De aceea, danubienii au propus ca ziua de 15 februarie să fie, deopotrivă Ziua Fondatorului şi Ziua Universităţii ”Danubius”.

Cinstim astfel un Om şi un gând care s-a înfăptuit pe deplin.

De la ceremonie nu au lipsit alumni de succes (George-Cătălin STÂNGĂ – Senator în Parlamentul României; Av. Lacramioara STAVIRE). Înconjurat de fiul său – dl. Rector Conf. univ. dr. Andy PUȘCĂ, de oameni dragi, veniți din toate colțurile țării, de colaboratori apropiați, domnul Președinte al Universității Danubius și-a amintit  parcursul înființării acestei Universități și a mulțumit din inimă tuturor celor care s-au implicat în ceea ce a devenit astăzi această universitate.

Mâine, 15 februarie, membrii acestei comunități vor sărbători la Teatrul național de operă și operetă ”Nae Leonard” - Galați.

La mulți ani, domnule Președinte!

La mulți ani, Universitate ”Danubius”!

 

 GALERIE FOTO

 

Purtător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

CONF. UNIV. DR. ANDY PUȘCĂ, DIN NOU RECTOR AL UNIVERSITĂȚII DANUBIUS PENTRU MANDATUL 2020- 2024

REPREZENTANȚI AI MEDIULUI UNIVERSITAR NAȚIONAL ȘI INTERNAȚIONAL, AI MEDIUL DE AFACERI ȘI AI ADMINISTRAȚIEI PUBLICE LOCALE ȘI CENTRALE AU SELECTAT RECTORUL UNIVERSITĂȚII   ”DANUBIUS”

ANDY ALINA

Eveniment inedit la Universitatea ”Danubius” din Galați. Ieri, 12. 02. 2020, a avut loc concursul de selecție și recrutare a Rectorului acestei instituții de învățământ superior.  Comunitatea academică Danubius a decis, prin hotărârea Consiliului de Administrație, ca desemnarea Rectorului pentru mandatul 2020- 2024, să se realizeze prin concurs public.

FOTO SALA RECTOR

Până pe data de 31. 01, 2020, candidații pentru funcția de Rector au avut posibilitatea să își depună dosarele de înscriere la acest concurs, conform calendarului privind selectarea, prin concurs, a Rectorului.

FOTEA SI GEORGESCU copy

Pe data de 12. 02. 2020, a avut loc concursul, din Comisia de selecție și recrutare a Rectorului Universității ”Danubius”, făcând parte:

Nume şi prenume

Funcţia

Alina Beatrice RĂILEANU

Membru al Consiliului de administrație al Universităţii Danubius

Steve O MICHAEL, prof., PhD

Executive Vice President of Academic Affairs and Provost, Charles R. Drew University of Medicine and Science, USA

Predrag K. NIKOLIC, PhD, MBA

Associate Professor

Cheung Kong School of Art and Design

Shantou University, China

Editor In Chief

EAI Endorsed Transactions in Creative Technologies

George TEODORESCU, prof.

Preşedinte al Danubius Academic Consortium, Germania

Dagmar Cagáňová, Ph.D., Assoc. prof. M.A.

Vice Dean for International Projects

Representative for Foreign Affairs

Institute of Industrial Engineering and Management

Faculty of Materials Science and Technology STU, Trnava, Slovakia

Iurie SEDLEŢCHI, Prof. univ. dr.

Rectorul Universităţii de Studii Europene din Moldova, Chişinău

Puiu Lucian GEORGESCU, Prof. univ. dr. ing.

Rectorul ales al Universităţii Dunărea de Jos Galaţi, conform Hotărârii Senatului UDJG nr 168/13.12.2019

Yaroslav KICHUK, prof. univ. dr.

Rector al Universității Umaniste din Ismail, Ucraina

Costel FOTEA

Preşedintele Consiliului Judeţean Galaţi

Absolvent al Universităţii Danubius

George-Cătălin STÂNGĂ

Senator în Parlamentul României

Absolvent al Universităţii Danubius

Florian Marcel NUŢĂ

Membru al Consiliului de administrație al Universităţii Danubius

Emanuel Ştefan MARINESCU

Membru al Consiliului de administrație al Universităţii Danubius

Carmen Gabriela SÎRBU

Membru al Consiliului de administrație al Universităţii Danubius

Ana-Iuliana MIHAI

Membru al Consiliului de administrație al Universităţii Danubius

Ştefan POPA

Membru al Consiliului de administrație al Universităţii Danubius

William B. HARVEY, professor, PhD

Distinguished Scholar at the American Association for Access, Equity and Diversity; Strategic Advisor for CoopLew LLC; and Associate Director of the W. Montague Cobb Institute, Washington, D.C., USA

Cu o experiență de necontestat în managementul universitar (Prorector al Universității ”Danubius”, în perioada 2008- 2012; Rector al acestei Universități din anul 2012) , candidatul Conf. univ. dr. Andy Corneliu PUȘCĂ a avut o susținere remarcantă în cadrul acestui concurs, răspunzând ferm valului de întrebări adresate de către membrii acestei comisii, personalități din domeniul universitar national și international, alumni de succes din administrația publică loală și centrală, reprezentanți ai mediului de afaceri.

REC UCRAIA

Acest concurs a fost o experiență extraordinară, o probă care a reconfirmat direcția corectă în care se îndreaptă această universitate internațională, antreprenorială, open și online, ”termeni – pilon care vor susține și vor direcționa determinarea noastră de a îndeplini obiectivele misiunii Universității „Danubius”, universitatea care a reușit să se conecteze la comunitatea globală prin calitatea, profesionalismul, entuziasmul și implicarea oamenilor săi: studenți, profesori, personal nedidactic, absolvenți.”

GEORGE TEODORESCU

Ce își propune candidatul Conf. univ. dr. Andy Corneliu PUȘCĂ pentru următorii patru ani?

Principala orientare strategică a noului mandat vizează stimularea leadershipului și a calității. Cu precădere, vom avea în vedere găsirea soluțiilor optime pentru recrutarea personalului didactic și administrativ, pentru a atrage personal nou, valoros și competitiv din exterior. Dezvoltarea continuă a personalului potrivit standardelor de performanță didactice și de cercetare și îmbunătățirea strategiilor și politicilor pentru perfecționarea sistemului de motivare și de recompensare a personalului sunt aspecte care vor continua să fie în centrul preocupărilor politicii manageriale în următorii patru ani. Ne propunem să investim în capitalul uman, care reprezintă bunul cel mai de preț al Universității noastre. Am creionat o procedură transparentă și realistă pentru a atrage și pentru a menține personal de calitate. În susținerea atingerii acestor obiective strategice de maximă importanță, vom iniţia și încuraja discuții privind criteriile de evaluare pentru personalul academic și cel de suport, crescând astfel înțelegerea și acceptarea procesului din partea tuturor celor implicați. Pentru a evita orice risc de noi reduceri salariale și lipsa unui sistem clar de acordare a primelor, de natură a demotiva personalul, vom fi pregătiți cu planuri de urgență care să preîntâmpine asemenea probleme. Continuăm să scriem o pagină nouă, împreună, construind o Universitate modernă și tânără, călăuzită și stimulată de vechile tradiții, o organizație cu „coloană vertebrală”, care evită să se pună pe sine în centrul lucrurilor și își asumă un rol proactiv pentru susținerea culturală a comunității noastre, a tinerilor, a rețelei antreprenoriale şi a tuturor instituțiilor.”  Conf. univ. dr. Andy Corneliu PUȘCĂ

Continuarea proiectelor comune și dezvoltarea parteneriatului cu universitatea gălățeană de stat, intensificarea proiectelor Danubius Academic Consortium și menținerea colaborării cu mediul de afaceri au fost cele trei direcții prioritare de acțiune punctate de care candidat.

RECTORI INTERNAT

Senatul Universității ”Danubius”  a validat astăzi, 13. 02. 2020 rezultatul final al concursului pentru ocuparea funcției de Rector, funcție care va fi exercitata de către Conf. univ. dr. Andy Coreliu PUȘCĂ.

 

Felicitări, domnule Rector Conf. univ. dr. Andy Corneliu PUȘCĂ!â

 

Purtător de cuvânt – Universitatea ”Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

Programul de formare – SPECIALIZARE pentru ocupația MANAGER PROIECT (Cod COR – 242101)

manager de proiect

UNIVERSITATEA DANUBIUS GALAȚI

autorizată de Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesională a Județului Galațiși înscrisă în Registrul Național al Furnizorilor de Formare Profesională a Adulților organizează programul de formare – SPECIALIZARE pentru ocupația

MANAGER PROIECT

(Cod COR – 242101)

 

CERTIFICAT DE ABSOLVIRE recunoscut de Ministerul Muncii și Protecției Sociale şi de Ministerul Educației și Cercetării

 

Când și unde va avea loc programul de formare?

În luna martie 2020, la sediul Universității Danubius Galați (b-dul Galați nr. 3, sala A38-etaj 3). Zilele de desfășurare a programului și orarul aferent vor fi comunicate în timp util, după înscrierea la eveniment.

 

Cui se adresează?

Cursul este 100% practic și se adresează oricărei persoane interesate de domeniul managementului de proiect, care își desfășoară activitatea atât în instituții publice, cât și în companii private.

 

Condiții de îndeplinit:

  • absolvent de studii superioare;
  • pregătirea și susținerea unui proiect a cărui tematică va fi stabilită de către formator;
  • prezența în toate zilele cursului și în ziua examinării stabilită de comisia de evaluare.

 

Ce obțin în urma participării la programul de formare?

-Competențe pentru scrierea cererii de finanțare și pentru implementarea proiectelor finanțate de Uniunea Europeană;

-Dobândirea de informații și concepte specifice domeniului managementului de proiect prin intermediul aplicațiilor practice derulate la curs; Aplicațiile practice vizează elaborarea unor documente esențiale: cererea de finanțare, actul adițional, notificarea, raportul tehnico-financiar, cererea de rambursare și de plată, raportul de monitorizare și de progres, procedura de achiziție;

-Identificarea elementelor de noutate din domeniul managementului de proiect.

-CERTIFICAT DE ABSOLVIRE recunoscut de Ministerul Muncii și Protecției Sociale şi de Ministerul Educației și Cercetării

Competențele dobândite și înscrise în suplimentul descriptiv al certificatelor, în conformitate cu prevederile OG nr. 129/2000 republicată:

  • Stabilirea scopului proiectului
  • Stabilirea cerinţelor de management integrat al proiectului
  • Planificarea activităţilor şi jaloanelor proiectului
  • Gestiunea utilizării costurilor şi a resurselor operaţionale pentru proiect
  • Realizarea procedurilor de achiziţii pentru proiect
  • Managementul riscurilor
  • Managementul echipei de proiect
  • Managementul comunicării în cadrul proiectului
  • Managementul calităţii proiectului

 

-CERTIFICAT DE PARTICIPARE eliberat de UNIVERSITATEA DANUBIUS (oferă posibilitatea obținerii de reduceri în cazul participării la alte programe de formare continuă organizate de Centrul de Formare Continuă-Danubius International Business School, Universitatea Danubius Galați)

Tarife:

-Tariful de participare la programul de formare este de 1250 lei/ participant (inclusiv TVA)

Tariful cuprinde participarea la programul de formare, certificarea, materiale informative (în format de hârtie și electronic), suport de curs, pauză de masă și pauze de cafea.

 

NUMĂRUL DE LOCURI ESTE LIMITAT

 Rezervarea locului se face în baza formularului de înscriere

și a documentelor solicitate în formular,

transmise la d-na Simona PUDILIC,

e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  

(nr. telefon 037236173, 0761690800)

 

Persoană de contact pentru detalii suplimentare:

d-na Viorela Laura KOVÁCS, tel. 0737616042, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Citeşte mai departe ...

Studentii care vor primi burse antreprenor in cadrul proiectului Antreprenoriat Competent în rândul Tinerilor – Învățământ Inovativ pentru Viitor – ACTIV”, Contract POCU/379/6/21/-124635

bank notes banknotes bills cash 259234

header

PROIECT COFINANȚAT DE UNIUNEA EUROPEANĂ DIN FONDUL EUROPEAN STRUCTURAL ȘI DE INVESTIȚII PRIN PROGRAMUL OPERAȚIONAL CAPITAL UMAN 2014 - 2020

Axă prioritară

6 - Educație si competențe

Obiectiv specific

Operațiune compozită OS. 6.7, 6.9, 6.10

Titlu proiect

Antreprenoriat Competent în rândul  Tinerilor – Învățământ Inovativ pentru Viitor – ACTIV

Nr. contract finanțare

POCU/379/6/21/-124635

DECIZIE

privind acordarea sprijinului financiar studenților din cadrul proiectului Antreprenoriat Competent în rândul  Tinerilor – Învățământ Inovativ pentru Viitor – ACTIV”, Contract POCU/379/6/21/-124635

Data: 31.01.2020

Comisia de analiză a dosarelor de solicitare a sprijinului financiar, din cadrul Universității DANUBIUS din GALAȚI, comunică studenților înscriși în grupul țintă și care au depus Dosar de solicitare a sprijinului financiar, următoarea decizie privind selecția studenților care vor beneficia de sprijin financiar în cadrul proiectului Antreprenoriat Competent în rândul  Tinerilor – Învățământ Inovativ pentru Viitor – ACTIV”, Contract POCU/379/6/21/-124635:

Lista studenților care vor primi sprijin financiar pe parcursul ultimelor 3 semestre de studii universitare de licență (12 luni), în cuantum de 300 lei/lună:

Nr.crt.

Nume și prenume student

Anul de studii

Specializarea

1                      

Miron Ana Maria

II

Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor

2                      

Olaru Genoveva

II

Finanțe și Bănci

3                      

Tănasă Emanoil

II

Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor

4                      

Marin Corina

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

5                      

Babeș Nicu

II

Finanțe și Bănci

6                      

Bucur Ionuț

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

7                      

Eșanu Bianca Florina

II

Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor

8                      

Ganea Elena Georgeta (căs.Opariuc)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

9                      

Dănăilă Andreea Milena

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

10                   

Alexandru Georgina Mădălina

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

11                   

Ciută Anișoara Nela (căs.Marin)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

12                   

Tihan Mihai Cristian

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

13                   

Toma Mihaela (căs.Blaj)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

14                   

Badiu Nicoleta (căs.Radu Badiu)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

15                   

Micu Mihai

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

16                   

Sîrbu Anamaria (căs.Căciulă)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

17                   

Merlușcă (căs.Hanganu) Oana

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

18                   

Crăciun Emanuel

II

Finanțe și Bănci

19                   

Semeș Iuliana Mihaela

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

20                   

Măgdălina Iulian Mălin

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

21                   

Iuga Mădălina Tatiana

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

22                   

Albescu Aneta Alexandra (căs.Ciubotaru)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

23                   

Dumitrache Mariana (căs.Bălășcău)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

24                   

Andrei Aura (căs.Ciobănache)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

25                   

Țîrlea Andreea Mihaela

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

26                   

Rotaru Dorina Georgiana

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

27                   

Stălinescu Roxana-Ana-Maria

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

28                   

Banu Petrică

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

29                   

Serea Anigeta (căs.Dumitru)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

30                   

Tronaru Adriana

II

Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor

31                   

Roșca Mirela

II

Finanțe și Bănci

32                   

Alecsa Viorica (căs.Adam)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

33                   

Poghirc Alexandru-Dragoș

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

34                   

Ciobotaru Maria Anca

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

35                   

Lungu Eduard Andrei

II

Finanțe și Bănci

36                   

Berușcă Marian

II

Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor

37                   

Bolboroș Liliana (căs.Budacă)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

38                   

Cristea Georgiana Teodora

II

Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor

39                   

Costea Carmen Simona

II

Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor

40                   

Stan Aurelia Iulia

II

Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor

41                   

Peniu Nicoleta-Cristina

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

42                   

Coroeru Monica

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

43                   

Drăghici Mariana

II

Finanțe și Bănci

44                   

Ciurescu Ana Denisa

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

45                   

Stremțan Simona Raluca

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

46                   

Marcu Ionuț

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

47                   

Savu Gabriela

II

Finanțe și Bănci

48                   

Leonti Oana 

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

49                   

Macovei Nina

II

Economia comerțului, turismului și serviciilor

50                   

Mocanu Aurora (căs.Ion)

II

Finanțe și Bănci

51                   

Tăbărgic Magdalena (căs.Hondrilă)

II

Finanțe și Bănci

 

52                   

Boubătrîn Ecaterina

II

Economia comerțului, turismului și serviciilor

53                   

Oprea Narcisa (căs.Graur)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

54                   

Hondrilă Cosmin

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

55                   

Cocârlea George

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

56                   

Tapalagă Iulia (căs.Iosub)

II

Finanțe și Bănci

57                   

Cozma Ioan

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

58                   

Bujor Camelia Cecilia (căs.Iacobut)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

59                   

Maxim Daniela (căs.Eva)

II

Economia comerțului, turismului și serviciilor

60                   

Șotrea Alexandru

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

61                   

Iftimie Anca Mihaela (căs.Campău)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

62                   

Burlacu Gabriel Ionuț

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

63                   

Acsinia Bianca Elena

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

64                   

Capră Carmen Elena (căs.Mărtinaș)

II

Economia comerțului, turismului și serviciilor

65                   

Ștefan Florin

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

66                   

Pană Marioara (căs.Tudoran)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

67                   

Iorga Gabriel

II

Economia comerțului, turismului și serviciilor

68                   

Dîrjan Mariana

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

69                   

Ghiorghiță Liliana (căs.Gavril)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

70                   

Burcă Marinela (căs.Rusu)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

71                   

Păduraru Alexandru Narcis

II

Finanțe și Bănci

72                   

Scîntei Mircea Petru

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

73                   

Vînaga Magdalena (căs.Nicolae)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

74                   

Toniță Radu

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

75                   

Darîngă Cătălin

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

76                   

Olaru Denisa Mihaela

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

77                   

Ciobîrcă Daniel 

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

78                   

Toderașcu George Bogdan

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

79                   

Stamatin Anca (căs.Petrea)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

80                   

Slabu Tatiana (căs.Donose)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

81                   

Chiriac Veronica Viorica

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

82                   

Bodea Elena Cristina (căs.Crețu-Bodea)

II

Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor

83                   

Zbanț Diana (căs.Mîndrilă)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

84                   

Ciocan Simona (căs.Racheru)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

85                   

Deaconu Geanina Maria (căs.Iov)

II

Finanțe și Bănci

86                   

Munteanu Andreea Roxana

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

87                   

Constantin Ramona Andreea (căs.Margasoiu)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

88                   

Mircea Lavinia Elena (căs.Marian)

II

Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor

89                   

Gabor Ionuț

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

90                   

Botezatu Gabriel

II

Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor

91                   

Bejan Cristina (căs.Ene)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

92                   

Țăranu Gabriela (căs.Iordan)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

93                   

Danciu Elena Cerasela (căs.Anastasiei)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

94                   

Lovin Vlad

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

95                   

Șerban Alina Adelina (căs.Leampăr)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

96                   

Florea Nicoleta Lenuța (căs.Ghiță)

II

Finanțe și Bănci

97                   

Bejan Andreea Daniela (căs.Spanache)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

98                   

Mindirigiu Sergiu Dan

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

99                   

Toma Valentina Cătălina (căs.Petriman)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

100                

Maftei Aniela Teodora

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

101                

Cărărușă Andrei

II

Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor

102                

Ouatu Raluca (căs.Cărărușă)

II

Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor

103                

Stănescu Ștefan 

II

Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor

104                

Moldoveanu Mihai

II

Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor

105                

Frățianu Luiza-Anca (căs.Agache)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

106                

Munteanu Ana-Elena

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

107                

Costan Alexandra Marcela (căs.Ocheșanu)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

108                

Gîlcă Irina Florentina (căs.Ibănescu)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

109                

Pavăl Daniela (căs.Rebegea)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

110                

Coman Sorin

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

111                

Măxineanu Marian Marius

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

112                

Bodea Cristina Mariana (căs.Dan)

II

Finanțe și Bănci

113                

Călarașu Marius Daniel

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

114                

Epure Liviu Ionuț

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

115                

Cîșleanu George Daniel

II

Finanțe și Bănci

116                

Boicu Catalina Marcela (căs.Luca)

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

117                

Pîrlog Maria Mihaela

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

118                

Ene Andreea

II

Contabilitate și Informatică de Gestiune

119                

Petrea Valentin

II

Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor

120                

Pavăl Claudiu Florentin

II

Economia Comerțului, Turismului și Serviciilor

Comisia de analiză a dosarelor de solicitare a sprijinului financiar din cadrul Universității DANUBIUS din GALAȚI:

Nuță Florian, Responsabil implementare pachete integrate

Crețu Carmen, Expert implementare pachete integrate 5

Marinescu Emanuel, Expert implementare pachete integrate 1

Data: 31.01.2020

footer v2

Citeşte mai departe ...

EXPERT ACHIZITII PUBLICE -Cod COR – 214946

afis ap

UNIVERSITATEA DANUBIUS GALAȚI

autorizată de

Comisia de Autorizare a Furnizorilor de Formare Profesională a Județului Galați

și înscrisă în

Registrul Național al Furnizorilor de Formare Profesională a Adulților

 

organizează

programul de formare – SPECIALIZARE

pentru ocupația

EXPERT ACHIZIȚII PUBLICE (Cod COR – 214946)

 

 

CERTIFICAT DE ABSOLVIRE recunoscut de

Ministerul Muncii și Protecției Sociale şi de Ministerul Educației și Cercetării

 

 

 

Când și unde va avea loc programul de formare?

În luna martie 2020, la sediul Universității Danubius Galați (b-dul Galați nr. 3, sala A38-etaj 3). Zilele de desfășurare a programului și orarul aferent vor fi comunicate în timp util, după înscrierea la eveniment.

 

 

Cui se adresează?

Angajaților din cadrul operatorilor economici, funcționarilor publici din administrația publică, specialiștilor din sectorul privat încadrați în compartimente cu atribuții în procesul de achiziții publice finanțate din fonduri publice naționale sau europene, precum și altor persoane interesate de domeniul achizițiilor publice.

 

De ce să particip?

Tematica evenimentului vizează analize, dezbateri, soluții și aplicații practice fiind adaptată ultimelor modificări legislative și se referă la:

-  noutățile în domeniul achizițiilor publice/sectoriale/concesiuni;

- elementele de noutate din cadrul procedurii de soluționare a contestațiilor pe cale administrativ jurisdicțională sau pe cale judiciară;

- aspecte teoretice și practice.

 

 

Ce obțin în urma participării la programul de formare?

-Dobândirea de informații și concepte specifice domeniului achizițiilor publice;

-Identificarea elementelor de noutate din domeniul achizițiilor publice/sectoriale/concesiuni – clarificări și modificări emise de Agenția Națională pentru Achiziții Publice;

-Însușirea de noțiuni care îmi vor permite:

  • analizarea legislaţiei aplicabile specifice;
  • planificarea procesului de achiziţie publică;
  • derularea procedurilor de atribuire.

 

 

 

-CERTIFICAT DE ABSOLVIRE recunoscut de Ministerul Muncii și Protecției Sociale și de Ministerul Educației și Cercetării

Competențele dobândite și înscrise în suplimentul descriptiv al certificatelor, în conformitate cu prevederile OG nr. 129/2000 republicată:

  • Comunicarea interpersonală
  • Perfecţionarea pregătirii profesionale
  • Utilizarea calculatorului
  • Coordonarea muncii în echipă
  • Negocierea în cadrul procedurilor de atribuire
  • Elaborarea documentelor de specialitate
  • Analizarea legislaţiei aplicabile specifice
  • Acordarea consultanţei de specialitate
  • Planificarea achiziţiilor publice
  • Derularea procedurilor de atribuire
  • Finalizarea procedurilor de atribuire

 

-CERTIFICAT DE PARTICIPARE eliberat de UNIVERSITATEA DANUBIUS (oferă posibilitatea obținerii de reduceri în cazul participării la alte programe de formare continuă organizate de Centrul de Formare Continuă-Danubius International Business School, Universitatea Danubius Galați)

 

Condiții de îndeplinit:

  • absolvent de studii superioare;
  • pregătirea și susținerea unui proiect a cărui tematică va fi stabilită de către formator;
  • prezența în toate zilele cursului și în ziua examinării stabilită de comisia de evaluare.

Tarife:

-Tariful de participare la programul de formare este de 1250 lei/ participant (inclusiv TVA)

Tariful cuprinde participarea la programul de formare, certificarea, materiale informative (în format de hârtie și electronic), suport de curs, pauză de masă și pauze de cafea.

 

NUMĂRUL DE LOCURI ESTE LIMITAT

 

Rezervarea locului se face până în data de 27 februarie 2020

în baza formularului de înscriere și a documentelor solicitate în formular,

transmise la d-na Simona PUDILIC,

e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.  

(nr. telefon 037236173, 0761690800)

 

Persoană de contact pentru detalii suplimentare:

d-na Viorela Laura KOVÁCS, tel. 0737616042, e-mail Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea.

Purtător de cuvânt - Universitatea „Danubius”,

Ana Alina IONESCU DUMITRACHE

Citeşte mai departe ...

Universitatea „Danubius” din Galaţi scoate la concurs posturi didactice vacante Sem. I, anul univ. 2019/2020

udg angajare 2020

Universitatea „Danubius” din Galaţi scoate la concurs posturi didactice vacante în conformitate cu prevederile Legii educaţiei naţionale nr. 1/2011, ale H.G. nr. 457/2011 privind aprobarea Metodologiei – cadru de concurs pentru ocuparea posturilor didactice şi de cercetare vacante din învăţământul superior şi a prezentei Metodologii.

Dosarul de concurs este constituit de către candidat şi se depune la Universitatea „Danubius” din Galaţi, Bulevardul Galaţi Nr. 3, Departamentul Resurse Umane, între orele 9.00-15.00, în perioadele conform calendarului concursurilor didactice.

Concursurile se vor desfăşura la sediile facultăţilor cu respectarea termenului de înscriere din acest anunţ şi a termenelor legale de desfăşurare a probelor de concurs care vor fi făcute publice pe site-ul web al universităţii şi pe site-ul web al concursului asigurat de M.E.N.

FACULTATEA DE COMUNICARE ȘI RELAȚII INTERNAȚIONALE
Departamentul de Comunicare și Ştiințe Politice

Profesor, poziţia 2, disciplinele: Semiotică, Redactare academică în științele comunicării, Analiza discursului diplomatic.

Candidat: Munteanu Cristinel

CV

Fisa de verificare

Lista de lucrari

Decizie comisie concurs profesor 17.01.2020

 

Conferențiar, poziţia 14, disciplinele: Informatică aplicată în psihologie, Bioterorism structural.

Candidat: Beteringhe Adrian

CV

Fisa de verificare

Lista de lucrari

Decizie comisie concurs conferentiar 17.01.2020

 

Documente utile

Calendarul concursului sem. I 2019-2020

Documente necesare inscrierii la concurs

Cerere înscriere concurs posturi didactice

Consimtamant privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Coperta dosarului de inscriere la concurs

DECLARATIE incompatibilitate concursuri Legea nr. 1 din 2011

Declaratie verificitate informatii pentru concurs didactic

Metodologie concursuri didactice 2018

Citeşte mai departe ...
Abonează-te la acest feed RSS

Stai Conectat

captcha  

Sus